upgrade kol, Bontrager Aeolus 5 TLR, náby DT 180 ceramic. A teď to tedy jede moc pěkně…
(vloženo 2.5.19)
3.5.19 21:06
cio: buď v klidu, kdo ví ten ví a kdo neví, stejně by nepochopil, jinak mám pocit, že tento výrok je jaksi nadčasový a dozrává za každé doby a každého režimu, že je univerzální, netýká se jen té jedné noci
3.5.19 15:35
Jó podrží ale když se svleče z ráfků tak moc né.
3.5.19 15:32
Deekay:moc to žereš.
3.5.19 13:42
Tak ja mam ty tlaky taky ruzne pro ruzne obuti. Pravda, bezduse nemam na silnici zadny, jen galdy a pak plaste s dusema.
Nicmene z CX jsem si vsiml, ze po odstraneni dusi ze stejnych plastu, ty plaste ztratily trochu svoji tlumivost. Jsou vic uskakane, coz je teda logicke. Mene ztrat, o to lepe to pojede, ale zase se musi upravit tlak.
K bezdusim me to teda na silnici moc netahne.
deekay: 67kg. Zkoušel jsem více i méně ale toto se mi osvědčilo nejlépe. Jezdím jako prase, přejezdy a podobné kraviny skáču a nikdy jsem s tím neměl problém. V zatáčkách naopak nižší tlaky podrží. Určitě lepší než aby to vysokých tlacích skákalo ze zatáčky ven.
DaD: kolik vazis na tyhle tlaky? Ja nemam u nizkych tlaku ani tak problem, ze by to nejelo, ale ze to pak tak divne pohopsava na nerovnostech a v zatackach takove necitlive. A to jezdim na silnicarske pomery velmi obezretne .)
Hogy: To nejsou galdy, ale bezdušáky v dnes již standartní 25mm šíři. Na těchto širokých ráfcích vypadají o dost mohutněji. A na tlaku 6 vzadu a 5,5 bar vpředu jedou naprosto skvěle. Galdy už ani náhodou.
Ke kolu se teda vyjadřovat nebudu, ale ty galdy jsou původně na nějaké městské kolo? :-)
Super krasna farba . Ten ram je robeny pre Anglicky trh ? tam montuju zadnu brzdu na lavej strane .ta buzirka na zadnu brzdu je cela nejako divne pozohynana . preco asi tak dali tu dieru na pravu stranu . Stare aj nove kolesa pasuju super ked mas na com stavat .
miťo: K rámu. Nepoznám zásadní rozdíl. Pokud je rám subtilní s větším množstvím materiálu uvnitř a nebo opačně rozměrný s minimem materiálu a já nepoznám rozdíl, tak je mi to, de facto, úplně šumák. Émonda je malinko komfortnější, TCR jde zase trochu lépe za pedálem. Je to o preferencích. Každopádně limit těchto kol je jezdec a ani jedním z nich člověk nešlápne vedle.
2.5.19 22:00
A taky filozofie .
2.5.19 21:58
to ne, tady je hodina prasopisu
Kool Stop jsou na hliník super. Jak lososy, tak černý. Origo špalky 105 byly po závodě v dešti samá špona. Kdo má rád svý ráfky, vozí Kool Stop :-)
2.5.19 21:57
Ale no tak, přece nejsme na hodině pravopisu.
miťo: brzdy jsou proti Ultegrám na páce o poznání měkčí. S původními špalky to nebrzdilo úplně podle mých představ, ale po přechodu na lososy od KOOL STOP je to jako nebe a dudy. Tyhle špalky jsou opravdu na hliník TOP! Trochu ubývají ,ale brzdí jak kráva a nedělají skoro žádné špony.
vsudenakole: Zkazit, píše se zkazit, *****. Takhle pořád budeš vypadat jak *****, co plácá kraviny. Musíš na tom zapracovat. Vážím si tvého názoru, ale napiš to, prosím, jako člověk.
2.5.19 21:54
když tu tak čtu všudenakoleho příspěvky, spontánně se mi vybavuje Cioranův komentář k jisté fatální události: lidskost nic neztratí, když pár imbecilů přijde o život
2.5.19 21:47
Miťo jasně každý to uplete nějak jinak aby to bylo něčím vyjímečné a samozřejmě to pak odůvodní jaký to má obrovský přínos.
