Nakonec mi to nedalo a pustil jsem se do odstranění staré barvy, pod kterou se v některých místech objevila i hloubková koroze(asi jezdil chudák v soli). Zbytek barvy držel naopak velmi dobře a neporadil si s ním žádný barvožrout, nýbrž šmirgl a škrabka. Není to sice úplně super výsledek, ale líbí se mi to víc, než před tím. Jedno vím jistě, už bych to podruhé dělat nechtěl. Ještě přijde doplnit patka a přehazka.
(vloženo 30.4.19)
Tak to muzu :).
Original „lesteny“ Cannondale mel nejaky pofiderni lak a koroduje :-D…
Hologramy tam nejdou? Jedny doma mam i s osou…
1.5.19 20:10
jo, přesně, s DA 7700 by to byla nádhera, ale dost tomu sluší teď ty černé převodníky
Já bych tam vrazil 7800. Alespoň to půjde k pákám (mimochodem, brzdy 7800 bych popřípadě měl). Ale 7700 je taky zcela ok varianta. A sehnat je není žádný problém – první o které jsem po minutě hledání zakopnul… https://www.ebay-kleinanzeigen.de/…090-217-2044
1.5.19 15:50
Mně se líbí to co tam je teď, leštěné kliky a černé převodníky… Sedne to tam jako prdel na hrnec…
Díky za pozitivní reakce, netušil jsem, že starouš ještě nadělá parádu. Rám je svařenej parádně ve srovnání se současnou produkcí značky, která mě až tak neoslovuje. Jinak sedlovka bude čínskej „karbon“ představec ještě nevím a zbývá pořešit kliky. Buď Dury a) 7700 – líbí se mi, ale nemožné sehnat ve slušném stavu leda odeloxovat a vyleštit b) Dury 7800 c) Dury 9000 – nejspíš zbytečně drahé, nové 105 – stříbrná verze. Co myslíte? O čistotu sady mi nejde a na devítku to předělávat nechci. Jinak mám odzkoušeno, že všechny varianty jsou kompatibilní se zbytkem osazení.
rám občas ošetři kvalitní autoleštěnkou, ochrání povrch a nebude to oxidovat
30.4.19 20:37
A co pot atd,kápne ti z nosu a máš flek,za chvíli to bude strakaté jako kocour.
Vyhodit FSA, dát tam kliky ze sady a špatný to určitě nebude.
Duralové díly mají jinak vždy nějakou povrchovou (pasivaci) úpravu. Chromátování bude asi základ.
30.4.19 17:35
jako pěkný! málokteré kolo se mi tu poslední dobou tak líbilo
a těch hodin práce a úsilí nelituj, protože na nich teď stojí hodnota tvého kola, myslím ta hodnota, kterou má to kolo pro tebe – ta důležitá
fakt parádní práce
Super, moc pěkný!
Já bych zkusil ten vosk, buď nějaký na auta, nabo i nátěr z „tvrdého vosku“, akorát to by potom nebylo vždy lesklé, ta druhá možnost, zkoušel bych někde dole…
Tak to nemá chybu, pecka!
zrovna u kanonu ten hlinik vydrzi v lesku celkem bez problemu, narozdil od Duratecu.
https://www.bike-forum.cz/…bylo-na-case
Lestil jsem to tehdy filcovym kotoucem s jakousi kalafunou, a bez jakykoliv dalsi pece to udrzuje lesklej vzhled
A ani to tak dlouho netrvalo, pokud si vzpominam, odlakovani jsem si nechal udelat v lakovne, a to samotny lesteni bylo radove par hodin…
Je to super a lak bych neřešil. Bude záležet na druhu materiálu, ale třeba Campa kliky mi neoxidují vubec. Možná by odolnosti pomohl i nános nějakého tvrdého vosku na karosérie.
Boží.
Moc se mi to líbí.
Vypadá to parádně. Osobně na „chromované“ věci nejsem, ale toto se vážně povedlo. Jen to nechci vidět za čas. Ten lak by to opravdu chtělo. Od šikovného autolakýrníka by byl i hodně odolný.
30.4.19 15:22
Je to jen surovej dural, lak se nevyplatí – nedrží a snadno se poškrábe. Tohle jednou za čas přetáhnu sidolem a je to cajk. Navíc, když se to poškrábe, tak t spraví šmirgl a pasta. Je jasný, že to bude oxidovat, ale do soli nepůjde, na to mám ocelovýho prašivce.
Vypadá to parádně, dobrá práce! možná by tomu neškodil lehký broušený povrch, ale to by asi byl trošku overkill na výrobu..
Ono záleží na kvalitě duralu. Campa kliky byly i po zimě jako chrom, dualy RSX byly flekatý po jednom švihu ;-)
30.4.19 14:28
Dík, jsem rád, že se líbí. Finále provedeno brusnou pastou na hliník. Kdybych chtěl docílit hladkého povrchu, tak na tom strávím měsíc a pak další v blázinci..
30.4.19 13:57