Kolo využívám na služebních cestách, abych si po práci trochu vyčistil hlavu.
Několik let se na něj jen prášilo na půdě. Poté jsem se rozhodl ho používat na již zmíněných služebních cestách. Letos v zimě jsem kolo co nejlevněji přestavěl z klasického řazení na rámu na duály.
V plánu mám ještě přepletení zadního kola na kazetový náboj a osazení kazetou 11–32, abych zvýšil rozsah převodů.
(vloženo 22.3.19)
Značka | Favorit |
Model | Tempo |
Modelový rok | 1994 |
Velikost | 57 |
Rám | Favorit, Fe |
Vidlice | Favorit, Fe |
Hlavové složení | Favorit, Fe |
Kliky | Shimano Tourney FC-A070, 50-34t |
Středové složení | Shimano BB-UN26, 68/110mm |
Přesmykač | Shimano Tourney FD-A070 |
Měnič | Shimano Tourney RD-TX55, 7s |
Řazení | Shimano Tourney ST-A070, 7s |
Kazeta | Shimano CS-HG200, 14-28t, 6s |
Řetěz | KMC |
Náboj přední | Shimano, 36h |
Náboj zadní | Shimano, 36h |
Brzda přední | Promax Al 43-60mm |
Brzda zadní | Promax Al 43-60mm |
Ráfek přední | Remerx Country, 622x17, 36h |
Ráfek zadní | Remerx Dragon, 622x18, 36h |
Dráty | Nerez |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Zoom, Al, 420/25,4mm |
Představec | Favorit, Fe, 100mm |
Sedlovka | Zoom, Al, 350/25,4mm |
Sedlo | Velo, 270x145mm |
Pláště | Mitas V80 Syrinx, 700x25C |
Mně to jako bláto nepřijde. Slabší místo je uchucení zadního kola. Pocitově se to tam trochu kroutí, takže jsem RÚ vypodložil pořádnou ocelovou podložko. Jinak mi to na těch pár set km za rok stačí. Velký rozdíl proti hliníkovému RM nepozoruji. Dokonce jsem byl mile překvapen, jak ten Favorit jede pěkně stabilně z kopce.
22.3.19 11:50