Kola dělají kolo kolem...

Přidat foto

upgrade kol, Bontrager Aeolus 5 TLR, náby DT 180 ceramic. A teď to tedy jede moc pěkně…

(vloženo 2.5.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Trepifajxl

3.5.19 21:06

cio: buď v klidu, kdo ví ten ví a kdo neví, stejně by nepochopil, jinak mám pocit, že tento výrok je jaksi nadčasový a dozrává za každé doby a každého režimu, že je univerzální, netýká se jen té jedné noci

Reagovat
deekay
deekay

3.5.19 16:00

vsudenakole: Bavi me to. Stejne jako tebe tady vysirat :)

Reagovat
vsudenakole

3.5.19 15:35

Jó podrží ale když se svleče z ráfků tak moc né.

Reagovat
vsudenakole

3.5.19 15:32

Deekay:moc to žereš.

Reagovat
cioran-m

3.5.19 13:42

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
deekay
deekay

3.5.19 10:53

Tak ja mam ty tlaky taky ruzne pro ruzne obuti. Pravda, bezduse nemam na silnici zadny, jen galdy a pak plaste s dusema.

Nicmene z CX jsem si vsiml, ze po odstraneni dusi ze stejnych plastu, ty plaste ztratily trochu svoji tlumivost. Jsou vic uskakane, coz je teda logicke. Mene ztrat, o to lepe to pojede, ale zase se musi upravit tlak.

K bezdusim me to teda na silnici moc netahne.

  1. mam predsudky ke kombinaci karbonovych clincher kol a rafkovych brzd a u bezdusi tuplem.
  2. kdyz vidim slabou opravitelnost bezdusovych plastu s jemnou kostrou, jako pouzivam na CX, tak si nedelam iluze, ze na jeste subtilnejsich silnicnich by to bylo lepsi. Pokud mam maly defekt na galusce, staci taky mliko (u Vittorek tufo, u gatorskinu s butyl dusi i notubes), pokud je to neco vetsi, odepise to i bezdusak. Knoty mi u malo amsivniho plaste nefungujou na vyssi tlaky casto ani an CX, tak nevim jak by udrzely 6 bar na silnici spolehlive.
  3. furt mi prijde, ze na galde jsem jistejsi v zatackach, ale tenhle bod asi nebude validni, kdyz vidim sirku tvojich rafku – to uz udela pekny prurez gumy i na patkovem plasti,
Reagovat
DaD
DaD

3.5.19 10:03

deekay: 67kg. Zkoušel jsem více i méně ale toto se mi osvědčilo nejlépe. Jezdím jako prase, přejezdy a podobné kraviny skáču a nikdy jsem s tím neměl problém. V zatáčkách naopak nižší tlaky podrží. Určitě lepší než aby to vysokých tlacích skákalo ze zatáčky ven.

Reagovat
deekay
deekay

3.5.19 09:56

DaD: kolik vazis na tyhle tlaky? Ja nemam u nizkych tlaku ani tak problem, ze by to nejelo, ale ze to pak tak divne pohopsava na nerovnostech a v zatackach takove necitlive. A to jezdim na silnicarske pomery velmi obezretne .)

Reagovat
DaD
DaD

3.5.19 09:30

Hogy: To nejsou galdy, ale bezdušáky v dnes již standartní 25mm šíři. Na těchto širokých ráfcích vypadají o dost mohutněji. A na tlaku 6 vzadu a 5,5 bar vpředu jedou naprosto skvěle. Galdy už ani náhodou.

Reagovat
Frankq
Frankq

3.5.19 09:08

Je to krása ty kola tomu dali třešničku. Paráda!

Reagovat
Hogy
Hogy

3.5.19 08:04

Ke kolu se teda vyjadřovat nebudu, ale ty galdy jsou původně na nějaké městské kolo? :-)

Reagovat
Mirec.K
Mirec.K

3.5.19 07:05

Tam už to ale za 5* dávno má ;)

Reagovat
jaykay
jaykay

3.5.19 07:03

Mirec.K
Mirec.K

3.5.19 07:00

Parádne, naozaj preparádne to vypadá. Za 5 nedám, lebo to tu nejde :)

Reagovat
jaykay
jaykay

3.5.19 06:26

nádherný stroj, za 5

Reagovat
dodoslovensko
dodoslovensko

3.5.19 05:36

Super krasna farba . Ten ram je robeny pre Anglicky trh ? tam montuju zadnu brzdu na lavej strane .ta buzirka na zadnu brzdu je cela nejako divne pozohynana . preco asi tak dali tu dieru na pravu stranu . Stare aj nove kolesa pasuju super ked mas na com stavat .

