Než jsem se dokopal k tomu, abych pořádně nafotil svého Kleina, tak mám doma Kleina už jiného. Je to kolo bez kousku bakelitu a poskládané tak, aby to ± odpovídalo době, takže hmotnost je na dural už relativně vysoko. Lak nafotit pořádně nejde. Je to nádherná žlutá metalíza, která v závislosti na světle má krásné odstíny zlaté.
S překvapením jsem zjistil, že dnešní nabídka nízkých stříbrných ráfků je prakticky nulová, tak tam bohužel skončil Mavic.
Poslední kousek z mé μsbírky.
(vloženo 27.4.19)
Značka | Klein |
Model | Quantum Pro |
Modelový rok | 1997 |
Hmotnost | 7,695 |
Rám | Alu |
Kliky | Simano Dura-Ace |
Středové složení | Simano Dura-Ace |
Přesmykač | Simano Dura-Ace |
Měnič | Simano Dura-Ace |
Řazení | Simano Dura-Ace |
Převodník | Simano Dura-Ace |
Kazeta | Simano Dura-Ace |
Řetěz | C9 |
Náboj přední | Simano Dura-Ace |
Náboj zadní | Simano Dura-Ace |
Brzda přední | Simano Dura-Ace |
Brzda zadní | Simano Dura-Ace |
Brzdové páky | Simano Dura-Ace |
Ráfek přední | Mavic Open Pro T |
Ráfek zadní | Mavic Open Pro T |
Dráty | Sapim Laser/D-Light/Race |
Pedály | Speedplay Zero |
Řídítka | Nitto M186 STI |
Sedlovka | Thomson Masterpiece |
Sedlo | Selle Italia Flite |
Pláště | Vittoria Corsa |
27.4.19 20:12
paráda za plnej, akorát – ta váha je skutečně reálná?
já jsem totiž v té době kolem roku 94–96 postavil kolo co mělo 7,5 kg a to bylo asi jedno z nejlehčích v republice, na 860 gramovém rámu Trek OCLV, ráfcích Mavic GEL, karbonových nábách (značku už nevím), DA s klasickýma páčkama na rámu a zbytek byla vesměs titanová nebo karbonová garáž, prostě byl to boj se v té době na takovovu váhu dostat
tak to je naprostá krása
27.4.19 20:00
27.4.19 19:57
27.4.19 19:52
Ještě fotka z katalogu. Je tam teda ta samá sedlovka :-)
Páky do kopce já dost nerad. Jinak ty řídítka jsou dělány speciálně pro Shimano páky se šňůrama na prádlo. Takže jen jeden prolis pro bowden a docela netradičně tvarované místo pro uchycení pák. Výsledek je, že tam není takový ďolík, který je pro ty páky jinak typický. Je fajn, že když jeden Japonec něco navhne ne úplně optimálně, tak úplně jiný Japonec z úplně jiné firmy se to snaží napravit.
nádhera! Kultovní Dura 7700, nízké Mavicy, jen ty oblouky bych natočil aspoň trochu nahoru a přímá sedlovka je u silničky taky trochu „divná“, to však nic nemění na jasných 5!
Hmm, tak to je za 5* :-)
Ja teda nie som žiadny znalec, ale toto sa mi páči ;) Za 5 rozhodne (ale proti karbonu tiež nič nemám ;) ).