Špinavej job

Přidat foto

Nakonec mi to nedalo a pustil jsem se do odstranění staré barvy, pod kterou se v některých místech objevila i hloubková koroze(asi jezdil chudák v soli). Zbytek barvy držel naopak velmi dobře a neporadil si s ním žádný barvožrout, nýbrž šmirgl a škrabka. Není to sice úplně super výsledek, ale líbí se mi to víc, než před tím. Jedno vím jistě, už bych to podruhé dělat nechtěl. Ještě přijde doplnit patka a přehazka.

(vloženo 30.4.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
mr.nikdo
mr.nikdo

9.5.19 20:59

Tak to muzu :).

Original „lesteny“ Cannondale mel nejaky pofiderni lak a koroduje :-D…

Reagovat
morrows
morrows

2.5.19 17:18

Bohužel ne, je to závit. Jinak by to byla jasná volba.

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

1.5.19 21:10

Hologramy tam nejdou? Jedny doma mam i s osou…

Reagovat
Trepifajxl

1.5.19 20:10

jo, přesně, s DA 7700 by to byla nádhera, ale dost tomu sluší teď ty černé převodníky

Reagovat
Hogy
Hogy

1.5.19 18:28

Já bych tam vrazil 7800. Alespoň to půjde k pákám (mimochodem, brzdy 7800 bych popřípadě měl). Ale 7700 je taky zcela ok varianta. A sehnat je není žádný problém – první o které jsem po minutě hledání zakopnul… https://www.ebay-kleinanzeigen.de/…090-217-2044

Reagovat
cioran-m

1.5.19 15:50

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vrazdit
vrazdit

1.5.19 14:55

Mně se líbí to co tam je teď, leštěné kliky a černé převodníky… Sedne to tam jako prdel na hrnec…

Reagovat
morrows
morrows

1.5.19 12:57

Díky za pozitivní reakce, netušil jsem, že starouš ještě nadělá parádu. Rám je svařenej parádně ve srovnání se současnou produkcí značky, která mě až tak neoslovuje. Jinak sedlovka bude čínskej „karbon“ představec ještě nevím a zbývá pořešit kliky. Buď Dury a) 7700 – líbí se mi, ale nemožné sehnat ve slušném stavu leda odeloxovat a vyleštit b) Dury 7800 c) Dury 9000 – nejspíš zbytečně drahé, nové 105 – stříbrná verze. Co myslíte? O čistotu sady mi nejde a na devítku to předělávat nechci. Jinak mám odzkoušeno, že všechny varianty jsou kompatibilní se zbytkem osazení.

Reagovat
deekay
deekay

1.5.19 06:44

Ovsem toto je velmi luxusni :) Skvela prace.

Reagovat
kubad
kubad

30.4.19 21:29

rám občas ošetři kvalitní autoleštěnkou, ochrání povrch a nebude to oxidovat

Reagovat
doubeq
doubeq

30.4.19 21:22

Když nechá nastříkat čirým práškovým lakem, tak bude výsledek věčný.

Reagovat
vsudenakole

30.4.19 20:37

A co pot atd,kápne ti z nosu a máš flek,za chvíli to bude strakaté jako kocour.

Reagovat
Hogy
Hogy

30.4.19 20:02

Vyhodit FSA, dát tam kliky ze sady a špatný to určitě nebude.

Duralové díly mají jinak vždy nějakou povrchovou (pasivaci) úpravu. Chromátování bude asi základ.

Reagovat
kutil
kutil

30.4.19 19:28

dost dobré

Reagovat
doubeq
doubeq

30.4.19 19:10

Pjekný, fakt pjekný!

Reagovat
Trepifajxl

30.4.19 17:35

jako pěkný! málokteré kolo se mi tu poslední dobou tak líbilo

a těch hodin práce a úsilí nelituj, protože na nich teď stojí hodnota tvého kola, myslím ta hodnota, kterou má to kolo pro tebe – ta důležitá

fakt parádní práce

Reagovat
czechfixie
czechfixie

30.4.19 17:23

Super, moc pěkný!

Reagovat
tromboonen
tromboonen

30.4.19 16:41

Já bych zkusil ten vosk, buď nějaký na auta, nabo i nátěr z „tvrdého vosku“, akorát to by potom nebylo vždy lesklé, ta druhá možnost, zkoušel bych někde dole…

Reagovat
Radovan84
Radovan84

30.4.19 16:33

Wow…už jen za tu dřinu palec hore ;-)

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

30.4.19 16:05

Tak to nemá chybu, pecka!

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

30.4.19 16:03

zrovna u kanonu ten hlinik vydrzi v lesku celkem bez problemu, narozdil od Duratecu.

https://www.bike-forum.cz/…bylo-na-case

Lestil jsem to tehdy filcovym kotoucem s jakousi kalafunou, a bez jakykoliv dalsi pece to udrzuje lesklej vzhled

A ani to tak dlouho netrvalo, pokud si vzpominam, odlakovani jsem si nechal udelat v lakovne, a to samotny lesteni bylo radove par hodin…

Reagovat
kamaro
kamaro

30.4.19 15:57

Je to super a lak bych neřešil. Bude záležet na druhu materiálu, ale třeba Campa kliky mi neoxidují vubec. Možná by odolnosti pomohl i nános nějakého tvrdého vosku na karosérie.

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

30.4.19 15:53

Boží.

Moc se mi to líbí.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

30.4.19 15:40

Vypadá to parádně. Osobně na „chromované“ věci nejsem, ale toto se vážně povedlo. Jen to nechci vidět za čas. Ten lak by to opravdu chtělo. Od šikovného autolakýrníka by byl i hodně odolný.

Reagovat
cioran-m

30.4.19 15:22

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
morrows
morrows

30.4.19 15:01

Je to jen surovej dural, lak se nevyplatí – nedrží a snadno se poškrábe. Tohle jednou za čas přetáhnu sidolem a je to cajk. Navíc, když se to poškrábe, tak t spraví šmirgl a pasta. Je jasný, že to bude oxidovat, ale do soli nepůjde, na to mám ocelovýho prašivce.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

30.4.19 15:00

Vypadá to fakt libově!

Reagovat
vrazdit
vrazdit

30.4.19 14:30

Vypadá to parádně, dobrá práce! možná by tomu neškodil lehký broušený povrch, ale to by asi byl trošku overkill na výrobu..

Reagovat
miťo
miťo

30.4.19 14:30

Ono záleží na kvalitě duralu. Campa kliky byly i po zimě jako chrom, dualy RSX byly flekatý po jednom švihu ;-)

Reagovat
Zoidberg

30.4.19 14:28

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
miťo
miťo

30.4.19 14:19

Hele krásný, asi moje šméčko taky půjde donaha :-D

Reagovat
morrows
morrows

30.4.19 14:15

Dík, jsem rád, že se líbí. Finále provedeno brusnou pastou na hliník. Kdybych chtěl docílit hladkého povrchu, tak na tom strávím měsíc a pak další v blázinci..

Reagovat
Carpathia

30.4.19 13:57

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vpa007
vpa007

30.4.19 13:53

No voňafka! ;-)

Reagovat
orm
orm

30.4.19 13:51

Myslim, ze se to povedlo. Dal jsi to nejak pod lak nebo jinak osetril?

Reagovat
Hnoj
Hnoj

30.4.19 13:51

Nádhera !

Reagovat
maajkee
maajkee

30.4.19 13:48

Za mě moc pěkná práce

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 8
easyrider 2
Kubánec 40
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32