Gitane Service Course 1965

Přidat foto

Nedávno mě starý známý požádal, abych mu pomohl vystěhovat letní nábytek z garáže na terasu. Už je prý hezky, svítí sluníčko a tak si sedneme na kafčo ven. Stolek je složený, přidělat nohy, židličky jsou až vzadu a za židličkama… tam je složené co? Jo to je prý nějaký krám a dlouhá historie. Zkrátka jel kolem Jacques Anquetil, zabloudil. Zabouchal na vrátka a já ho pozval dál. Povídáme si, já ukazuji trasu na mapě. Dáváme pár Plzní a jeho to tak zmohlo, že si šel na chvíli lehnout. Druhý den si pro něj přijela manželka, že prý projela Citroenem celé Pyreneje a on prý tady v Čechách. Tak mu vyčinila, že si tu zapomněl kolo. Možná tomu nebudete věřit, ale historka se opravdu stala. Ta, s tím kafíčkem rozhodně.

www.veloczechoslovakia.cz

(vloženo 11.5.19)

aktuality aktuality
Ohodnoť bajk: (4.3  / 34 hlasujících)
Značka Gitane
Model Service Course
Modelový rok 1965
Velikost 60
Hmotnost 11
Rám Reynolds 531, (Nervex)
Vidlice Reynolds 531, (Nervex)
Hlavové složení Stronglight
Kliky Campagnolo Record
Středové složení Campagnolo Record
Přesmykač Campagnolo Record
Měnič Campagnolo Record
Řazení Campagnolo Record
Převodník Campagnolo Record
Kazeta Regina
Řetěz Sides
Náboj přední Campagnolo Record
Náboj zadní Campagnolo Record
Brzda přední Mafac Racer
Brzda zadní Mafac Racer
Brzdové páky Mafac Racer
Ráfek přední Mavic
Ráfek zadní Mavic
Dráty Berg
Pedály Campagnolo Record
Řídítka M. Kint Maes
Představec Titan
Sedlovka Campagnolo Record
Sedlo Brooks
Pláště Galusky

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
oplinter
oplinter

15.12.20 12:51

Povídka z mého pohledu téměř pravdivá, změním jen to že na závodech 1966 ve Francii jsem se prořekl a označil Anquetila za můj vzor. Hostitelé chtěli mi udělat radost a vzali mne autem do velkého obchodu s koly. Po asi púlhodinovém čekání přišel k nám muž střední postavy, na první pohled poznal jsem Anquetila, a přátelsky se mnou začal povídat. No, přiznávám, má angličtina dostala vskutku zabrat…

Po nějaké chvíli se spiklenecky usmál a přinesl rám, přesně tento modrý rám Gitane course 531, náby ,flanšny´, hlavové složení a brzdy Campagnolo k tomu. Mám ho úplně zachovalý dodnes, jezdil jsem na něm tehdy necelý rok, pak jsem věci přehodil na rám od Fr. Babického, který mi lépe vyhovoval.

Kdyby se někomu třeba z nostalgie hodil......

Reagovat
vsudenakole

14.5.19 15:37

Líbí se mi třeba kolo na obrázcích výše.

Reagovat
cioran-m

14.5.19 11:55

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

14.5.19 10:40

My o Cikanovi a Cikan v kurniku- cerstvy medailonek na Cycling Tips

Sorry za pleveleni u pekneho kola.

Reagovat
Trepifajxl

13.5.19 20:08

vsudenakole: a co se ti líbí? ne fakt, mě by to docela zajímalo, protože zatím mám pocit, že tobě se nelíbí vůbec nic

Reagovat
vsudenakole

13.5.19 17:58

Tak to mne se bakelit teda vůbec nelíbí.

Reagovat
cioran-m

13.5.19 17:30

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Trepifajxl

13.5.19 17:08

mě se tedy ten nový Vlaeminck hodně líbí, ale spoň to, co z něj vidím na té fotce, ty na to máš hrozně zaujatý pohled, prostě se ti líbí veteráni a přes to vlak nejede

mě se líbí moderní kola, technologie, všechen ten rozvoj kolem toho (samozřejmě myslím dokud to jsou kola, nemyslím mopedy), veteráni se mi také líbí, ale jen z čiré nostalgie a díky vědomí, že jako malej kluk bych umřel štěstím, kdybych tehdy takové kolo měl

Reagovat
cioran-m

13.5.19 15:34

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
jardalee
jardalee

13.5.19 15:19

romet :D ne sranda no ,jinak gitane pekny

Reagovat
Trepifajxl

13.5.19 15:17

to jsem ani nevěděl, že má vlastní značku kol

Reagovat
cioran-m

13.5.19 14:51

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

13.5.19 12:00

Neni cikan jako cikan.

"In 1925, a man named Marcel Brunelière opened a company and a mechanical shop in Machecoul specializing in parts for agricultural machinery, which quickly began producing bicycle parts.

The following year, he opened a bicycle manufacturing shop in a former stable at Machecoul, where he produced two or three bikes a day under the brand name GMB (Georgette-Marcel-Brunelière) then Marbru.

It was in 1930 that Mr. Bruneliere first used the Gitane brand for his bikes. The name of Gitane comes from his nickname, Gitan, related to his job, he was always up and down to run the customer."

http://encycloduvelo.fr/gitane/

Reagovat
Trepifajxl

13.5.19 11:59

Ligier Gitanes, pilotoval mj. Jacques Laffite, jako dítě jsem si lepil model co vyšel v ABC

Reagovat
cioran-m

13.5.19 11:43

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

13.5.19 11:28

Tyvole!