Reagovat
Goob
Goob

2.5.19 22:10

On bude vypadat jako <|>, i kdyby psal jako Vančura.

Reagovat
DaD
DaD

2.5.19 22:03

miťo: K rámu. Nepoznám zásadní rozdíl. Pokud je rám subtilní s větším množstvím materiálu uvnitř a nebo opačně rozměrný s minimem materiálu a já nepoznám rozdíl, tak je mi to, de facto, úplně šumák. Émonda je malinko komfortnější, TCR jde zase trochu lépe za pedálem. Je to o preferencích. Každopádně limit těchto kol je jezdec a ani jedním z nich člověk nešlápne vedle.

Reagovat
vsudenakole

2.5.19 22:00

A taky filozofie .

Reagovat
Trepifajxl

2.5.19 21:58

to ne, tady je hodina prasopisu

Reagovat
miťo
miťo

2.5.19 21:57

Kool Stop jsou na hliník super. Jak lososy, tak černý. Origo špalky 105 byly po závodě v dešti samá špona. Kdo má rád svý ráfky, vozí Kool Stop :-)

Reagovat
vsudenakole

2.5.19 21:57

Ale no tak, přece nejsme na hodině pravopisu.

Reagovat
DaD
DaD

2.5.19 21:54

miťo: brzdy jsou proti Ultegrám na páce o poznání měkčí. S původními špalky to nebrzdilo úplně podle mých představ, ale po přechodu na lososy od KOOL STOP je to jako nebe a dudy. Tyhle špalky jsou opravdu na hliník TOP! Trochu ubývají ,ale brzdí jak kráva a nedělají skoro žádné špony.

vsudenakole: Zkazit, píše se zkazit, *****. Takhle pořád budeš vypadat jak *****, co plácá kraviny. Musíš na tom zapracovat. Vážím si tvého názoru, ale napiš to, prosím, jako člověk.

Reagovat
miťo
miťo

2.5.19 21:54

No ehm…

Reagovat
Trepifajxl

2.5.19 21:54

když tu tak čtu všudenakoleho příspěvky, spontánně se mi vybavuje Cioranův komentář k jisté fatální události: lidskost nic neztratí, když pár imbecilů přijde o život

Reagovat
vsudenakole

2.5.19 21:47

Miťo jasně každý to uplete nějak jinak aby to bylo něčím vyjímečné a samozřejmě to pak odůvodní jaký to má obrovský přínos.

Reagovat
vsudenakole

2.5.19 21:43

Ono ten rám dost hyzdí ta obtloustlá hlavovka takže ty bakelitové kola už v podstatě neměly co skazit.

Reagovat
miťo
miťo

2.5.19 21:41

Až teď jsem si všiml brzd. Jak to brzdí oproti Ultegrám? Další detail, u Giantu TCR je horní rámovka u sedlovky uzounká jako malíček, tady ale vsadili na širokou kontrukci. Tyhle variace jsou na karbonu úžasný, jak má každý výrobce jiné provedení.

Reagovat
vsudenakole

2.5.19 21:39

Čorkian žvásty tu produkuješ ty.

Reagovat
DaD
DaD

2.5.19 21:38

miťo: klidně karbony, když máš dobré špalky, co si sednou dobře k ráfku, tak ubrzdíš v pohodě všechny Alpy.

gerrard: ono to tak divoce vypadá jen na foto. Je tam celkem klasický 90mm představec, ale je pravda že ten reach rodel by mohl možná být kratší. Zase když jedeš za spodky, tak tě to fakt natáhne. A já jsem dole opravdu dost často a nijak zásadně mi to nevadí.

Jaarque: Ty kola dělají pocitově ale i rychlostně opravdu znatelný upgrade. Určitě bych, být tebou, nějakou tu kačku pustil a udělal si radost. Navíc za ty ceny, co to můžeme mít. Tak proč toho nevyužít?

well: košík je pouze dočasný. Měl jsem ho tu v šuplíku. Stejně dočasný jako ty MTB pedály.

Reagovat
cioran-m

2.5.19 21:23

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
DaD
DaD

2.5.19 21:04

cio: dobře ty!

