Kvalita fotek nic moc, ale nedalo mi to a fotil hned v dílně…
(vloženo 10.4.19)
Tak jak vidlice funguje? Ten odkaz na clanek co jsi daval je na patronu RC2 a co jsem pochopil tak R2C2 se uplne stahla z prodeje , protoze se moc nevyvedla (nevim kde ji ty slovaci vzali), tak by me zajimalo jak slape, sam mam taky r2c2, ale 2016 a je fajn, jen HSC mam uplne otevrenou, protoze jinak je na dopadech tuha jak pevna.. nevim jestli je to ta vada ktera se vsude probira, nebo jsem jen moc lehkej.. at vidlicka slouzi
V BP Lumen ti sotva řeknou něco o centrálním skladu EU, protože nic takového neexistuje. SR se objednává přímo od výrobce, kde dodání je z Číny a nebo Taiwanu (Čína nedělá dražší vidle a tlumiče).
Jinak BP má akorát nakládku na TW a zásilka z číny je akorát před Giblartatem.
Ta váha je pro 29"…takze 650b bude lehčí, zitra to zvážím. Co se týká recenze na Pinkbike taky jsem to četl, ale je to z 07/2017…cili pro verzi 2019 to není relevantní…doufám ;0)
Zde je neco nejnovějšího
A taky aby to nebyl tenhle pruuuser
@wilda: diky
na axit.cz maji dve vidle:
Jaky je mezi nimi rozdil, netusim. Taky mi neprijde, ze je to 2019.
neviděl někdo někdo Axona v boost verzi, ne tu trailovou verzi? Marně hledám po všech čertech.
Jak jsem psal, tou hmotností si nejsem jist a bude lepší jak to JacoP převáží. Klidně to může mít o 100g více.
Zase to vyladění tak hrozné není a pokud tam nenastavíš nějaký úplný nesmysl, tak není co pokazit. Nejdůležitější je stejně najít vhodný tlak a vložit správné množství tokenů do komory. Pak nastavit LS expanzi a tu HS můžeš zatím nechat na nějakém kompromisním středu. Podobně postupuji i s LS a HS kompresí. Pak je třeba jezdit a testovat jak se vidlice chová pod různým nastavením, zkoušet malé i velké změny. Hlavně to nemíchat a štelovat třeba jen komprese, pak přejít dále na něco jiného.
Na webu určitě zapátrej, základní teorie jak vše funguje ti práci určitě usnadní:)
Chtěl jsem taky koupit přímo z TT, nicméně nechápu že třeba na tom no name e-shopu na Slovensku úplně v pohodě skladem a v ČR jak v TT tak včetně BP Lumen ti řeknou že neví termín dodání, že čekají na dodávku z centrálního skladu v EU… nechápeš… Nový Rock Shox 2019 na každém webu v akci, Suntour nestíhá…při poměru osazování vidlic RS a Suntour na kola od 50tis nahoru nechápu. Suntour nemá prakticky nikdo na katalogovém kole, raději tam dají Fox 34Rhytm nebo RS Revelation nebo Yari…Tak nevím… Jsem každopádně na Duroluxe velmi zvědavý… Musím vlastně zapatrat na webu jak to správně ladit, jak obě komprese tak oba odskoky. Jak na to jít správně od lesa, poradíte? Asi zkoušet a zapisovat počet kulis od výchozího stavu… vzájemné kombinace…
to je kolem 300g niz nez puvodni durolux… jinak ja ho mel na Banditu od TT s ta vidla chodila skvele… s DVO Topaz to byla super kombinace
koupil sis suntour...... a věř, že dokonalejší vidlice za ty prachy neexistuje :)
Sice jsem to po zkrácení krku vážil, ale už si to moc dobře nepamatuji. Myslím že to bylo asi 2130g.
O klepání té negativky jsem slyšel ale mi nic neklepe, takže to mají už vyřešeno nebo mám štěstí. Patrona trošku slyšet jde, ale není to nic co by mi vadilo, vnímal jsem to jen z počátku, pak si zvykl. Tuhost slušná, nemohu si stěžovat. Porty jsou fajn a blatník nepotřebuji.
Jj taky to mám na Bandita jako náhradu za Aurona. Slibuji si lepší chod a hlavně vyšší tuhost. Podle recenzí je Durolux boost asi nejvíc tuhá vidla, hlavně ve verzi 29". Co bývá problém je hlučná patrona a moje zkušenost se Suntour vidlicemi taky klepání negativní pružiny… Hledal jsem verzi RC2, ale nikde to nemají… dvě komprese a dva odskoky stejně nevyužiji…Co se mi líbí je zpracování, integrovaný blatník a ty servisní porty pro domazani a odpuštění přebytečného vzduchu ve spodních nohách…A konečně 15mm osa jako standard, 20mm je pro enduro mrtvý rozměr…