Yatza@ ja bych řekl, že nema, vem si jak málo je místa od plaste k sedlovce, novej TF ma byt tohle (ma otocenej tlumic) a ma byt i novej Fuel EX
i 100mm se dá udělat dobře nebo blbě. Kdo přejde z HT na 100/100 tak mu je to jedno, ale po ježdění víc systémů jsou rozdíly patrný.
100? Podle te fotky to ma tak 50.
P.S. nic sem o tom nezjistoval, takze pokud to ma 100, klidne uznam svuj omyl :)
P.P.S pokud by to nahodou melo 50, tak je krivka podstatna jeste min :)
McBlacky: u 100mm zdvihu je zvlášť pro závodní použití křivka imho nepodstatná :D
Yatza – jednak myšleno jako odklon od roky marketovaného skvělého ABV pivot řešení, které docela funguje. Druhak v tomto provedení úplně bez horního čepu až k tlumiči to žádné moderní xc kolo zatím nemělo (ve spojení s jediným hlavním čepem). Tzn to od třeba Luxe je dost jiný
Tak mě se to líbí, v příštím roce mám zálusk kupovat fulla a tohle už teď je můj favorit.
McBlacky: Proc navrat? Dyt „flex pivot“ ci jak se to jmenuje je tu u XC kol uz docela dlouho?
návrat k nejjednoduššímu jednočepu :)
jsem zvedav na „chod“ a hlavne křivku, aby to chodilo rozumně tak tlumič bude muset být kouzelnej.
A kam se to má řadit. Je to teda full nebo softail s vyšším zdvihem?
Dokážu si to doma představit. Klasické HT už skoro nevyužiju.
po technicke strance to vypada zajimave, ten cep dole je moudre reseni, ale vzhledove je to teda strasny…
Hm, taky jsem zvědavý na detaily, nemuselo by to být špatné řešení…uvidíme
21.5.19 08:01
No, mně se tahle myslenka tedy libi, palec hore. Budu se těšit na detaily a prakticke zkusenosti.
21.5.19 07:46
Za mě super. Ty různé softtail řešení prostě neustojí požadavky na dnešní XC. Jsem zvědavý na detaily.