Kolem pneu je takový ten gumový náramek na ruku. Po otevření krabičky vykoukne návod na instalaci. A pro představu jak to vypadá na kole.
Povídali kluci od Ferrari, že s Pirelli jsou na kole o vteřinu rychlejší. Nevím, proč by teda kluci od Ferrari jezdili na kole, ale Pirelli jsem nasadil taky. Pro jistotu na obě kola. Tak bych měl být o dvě vteřiny rychlejší. Moje ranní kolo měří třicet km a nejsem si úplně jistý, že ty dvě vteřiny poznám. Co jsem ale už poznal bezpečně jsou jízdní vlastnosti. Pirelli Cinturato Velo 28–622 Tubeless jsou neskutečně pohodlné bačkory. Jsou určeny do jarního nestálého počasí a musím potvrdit, že mokrý asfalt není vůbec žádný problém. V zatáčkách jsem už dlouho nezažil takový pocit bezpečí. V létě se vrátím k Maxxis Padrone, ale do té doby si budu užívat jízdu na Pirelli jako kluci od Ferrari.
(vloženo 26.3.19)
Bezdušový by měl být i Marathon Almotion. Ale cena na trekingový plášť už taky není zrovna lidová.
@Coural: Ten goodyear vypada dobre. To si poznamenam. Ten ere je uz cenove mimo, 75eur/plast na mestske kolo nedam :-).
@novas752: Psal jsem desitky tisic km, aktualne tu mam continental travelcontact, ktery ma tak 15Kkm a jeste toho hodne da. Pocet defektu 0. 3000km zvladne kde co. Znas Brno a jezdis tu v zime? Podle toho co pises, tak ne. Trek a gravel jsou uplne jine kategorie plastu po kterych chces uplne jine vlastnosti. Mam oboji, dokazu to porovnat. Kazdopadne to nema cenu psat sem pod silnicni plaste. Byla to jen reakce na DaD, ze porad jsou kategorie, kde bezduse bohuzel nejsou, takze clovek porad ty butylky musi mit at chce nebo ne :-).
orm: Delsi jizdou mas na mysli treba 3000km?
A gravelove plaste na bezdusich nemaji s posypem zadny problem – ostatne na sterkovite cesty jsou delane – diky absenci duse a antidefektovych vrstev jsou poddajne (kaminek je nepropichne tak snadno), diky mensimu tlaku opet to same a pripadny maly rezanec dobry tmel umi zalepit.
@jeniiiik: Nevis o cem mluvis, kdyz tohle radis. Trekove a gravelove plaste jsou uplne jine kategorie, ikdyz treba z vnejsku vypadaji stejne. Pozadavky na plast jsou uplne jine. Zadny gravelovy bezdusovy plast ti na zadku neda, bez defektu, pod zatezi desitky tisic km. To jsou sporotvni lehke plaste, nic na co by se dalo spolehnout pri delsi jizde nebo na kole pro dopravu, treba v zime v ostrem posypu. To je duvod, proc mestske kolo je stale na dusich. Bohuzel tuto kategorii vyrobci pro bezduse ignoruji.
Orm: Tak v trekove kategorii použij gravelove duše, těch je víc než dost. ;)
@DaD: Vse ma svoje pro a proti, ale na kolech pro zabavnesportovni pouziti uz jen bezduse, s tim souhlasim. Bohuzel treba v trekove kategorii se nedelaji zadne.
Kdybych mel jeste silnicku, tak bych je zkusil. Cim vetsi bude vyber bezdusovych silnicnich plastu, tim lepe.
Tak super, další velký hráč ve hře. Hlavně ať už ty duše zemřou na úbytě. Jen co jsem prubnul Emondu na duších, tak jsem defektil. Několik let na bezduších v poho a jak jednou vezmu ten butylový pravěk tak lepím:( Hlavně mi tady neříkejte něco o Tubolito, nebo jak se ta kravina jmenuje. Díky.