Tak zase další překupník z Číny? Už se tu začínají hromadit. :-) Nedávno jsem objevil LOTi18, loni Beast, předtím Quint…
Viz mtbs.cz
Pokračování diskuze zde: https://www.bike-forum.cz/…-qayron-nove
(vloženo 27.3.19)
Ta cenovka endura je fest neadekvatni, za tu cenu ma clovek Capru.
To uz bych radsi sahnul po Rack Machinu nez po tomhle.
krabica: je pravda, že nevím jak je to napříč nabídkou a já jsem ho jel už třeba 2 nebo 3 roky zpět, když jsem si ho půjčil během závodů na Zadově. Myslím že to byl S-Works Enduro 650b, nic jinýho na mě nezbylo… :)
Ja myslel, ze to bude tak za 4×000, docela wtf, nechapu proc by si to nekdo poridil. Ted jeste k tomu ten nazev.
Hmmm, tak to je ceska klasika…cely na XT, ale kola v zakladu a sedlovka 125mm. V dnesni dobe moc neverim ze to ma sanci, ale necham se prekvapit.
Hmm, tak to osazení za ty peníze nic moc. Čekal jsem to teda o dost zajímavější
https://qayron.com/ už je to live…
krabica: vtipný, enduro v 29" verzi je poměrně chválené a na měkkou zadní stavbu jsem stížnosti neslyšel.
kOmE: Protože to není letošní rám, od 2019 je můstek u nových rámů povinný. :-D
29.3.19 11:16
krabica: stejně to dělá třeba Spešl… Když jsme na tom jel, tak jsem tomu taky moc nevěřil, ale nakonec to kolo fungovalo dobře. Je otázkou, jaký bude provedení v low cost verzi
Mrkl jsem na to celopéro a měl bych strach, že se zadek bude kroutit, chybí totiž můstek na horních vzpěrách zadní stavby. Když si vzpomenu třeba na Ghost nějaký AMR, tak tam byl ze začátku subtilní a v novější generaci ho museli zesílit, tady není žádný…
Ten název značky se podle mě fakt nepovedl, něco jako Škoda KodiaQ a KaroQ. Palec dolů.
Pokud to modrý celopéro bude tak za 50k a nebude na tom nějakej vyloženej vojeb, tak by to šlo
Česká značka s názvem Qayron. (: Ten pevňák nevypadá vůbec špatně. Design vypůjčený od Ragley, s geoškou snad posloužil taky někdo podobně schopný, takže pokud to bude cenově za rám pod úrovní NS/Dartmoor, tak to půjde.
To musel předcházet dost intenzivní vývoj, když mají z kraje sezóny připravených 22 modelů…
29.3.19 08:37
28.3.19 15:29
kome: buď v klidu, neúspěšní uchazeči obdrží na zadek razítko „defecerunt“ a takto označeni budou si moci založit alternativní Bike-Forum
To jsem v cajku, jezdím stále za svoje. Už jsem se bál, že bych mohl být po 16 letech z BF vyloučen.
28.3.19 15:00
legendy by měly výjimku, to je bez debat
superspeciální status by získal Onuce – honoris causa
pár místních blbců by pak dostalo další výjimku v rámci projektu inkluze
a míra přechytračení? inu ta je právě rovna právě míře tzv. dopomoci
stačí?
28.3.19 14:51
Trepifajxl: a co legendy B-F, ti zavalití chlápci vypadající na kole skoro až nepatřičně, ti by měli výjimku? :-)
Trepifajxl: ale jak se bude hodnotit míra přechytračení? Podle wattů, VO2?
Metr-x: beru na vědomí a za chvíli vyrážím
28.3.19 13:46
MichalHofi: :-D, motor mam v nohach a srdci jak rikal Spartacus. A mozna taky ve stredovem slozeni. :-D
JFtryall: převlečený? spíš vysvlečený = bez motoru a baterky :-D
z Přémy jsem se snažil něco dostat už v říjnu na Ještědu, jediné co mi řekl je že mu nová značka naslouchá a že se podílí na vývoji, tím mi odpadlo většina známých značek, pak jsem chvilku hledal něco na polské straně, nic.
Tak uvidím o víkendu, mrknu na to v Praze.
