MRX9 - 3x10 Deore
Já vim že je ta brzdová hadice trošku delší, ale když to funguje tak se mi s tim nechce moc děla
Jinak toho dálkovýho ovládání vidle se musim zbavit, vůbec se mi to nelí
Jo kliky , ty jsou semnou od začátku :)
Zdravim všechny, už je to nějaká chvilka co BF čtu a o něco menší chvilka co jsem se registroval.
Nejdřív napíšu něco o kolu a pak o příběhu jak jsem k němu dospěl, tak snad to zvládnete. :)
Ale co napsat o kolu hehe :D V současnosti mi kolo slouží jako každodenní dopravní prostředek do práce a pak i občasný zablbnutí po práci. Takže nemam v plánu do kola až tolik investovat a budu rád když bude bez potíží jezdit co nejdýl to půjde. To je taky poznat z komponentů že žádný velikánský investice neprobíhali. Řazení jsem koupil tady na bazaru, protože jsem po projížďkách s kolegou po jeho lesním trailu zjistil, že s 3×10 musím opravdu dost řadit a díky tomu že XT řazení dokáže řadit o víc stupňů jsem začal nějaký schánět a našel i za rozumnou cenu. A poslední velkej upgrade byla vidlice, kterou jsem tu taky koupil na bazaru :) Protože se rozbila a oprava by stála zbytečně moc na to jakou hodnotu ta vidle měla, tudíž jsem spokojen :) No a pedály na kolo nepatří, ale doufám že jsem byl hodnej a na narozeniny si budu moct pořídit prvního Fulla :)
A pak jsem si vlastně vzpomněl na zatracované díly z Číny, jelikož do mě pořát v práci hustil kolega ať si koupim tohle a tamhleto, tak jsem si na vyzkoušení objednal věci přes Ali, přece jenom na to moje ježdění by to mělo vydržet. No a musím zaklepat, zatím drží všechno a už je to nějakej pátek co ty komponenty mam :)
A teďka trošku historie i když třeba to nikoho nebude zajímat :)
Ke kolu jsem se dostal tak, že se mi podařilo při florbalu zlomit zanártní kůstku. No a jelikož jsem v tý době vážil krásnejch 130kg řekl jsem si že bych s tím měl asi něco dělat :) Takže jsem začal jezdit na kole, nejdřív jsem měl opravdu hodně starý kolo jestě po tátovi, a když už jsem cejtil že to neni ono, tak jsem si pořídil první vlastní. Koupil jsem si CTM Rambler 2.0, což k vědomostem co jsem měl o kolech byla celkem výhra :D Jediný co jsem věděl bylo, že na mojí váhu musim mít vzduchovou vidlici a to bylo všechno, a pak možná že ještě 29kola :) No a nakonec se mi podařilo sehnat za 15000Kč kolo kompletně na Deore se vzduchovou vidlicí s skoro v mojí velikosti, což jsem tenkrát vůbec nevěděl :D Ale jezdilo se na tom dobře :) No a po čtyřech letech ježdění a teda ne moc dobrýho servisování ( spíš žádnýho :(( ) mi prasknul rám u sedlový trubky. Tak nastalo zkoumání co dál a nakonec jsem se rozhodl v servisu co mam naproti baráku nechat vyměnit rám a vzít si novej rám MRX7, no rám mi vydržel půl roku a pak mi prasknul na obou spodních nohách zadní stavby :) Nevim jak je to možný na to co s nim jezdim, ale stalo se. V krámu se pak taky divil a u MRXa jeste víc, ale nakonec mi reklamaci uznali. I když jsem si musel připlatit za novej model rámu, takže mam aktuálně MRX9 rám. A vlastně z původního CTM kola mi zbyly jenom brzdy a kliky. Zbytek se postupně obměnil když to bylo nutné.
No a to je asi celý :) Tak děkuju všem co to zvládli až sem a doufam že nebudou až moc kritický ať k pravopisu nebo ke kolu :))
(vloženo 3.5.19)
Značka | MRX |
Modelový rok | 2014 |
Velikost | 19,5" |
Hmotnost | netušim :) |
Rám | MRX-Elite X9 černo-zelený (hliník) |
Vidlice | SR Suntour Aion 120mm (patrona z Aurona RL-RC) |
Tlumič | Není :/ |
Hlavové složení | NECO H373 |
Kliky | Shimano Deore FC-M610 |
Středové složení | Max1 Hollowtech |
Přesmykač | Shimano Deore FD-M610 |
Řazení | Shimano Deore RD-M610 SGS |
Převodník | Shimano Deore FC-M610 40-30-22 |
Kazeta | Shimano Tiagra CS-HG500, 11 - 34 z |
Řetěz | KMC x10 |
Náboj přední | XLC Evo |
Náboj zadní | Shimano FH-M3050 |
Brzda přední | Shimano Deore 615 |
Brzda zadní | Shimano Deore 615 |
Brzdové páky | BL-M615 |
Ráfek přední | XLC - Rodi Black |
Ráfek zadní | Force Basic |
Pedály | Crankbrothers Mallet E |
Řídítka | čína - FCFB FW 720 |
Představec | čína - ZTTO MTB 50mm |
Sedlovka | čína - 400mm nevim značku :) |
Sedlo | čína :) |
Pláště | Přední - Maxxis Ardent Race 3C EXO TR Zadní - Continental Race King ProTection 2.2 - obojí na bezduších ( ventilky Force, pásky 2Blissready, Stan NoTubes m |
Spíš než důvěra je to poměr cena/výkon :) A dlouhý hledání recenzí a zkušeností :) Pak kdo ví jak to bude s výrobou pro renomovaný značky, ale od někoho to okoukat museli. Jinak mam většinu věcí pár měsíců, tak snad vydrží co to pujde :) Kolo kontroluju co to jde, takže si snad případných problémů všimnu :) A bavit mě baví :) Většinou nemam čas o víkendu jezdit, takže se pak už těšim na pondělek a cestu do práce :)