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

2.5.19 20:36

Prokouklo to, parádní volba!

Reagovat
Trepifajxl

2.5.19 20:00

sem i myslel, že Trepifajxl má bohatý slovník, ale tohle ne… „kajícnou askezi hlouposti“ by neseštymoval

Reagovat
cioran-m

2.5.19 19:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Trepifajxl

2.5.19 19:46

DaD: vtipná a pohotová glosa, pobavils :-)

Reagovat
DaD
DaD

2.5.19 19:37

Do vysokých řádků zasadíš více brambor a efekt sklizně je pak mnohem efektnější:)

Reagovat
vsudenakole

2.5.19 19:35

Fakt nevím co je pěkného na tak vysokých řádcích.

S nízkýma to vypadalo o dost lépe.

Reagovat
Trepifajxl

2.5.19 19:29

kdybys ten blábol alespoň vyblábolil správně…

Reagovat
vsudenakole

2.5.19 19:26

A hnusné bakelitové kola dělají kolo hnusným kolem.

Reagovat
deekay
deekay

2.5.19 19:13

Hezky, rozhodne prospelo :)

Reagovat
well
well

2.5.19 18:49

Kolo krásný, červená je červená, ale ten košík určený pro FS MTB se k tomu kolu vůbec nehodí.

Reagovat
dolomiti

2.5.19 17:05

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Trepifajxl

2.5.19 14:42

Jaarque: Bontrager Aeolus je taková srdcovka k Treku, myslím, že ti podobně poslouží i levnější karbonové ráfky, dnes už i některá Čína, třeba Farwheels

Reagovat
Trepifajxl

2.5.19 14:40

miťo: jestli mohu z pozice člověka, který jezdí Stelvio + podobná stoupání několikrát ročně, rád a s velkým gustem, tak na karbonových ráfcích úplně v pohodě, špalky se mi nejlépe osvědčily červené Corima, dceři, která jezdí se mnou, zase žluté Swisstopy, brzdy já EEcycleworks, ona DA 9000, oba dualmountový

trochu potíž je, když tě nahoře potká bouřka nebo sněžení, což je možné i uprostřed léta

Reagovat
Jaarque
Jaarque

2.5.19 14:19

Jinak oproti těm seriovkam to musi být bomba, tim spíš pri těch rychlostech co jezdis…

Reagovat
Jaarque
Jaarque

2.5.19 14:18

Hodně jsem uvažoval, jestli nevzít ty aeolusy 3… Ale asi nebudu do silnice nic cpát :)

Reagovat
gemini
gemini

2.5.19 13:56

Já se zařek, že do své SL5 nedám ani kačku ( už jsem teda upgradoval sedlovku z alu na karbon kvůli offsetu:-)), ale když vidím ty auolusy, tak si asi nebudu moct pomoct…:-)

Reagovat
gemini
gemini

2.5.19 13:52

Paráda…

Reagovat
gerrard
gerrard

2.5.19 13:27

Kolo moc, ale opravdu moc hezke. Ale strasne mne taha za oci predstavec a riditka. Prijde mne tam takovy divny pomer, jakoze velky reach riditek a kratky predstavec. Uplne se mne z toho krouti palce u noh. :))

Reagovat
miťo
miťo

2.5.19 13:20

S vysokejma to vypadá fakt líp.Otázka: vzal bys na Stelvio karbony, nebo dural? Jeden známej má dilema.

Reagovat
GULIN
GULIN

2.5.19 13:06

Fajne

Reagovat
nooski
nooski

2.5.19 12:52

Krásné kolečko.

Reagovat
Trepifajxl

2.5.19 12:46

máš to moc pěkný, nízký fakt jedině černý, karbonový

Reagovat
Goob
Goob

2.5.19 12:25

Parádní!

Ovšem ten rám je nádherný sám o sobě taky.

Reagovat
JMT
JMT

2.5.19 12:23

Joooo to je dycky :-)

Reagovat
Kaire
Kaire

2.5.19 12:21

Ty kola k té barvě… luxus.

Reagovat
vpa007
vpa007

2.5.19 12:16

Mno čéče, sem konzerva, asi se mi víc líbí ty nízký ráfky, byť ty broušený plochy tahají za oči. Ale jinak jako pecka, luxusní lak defakto jakýkoliv kolo posouvá úplně někam jinam ;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 8
easyrider 2
Kubánec 39
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32