2.5.19 21:43
Ono ten rám dost hyzdí ta obtloustlá hlavovka takže ty bakelitové kola už v podstatě neměly co skazit.
Až teď jsem si všiml brzd. Jak to brzdí oproti Ultegrám? Další detail, u Giantu TCR je horní rámovka u sedlovky uzounká jako malíček, tady ale vsadili na širokou kontrukci. Tyhle variace jsou na karbonu úžasný, jak má každý výrobce jiné provedení.
2.5.19 21:39
Čorkian žvásty tu produkuješ ty.
miťo: klidně karbony, když máš dobré špalky, co si sednou dobře k ráfku, tak ubrzdíš v pohodě všechny Alpy.
gerrard: ono to tak divoce vypadá jen na foto. Je tam celkem klasický 90mm představec, ale je pravda že ten reach rodel by mohl možná být kratší. Zase když jedeš za spodky, tak tě to fakt natáhne. A já jsem dole opravdu dost často a nijak zásadně mi to nevadí.
Jaarque: Ty kola dělají pocitově ale i rychlostně opravdu znatelný upgrade. Určitě bych, být tebou, nějakou tu kačku pustil a udělal si radost. Navíc za ty ceny, co to můžeme mít. Tak proč toho nevyužít?
well: košík je pouze dočasný. Měl jsem ho tu v šuplíku. Stejně dočasný jako ty MTB pedály.
2.5.19 21:23
Prokouklo to, parádní volba!
2.5.19 20:00
sem i myslel, že Trepifajxl má bohatý slovník, ale tohle ne… „kajícnou askezi hlouposti“ by neseštymoval
2.5.19 19:52
2.5.19 19:46
DaD: vtipná a pohotová glosa, pobavils :-)
Do vysokých řádků zasadíš více brambor a efekt sklizně je pak mnohem efektnější:)
2.5.19 19:35
Fakt nevím co je pěkného na tak vysokých řádcích.
S nízkýma to vypadalo o dost lépe.
2.5.19 19:29
kdybys ten blábol alespoň vyblábolil správně…
2.5.19 19:26
A hnusné bakelitové kola dělají kolo hnusným kolem.
Kolo krásný, červená je červená, ale ten košík určený pro FS MTB se k tomu kolu vůbec nehodí.
2.5.19 17:05
2.5.19 14:42
Jaarque: Bontrager Aeolus je taková srdcovka k Treku, myslím, že ti podobně poslouží i levnější karbonové ráfky, dnes už i některá Čína, třeba Farwheels
2.5.19 14:40
miťo: jestli mohu z pozice člověka, který jezdí Stelvio + podobná stoupání několikrát ročně, rád a s velkým gustem, tak na karbonových ráfcích úplně v pohodě, špalky se mi nejlépe osvědčily červené Corima, dceři, která jezdí se mnou, zase žluté Swisstopy, brzdy já EEcycleworks, ona DA 9000, oba dualmountový
trochu potíž je, když tě nahoře potká bouřka nebo sněžení, což je možné i uprostřed léta
Jinak oproti těm seriovkam to musi být bomba, tim spíš pri těch rychlostech co jezdis…
Hodně jsem uvažoval, jestli nevzít ty aeolusy 3… Ale asi nebudu do silnice nic cpát :)
Já se zařek, že do své SL5 nedám ani kačku ( už jsem teda upgradoval sedlovku z alu na karbon kvůli offsetu:-)), ale když vidím ty auolusy, tak si asi nebudu moct pomoct…:-)
Kolo moc, ale opravdu moc hezke. Ale strasne mne taha za oci predstavec a riditka. Prijde mne tam takovy divny pomer, jakoze velky reach riditek a kratky predstavec. Uplne se mne z toho krouti palce u noh. :))
S vysokejma to vypadá fakt líp.Otázka: vzal bys na Stelvio karbony, nebo dural? Jeden známej má dilema.
2.5.19 12:46
máš to moc pěkný, nízký fakt jedině černý, karbonový