Snažím se na něm pravidelně jezdit do práce a tím pádem je to moje nejpoužívanější kolo
Jak jsem je viděl na bazaru, nemohl jsem odolat. Hledal jsem kratší kliky než původní.
Nesmrtelná hazka z nejnižší řady. (Jak správně napsal Singlespeed z nejnižší není - ale už to tu nechám...)
Potřeboval jsem vyměnit ložiska, ale nechtělo se mi je lisovat z osy, tak jsem pořídil nové kliky. A tím jsem oslavil naše desetileté soužití. Ani jeden z nás už není nejmladší, ale proto ještě nepatříme na smetiště.
(vloženo 1.5.19)
Tohle je nestárnoucí, ať dál jezdí ku spokojenosti :-) stejné výročí chystám na příští podzim.
Silničku jsem poznal už v náhledu. Na období kdy vznikla, mám ty nejlepší vzpomínky. Peněz bylo tak akorát a jezdilo se co se dalo
Doom: Vyhoda malych ramu. I s par prohreskama to nevypada odpudive :) Tohle vypada i v 54 kompaktne, rekl bych mensi, nez jak naznacuje papirova velikost. Kdybych se nepodival k Listerovi do profilu, hadal bych vel. 52.
2.5.19 09:19
já to samozřejmě vím, ale jsme na B-F, kde místní experti odhalí i blbě zavázanou tkaničku.
Ty jo, ty ho ještě máš:-) – pořád je to parádní kolo. Ty FR1 tomu dávaj šťávu ( vozíval jsi před tím 3ky, jestli si dobře pamatuju )…
Doome – tak viděl jsi mě a víš, že jsem hobit se zakrslýma nohama. Rám byl vybírán přesně po tuhle geo – sloping a vyšší hlava, kdybych vzal menší tak bych musel dát zbytečně dlouhý představec a ještě mít komín podložek.
Jinak dívám se, že jsem někde otočil přední kolo a teď mi nesedí mi nápisy, nechápu jak jsme to mohl dopustit :-D
plzakj: pláště jsou opravu 23mm a jsou bez duší – co je na nich špatně?
2.5.19 07:40
Divím se, že se ještě nikdo nepozastavil nad málo vysunutou sedlovkou a nezpochybnil výběr velikosti rámu :)
Paráda, jako stařeček to rozhodně nevypadá, tenhle rám je hodně „nadčasovej“ (z dnešního pohledu) a sladěno bezvadně a ve 100% kondici. Moc pěkný..
Ta jednoduchost silnice na rafkovych brzdach je proste parada :) Campa vypada nadcasove a mas to hezky udrzovane :)
Stařeček vypadá dravě :-)
1.5.19 21:27
1.5.19 21:10
hlavně neměň zase kliky, kdyby ti nešly pedály sundat, tyhle kliky tomu sluší :-)
Koncovku na lanko dám hned jak se dostanu k tomu abych kompletně vyměnil vedení a omotávky – to je totiž taky vše původní – na horském měním pravidelně, ale tady se mi jednoduše nechce když to pořád skáče dobře…
Ještě jsem mu chtěl dopřát silniční pedály, ale to by znamenalo další zimní tretry, takže jsem to nakonec odložil – ano pedály se dají prohodit jednoduše, takže to vlastně není žádný důvod, ale něčím se člověk zpátky držet musi.
Hned z náhledu jsem věděl, že je to Tvoje kolo :-) letí to jak cyp. Já možná zítra nahraju taky hodně netradiční update své klasiky…
1.5.19 20:31
ps.: jinak ty kliky pasují k designu celého kola víc než výtečně
Tak tak, pod Veloce byl jeste Mirage a Xenon…:-)
A kolo je porad pekny, campa ma vyhodu, ze nikdy nedelala svihadla, takze i 10 let stara, vypada porad hezky :-).
No to máš vlastně pravdu. Xenon byl tenkrát černý což by se asi hodilo víc ale chtěl jsem Veloce – zní to víc italsky :-)
Spešl na Campě, to se moc nevidí. Jen tak mimochodem, Veloce nebyla tehdy nejnižší řada, low end byl Xenon.
1.5.19 20:06
hezké, sice na dnešní dobu moc strakaté, ale proč se k tomu obracet zády jen proto, že minula doba, kdy bylo strakaté in
výměny klik, protože se nechtělo vytlačit ložiska z osy pobavila :-)
a třepí se ti lanko u hazky