Trepi: Taky bych to zavedl. A v letadle chci cenu letenky podle vahy. :-))
Nejlepší jsou komentáře HonzaReze – podle mě si ten profil založil někdo z místních čistě na to, aby vždy upozornil, že má někdo kšiltovku. Nejdřív Atherton, teď tady…
28.3.19 13:03
Fran-tic: ale to by bylo znevýhodňující pro nás silničáře, navrhuji nějaký univerzální parametr, třeba výkon
zavedl bych přijímací řízení, složené z ústní a písemné teoretické a praktické části
v praktické části by byl adept podroben měření na ergometru, sledován by byl wattový a aerobní výkon, laktát a zátěžová křivka
úspěšný adpet by pak obdržel přístupový kód a razítko na prdel „schváleno B-F“ a la výpravčí hubička
Já bych dal pro přihlášení na b-f podmínku minimálního kvartálního nájezdu km. Pro jistotu i nějaké výškové km, aby odpadli ploužiči po rovinkách. A možná taky skočit aspoň 2 m dvoják.
Některým lidem tady na fóru bych omezil internet a přístup zde, aby se raději jeli jen tak projet na kole a přestali řešit nesmysly.
To je fascinující, kolik je zde v diskuzi vývojářů a konstruktérů celoodpružených rámů.
Trepi: jop ted tomu rozumim.. k tomu neleze nic dodat.. imho naprosto rozumny pristup k takove veci +1
navic tak nejak vim o co jde, na co vyrobce cili a jaka je „konkurence“ a myslim ze to vymyslene a udelane je dobre a imho ty kola prodavat budou.. cenou politiku maji nastavenou velmi prijemne..
Čína nečína, to je úplně jedno. Jde spíš o celkový dojem z diskuze, kdy se tu odsuzuje něco, o čem tu nikdo více méně nic neví. Nic proti skeptickému přístupu, ale soudy bych dělal, až bude jasnější, o co jde.
Pokud z toho máš pocit, že tu převládá přející optimistický přístup, tak OK :-)
Bender382: To jsi ale špatně pochopil. Slovo „čína“ tu není synonymem nějakého hejtování, vždyť i legendy B-F vesele nakupují na Alíkovi a vozí noname čínské komponenty. Tady jde spíše o to, abychom se dověděli pravdivou podstatu značky a ne jako třeba na předváděčce Pellsu tvrdil majitel značky, jaké to vyvinuli super celopéro a ona to byla katalogovka od HongFu v plné parádě :-).
Mě asi nepřestane fascinovat ta nedůvěra a hate. To je samý je to na hovno, stejně je to čína a hromada dalších keců. Že to na hovno být může je sice možný, ale není lepší počkat, až bude jasnější, o co jde (ideálně otestovat)? A do té doby spíš fandit, aby to bylo fajn kolo za dobrý peníze?
Jako jsem tu už dost dlouho na to, abych věděl, že se to neslučuje s místním folklórem, ale stejně…
28.3.19 11:02
TJK: to si nerozumíme, já to nepíšu jako kritiku značky, já to píšu ve smyslu „každý má právo obchodovat s něčím, pokud to není v rozporu se zákonem a pokud nejsem cílovka nekupuju, neřeším“
konečně pořád lepší překupník z Číny, kterej na to alespoň nenasadí 1000 % a netváří se jako bůh ví jaká značka
Dle vyjádření Přemka by se měl podílet na vývoji, takže čistě čínská katalogovka tom nebude, nebo minimálně po nějakém čase nabídnou vlastní řešení.
To bude jen další lepič nálepek nebo budou v ČR mít i vývojovou kancelář?
trepi: tak ta znacka taky neni na trhu aby cilila na zakaznika tvyho typu.. to je potreba si ujasnit.
28.3.19 10:09
tak já bych si to třeba nikdy nekoupil, učiňte totéž a máte vystaráno
Spaceman udělal dobrou práci u RM. Kde by bez něj byli, netuším…hlavně nepochopím, že si ho nedokázali podržet v Autoru…(agang).
Vypadá to jak esence všech generickejch taiwanskejch rámů dohromady :D Navíc těch levnějších…
28.3.19 08:09
Taky by mě zajímalo jestli jen ukázaly na obrázek v katalogu a řekli to chcem, nebo to je nějaká vlastní konstrukce.
Zatim mam dojem, ze jedine pouzitelne ramy pro komercni znacky u nas umi delat Milan Spesny. Takze kde je on, tam se da poridit slusny ram. Pokud se na tom neco zmeni, fajn.
Zatím žádná příbuzná není :D
Az na to, ze Premek je Tejchman a mluvci Teichmanova… Takze zadna pribuzna neni…:-D
Ano ano, JF ma spravne indicie.
vim co to je i jak se to menuje, osazeni bude imho top a ceny taky… za me si to v konkurenci svy tridy, kam to miri, misto urcite najde!