Po endurance silničce s 28mm pláštěma, Werk gravelu se 35mm pláštěma jsem dospěl, že chci opravdu gravel, kam se vejdou ještě o něco širší pláště, s tím, že to bude taková polonáhrada za HT na ježdění okolo Hradce + na cesty na chalupu v Železných horách.
Planet X měl super cenu na set rámu s vidlicí, tak jsem neváhal, objednal a za chvíli kolo postavil.
Po několikero vyjížďkách jsem naprosto spokojený. Jede to samozřejmě o něco málo pomaleji po silnici, na druhou stranu jezdím teď jiný cesty a i na lesních cestách je to nesmírně pohodlný a pořád rychlý.
Pro někoho možná mínus, že to nemá pevný osy, ale mě to rozhodně nelimituje a je mi to u takovýho kola jedno.
(vloženo 16.4.19)
Značka | Planet X |
Model | London Road |
Velikost | L |
Hmotnost | 10,15 |
Rám | Planet X London Road |
Vidlice | Planet X Carbon |
Hlavové složení | Force semi integr průmyslová ložiska |
Kliky | Shimano RS510 |
Přesmykač | 105 - 5800 |
Měnič | 105 - 7000 GS 11 speed |
Řazení | 105 - 5800 2x11 |
Převodník | RS510 46/36 |
Kazeta | Ultegra HG800 11-34 |
Řetěz | Sram PG1110 |
Náboj přední | XT centerlock |
Náboj zadní | XT centerlock |
Brzda přední | TRP Spyre |
Brzda zadní | TRP Spyre |
Brzdové páky | 105 - 5800 |
Ráfek přední | DT R460 |
Ráfek zadní | DT R460 |
Dráty | Sapim Race |
Pedály | Force SPD prům. ložiska |
Řídítka | Max1 Gravel 460mm |
Představec | Max1 Performance 100mm |
Sedlovka | Carbon čajna 31,6 |
Sedlo | Selle Italia SL |
Pláště | Kenda Flintridge 700x40 L3RPRO kevlar |
17.4.19 23:34
Poznal ale jen na účtu.
1400 za osy a pak ještě další nemalé peníze za „prachovky“ do nábojů s větším průměrem. Vyjde to celkem na balík. Zajímalo by mě jestli bych poznal rozdíl.
Super mašinka. Přepleť kola na DT náby a dej RWS 9/10mm… Mám 240s a naprostá spokojenost – a ten zvuk. TRP ujde ale já propadl hydraulikam.
taky jezdím prozatím normální, rws mám v plánu ale 1400 za oba se mi nechce dávat, nemáš tip na nějakej levnější kup?
Roman: normální XT upinaky ale o rws premejslim, jen tak pro pocit :)
tohle se mi líbí, za 4 a tři čtvrtě, máš tam normální rychloupínáky nebo rws?
Vzhledem k tomu, že jezdím i asfalt a hodněkrat i asfalt s mírným sklonem dolů, tak je 36z převodník pro mě nesmysl.
1×11: Tak zkus jezdit jen 36T převodník, třeba ti to bude stačit jako mě. Pak nepotřebuješ kazetu do 42 zubů a vystačíš i s běžnými kazetami a hazkou.
maajkee: Za chvíli se systémem 1×něco vyjdou na trh a na rozdíl od Sramu to bude fungovat :)
Nedělají silniční prehazku která pobere alespoň 42zubů. Dala by se desítka s mtb XT hazkou, ale desítku nechci.
Máš to za plný! Já zelenou prostě můžu. Je to krasavec. Osobně jsem taky pro 1×11 a nevím proč by to se shimanem měl být problém?
16.4.19 17:48
16.4.19 17:15
Kalimero: právě a já jsem starej Šimánista :) serou mě že zaspali a nedělají 1×něco
16.4.19 16:02
Moc hezký a hlavně díky za inspiraci na pláště. Budu o nich hodně přemýšlet ;-)
Moc pěkný kolo. Na první pohled člověk nepozná jestli je to CX nebo gravel. Komponenty bez kompromisu, pevný osy ničemu nevadí. Váha slušná. Dávám 5*
Parádní stavba, rám se mi moc líbí, za 5* a šišky at' se kliděj :-)
Červený paprsky nech, máš to za plný počet :-)
16.4.19 14:08
Jo jo, ty červený paprsky chci vyměnit za černý, ale to až bude hovno co na práci :)
Super barva :) V tyhle jsem chtel puvodne CAADXe.
Nezamlouvaji se mi ty cervene akcenty, ale asi pozustatek minule stavby.
Kolik maji realne ty kendy pres boky?
Jak to nema pevne osy tak pro vetsinu uzivatelu tady je vubec nepochopitelne neco takoveho koupit i kdyby to bylo zadarmo :)).
Sam jsem ten rozdil teda nepoznal ,ale moda je moda.
Kolo je hezke , davam plnej.