Hogy: Musel jsem transparentnost udržet, rám byl na výstavě v Paříži a byla to výstava pro výrobce kompozitových materiálů a tento karbon co je na tomto rámu je velice specifický a velice výkonný, a vlastně jsem vycházel vstříc mému dodavateli a výrobci prepregu, ktrerý tam měl expozici ,tento rám a mnou vyráběné trubky se tam prezentovaly, jako využití tohoto prepregu v cyklistice. Já nejsem nijaký příznivec vizualizaci kabonových struktur na rámech, mám raději klasickou barvu, ale tady jsem opravdu musel, tu strukturu ukázat.
Jarda H: já bych rezignovalan tu transparentnost. Ta struktura karbonu tomu nepomáhá. Pokud už nějak tahle, tak opravdu tmavý odstín a bez těch stříbrných proužků. Snad už raději zlaté, ať je to alespoň ujeté do extrému a nestojí to v půli cesty.
Nemám pochopení pro tyhle geometrie uzpůsobené pro lidi s bolavými zády nebo velkým pupkem :-P
Jarda H: je to nějaká variace klasického závitu na BB30 osu nebo T47 aj.?
23.4.19 21:36
23.4.19 21:18
Hogy: je vždy problém s červeným tonem na karbonu, pokud chce člověk mít transparentní lak a každá červená transparentní se může jevit mírně do hněda, tato červená byla bordó a výsledek je pro mě přijatelný, jiná červená vychází do cihlova a to se zase nelíbí mě.
Je to FSA, takřka nový, jetý tak 20km, ale jeden pseudo mechanik jej povoloval sikovkami, proto že neměl originál klíč, myslel jsem že mě omyjou.
cioran: ta hlavovka je teda slušný kekel z pekel. Naprosto ten rám zabíjí.
Jarda H: pěkný počin, co je tam za střed? Oko všímavého pozorovatele odhalilo jizvy na jedné misce :-)
23.4.19 20:28
Tu strukturovanou hnědou (alespoň na mém celkem slušném monitoru tam osobně vidím jen slabý nádech červené) spolu s tím stříbrným zakončením nedávám. Kolo jinak fajn a ty M5 jsou celkem velké.
23.4.19 12:26
Je to klasicky ramarsky způsob kdy jsou v rámu tenké trubicky a lanko se bez satrani protahne z bodu A do bodu B jako u starých ocelových rámu , jen maliko naroste hmotnost ale proto za pruvleky jsou karbonove tak je to zanedbatelné
23.4.19 11:58
23.4.19 11:56
23.4.19 10:16
deekay: nemám, jezdí je dcera, ty nízké MMC Winium a vysoké MMC +S
jedno přední Winium rozlámala o kanál a tady pan Hrubý to opravil
obecně ráfky to jsou kvalitní, ruční práce ve Francii, náby taky, klasický výplet bude mít výhodu v opravitelnosti
Veliky luxus :)
Trepi: Mas zkusenost s tema levnejsima Corimama s normal ocelovyma dratama?
23.4.19 09:24
paráda, ale tipoval bych, že to půjde i pod 6 kg takto osazené
(dcera teď jezdí tyhle vyšší MMC +S Corimy na české silnice a moc si je chválí, tak až zase někde vletí do kanálu budete mít další kšeft :-))
Koza Róza… to už asi nebude ocel, co? Lak uměli už tenkrát v dobách ocelových, občas se jim to kroutilo, ale na pohled to bylo pěkné vždycky.