ZERAY ZP-108S

Přidat foto

Funkčně příjemné překvapení. Výdrž zatím neumím odhadnout ale za pětikilo to klidně risknu :-)

(vloženo 12.4.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Cavendish
Cavendish

14.4.19 11:12

Uvidíme. Za 500 dobrej experiment co ušetří 100g. Pokud na CX vydrží 3 sezóny tj. Cca 4000km tak budu spokojen.

Reagovat
straky
straky

13.4.19 23:22

Vsichni jsme se vratili k shimanu, akorat to se sem moc nepise.

Na zavody to neni. Spatne tesneni, rychle se udela vakl, hur se do nich nastupuje, prilis redukovany material.

Reagovat
petrun
petrun

13.4.19 21:23

petrun
petrun

13.4.19 21:22

Nekuchal bych Shimana když se dají rebrandované koupit už rovnou s titanovou osou. A levněji než origoš s ocelovou.

https://www.aliexpress.com/…6121757.html?…

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

13.4.19 20:41

Mám už několikáté a vždy bez potíží. Cranků bych za tu dobu rozdupal desítky. (:

Reagovat
Cavendish
Cavendish

13.4.19 20:32

Jecnak: jenže ta cena potom. Titanová osa asi nebude za pár korun a neušetří 100g

Reagovat
jecnak
jecnak

13.4.19 20:27

Nooski: Souhlas. Ani za tu cenu to myslim nemas smysl. Kdyz uz, tak se na nektere Shimano pedaly da sehnat titanova osa.

Reagovat
nooski
nooski

13.4.19 17:18

Nejde až tak o cenu jako o to, aby mi pak na tretře nezůstal pedál a osa v klice, jak se mi stalo 2 X u silničních Timů :-)

Reagovat
jecnak
jecnak

13.4.19 16:31

Vydrz cca 4000km. Pak se zacnou rozpada klicky nasroubovane do tela pedalu. Vytrhne se obvykle zavit.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

13.4.19 14:45

Ta 22usd z ali to není tak drahý experiment

Reagovat
nooski
nooski

13.4.19 14:24

Tak nějak po zkušenostech oželím pár ušetrených gramů a budu věřit Shimanům. 520 jsou nesmrtelné a mají desítky tisíc kiláků v neuvěřitelných sračkách. Tyhle se mi líbí, ale nevím, jestli pokoušet štěstěnu.

Reagovat
petrun
petrun

13.4.19 11:45

540ky mám na fullovi už 8 let a fungují jako nové. Ty určitě ničím nahrazovat nebudu. Dokud budou držet, nechám si je. 520ky jsou ale jiný případ, vyměnil jsem je bez výčitek.

Reagovat
Zoidberg

13.4.19 09:56

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vsudenakole

13.4.19 09:28

Vzhledem k tomu že mé 540ky už mají 83 tisíc km tak mi vůbec nevadí že stálý o pár stovek víc.

A ty C.B.s kluzným ložiskem to je na dětské kolo?

Reagovat
Bubaaak
Bubaaak

13.4.19 09:07

Na 520 je seřízení vaklu otázkou 5 min, lepší jsou 540, protože se do nich leze plochým klíčem…

S wellgama na prumyslech, nebo crankbrothres s kluznými to tak snadný není :)

Reagovat
Cavendish
Cavendish

13.4.19 09:04

Asi slabý nohy :D už jsem je objednal na CX a uvidíme. Při nejhorším půjdou zpátky 520.

Reagovat
petrun
petrun

13.4.19 08:55

A ještě něco. Vaklem mně strašili u SPD Force. Loni na nich najeto 4000 km a vakl nikde.

Reagovat
petrun
petrun

13.4.19 08:53

To samé se mi kdysi stalo u 520. Asi přetažený konus. Jinak mi všechny 520 co mám ještě doma chrastí a mají vakl jak prase.

Reagovat
enjoy79
enjoy79

13.4.19 08:34

Kámoš je má, odjel na nich sotva 500km a uz na jednom malý vakl. Taky jsem o nich přemýšlel, ale teď nevím. Třeba jen špatný kus.

Reagovat
Bubaaak
Bubaaak

13.4.19 08:06

520, 540, xt

Reagovat
Cavendish
Cavendish

13.4.19 07:30

:-0 100g dolů proti mým 520. Asi budu muset popřemýšlet

Reagovat
petrun
petrun

12.4.19 22:15

Jary – kdo si hraje, nezlobí :-)

Reagovat
Jary

12.4.19 21:49

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Jaarque
Jaarque

12.4.19 21:28

Vozim půl roku a docela cajk. Levné, výrazně lehčí než 520ky, točí se trochu hůř, ale nechce se mi v nich teď hrabat… Jedna strana pravého pedálu se mi zacvakává hůře než obrácená strana. 520 funkčně lepší, ale jako experiment dobrý.

Reagovat

Další galerie z kategorie

trpaslik72 3
Concorde 20
Barcak 25
hovado_cz 6
alinceb 7
Janouch 36