Tyhle sikmy patky se pry delaly mj. proto, ze odpoustely na rozdil od modernich svislych drobnou nepresnost pri letovani ramu.

Reagovat
standoslav
standoslav

13.5.19 09:25

Má to spojitost, byl to sponzor teamu.

Reagovat
aktuality
aktuality

12.5.19 22:27

Říkám si, jestli to má nějakou spojitost s francouzskými cigaretami Gitanes, barva by seděla :)

Reagovat
Pilane
Pilane

12.5.19 21:04

Suprově zachovaný kousek, se až nechce věřit. Ty celé salámy do zatáčky nemají chybu, to favorit neměl.

Trolly je dobré ignorovat, i když občas kazí skóre…

Reagovat
learita
learita

12.5.19 20:07

Takové pěkné kolo a vy se tu chlapy dohadujete kdo je větší trotl. Když prší, tak si běžte radši promazat řetěz:-)

Reagovat
vsudenakole

12.5.19 16:21

Troll a trotl jsi ty

Reagovat
atty
atty

12.5.19 16:08

vsudenakole: jestli máš kolo, nebo na něm jezdíš, to opravdu nikdo nevíme.

Že ze sebe svými myšlenkovými průjmy (skoro ve všech komentářích tady čehokoliv) děláš trotla a trola, to víme bezpečně…

Reagovat
vsudenakole

12.5.19 15:51

Asi tvůj případ,a jak můžeš vědět jestli mám či nemám kolo asi jsi jasnovidec.

Reagovat
cioran-m

12.5.19 15:38

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
aktuality
aktuality

12.5.19 14:30

Patky s možností seřízení jsou na rámu z důvodu rychlosti, při nasazování kola po defektu. Šup, šup, nasadíme, zarazíme, dotáhneme a frčíme. Kolo drží přesně na stejném místě. Používáme-li širší galusky, třeba na Paris Roubaix, šroubky povolíme, mezi rámem a galuskou je stále stejné místo. Na dráhu jsou patky jiné, otočené, ale to snad víme.

Reagovat
vsudenakole

12.5.19 14:02

Jó a ještě goobe určitě je tohle kolo pěknější než ten tvůj bakelitovým krám.

Reagovat
vsudenakole

12.5.19 13:58

Goob ty jsi prostě tupý chudáček .

Čorkakrám:ty chceš teda říct že se výrobci navzájem neinspirovali když vzniky tak podobné brzdy?

A už vůbec nevím co s tím má společného to jestli mám nebo nemám kolo.

Reagovat
Goob
Goob

12.5.19 11:10

Je to prostě kripl. To už není trolling, to je naprostá vylízanost.

Reagovat
cioran-m

12.5.19 11:04

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
standoslav
standoslav

12.5.19 10:56

Aby se Z kolo tlačilo co nejvíce do předu, i když ta zadní stavba je tady hodně dlouhá (asi na blatníky).

Reagovat
cioran-m

12.5.19 10:54

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vsudenakole

12.5.19 10:50

Asi aby si z toho mohl někdo jednoduše udělat s.s. nebo festku.

Reagovat
midlander

12.5.19 10:02

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vsudenakole

12.5.19 09:55

Tak třeba brzdy kromě složitějšího seřizování špalků jsou stejné jako brzdy f.special.

Reagovat
learita
learita

12.5.19 05:50

Super historka a super kolo. Ty mufny Nervex jsou krásný. Vždy jsem je chtěl mít alespoň na jednom rámu a stále čekám:-)

Reagovat
aktuality
aktuality

11.5.19 23:48

„vsudenakole“ Má to dvě kola, kožené sedlo, berany a je to modré. Leckdo by se zmýlit mohl :)

Reagovat
Hogy
Hogy

11.5.19 23:25

Favorit z toho opravdu nekouká. A kolo je parádní.

Reagovat
Trepifajxl

11.5.19 23:13

tak to sotva, znalče, je tam řada konstrukčních prvků, které takto Favorit nikdy nedělal

Reagovat
vsudenakole

11.5.19 22:18

Vykukuje s toho fávo.

Reagovat
Trepifajxl

11.5.19 20:12

cio: myslel jsem právě ten tvar

Reagovat
aktuality
aktuality

11.5.19 19:56

Díky za komentáře. Na starých francouzských kolech je vidět inspirace i rokycanského favoritu v 50. a 60. letech. Titan byl (je?) tuším belgický výrobce krásných, špičkových ocelových představců a třeba sedlovek. Název není spojen s materiálem, ale spíše s někým mystickým, bohem, titánem atd.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

11.5.19 19:46

Lahůdka a pastva pro oči..:-)

Reagovat
cioran-m

11.5.19 19:14

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
scalar
scalar

11.5.19 18:01

Citroen prý projel Pyreneje, he he, to nežeru.

Reagovat
Roman64
Roman64

11.5.19 17:47

Nádhera. dávám 6 bodů.

Reagovat
Trepifajxl

11.5.19 17:47

tyhle představce se běžně vozily v 60. letech

Reagovat
cioran-m

11.5.19 16:36

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

11.5.19 16:36

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Trepifajxl

11.5.19 10:56

krasavec a hezká historka, 5*

Reagovat

Další galerie z kategorie

Jan D. 2
epignatus 1
Spijker 8
Roman64 8
Drussus 3
ondraherr 13