Boost vidla/standard naba

Přidat foto

Taky řešení

(vloženo 22.5.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Atilla
Atilla

22.5.19 18:30

FORMULA NERO je na 20×110 boost a nábojů je málo i když radši řešit podložkou pod kotouč pokud to není CL.

Reagovat
hrota
hrota

22.5.19 17:28

@Metalcane děla se redukce na klasiku, která problém vyřeší :)

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

22.5.19 16:52

Jediná výhoda podle mě je dost exotický případ, kdy člověk používá nonboost kola (myslím tím pár kol) střídavě ve dvou různých kolech (myslím kolo jako celek), z nichž jedno má boostovou vidli a druhé je nonboost. Pak tohle řešení redukuje úpravy na pouhou výměnu koncovek náboje.

Všechny ostatní případy podle mě lépe řeší ostatní zmíněná řešení, pokud je výrobce náboje umožní.

Pokud výrobce udělal na nonboost náboj s centerlockem redukce přidávající mm na obou stranách, pak je to nešťastné a tohle řešení je zřejmě také opodstatněné…

Reagovat
bruco
bruco

22.5.19 12:10

Druha moznost je predsa podlozka len z jednej strany a precentrovanie. Ci to na saint nabojoch nejde?

Reagovat
Metalcane
Metalcane

22.5.19 11:43

Saint náboje mají Centerlock a pokud chtěl zachovat i centerlock kotouče, podložit třmen je jediná možnost

Reagovat
ladias
ladias

22.5.19 10:19

Já taky. A navíc jsem při letmým pohledu, hned taky předpokládal, že je dole foto otevřený sanitky ;-)

Reagovat
bruco
bruco

22.5.19 10:04

Dam to aj sem: V com je vyhoda tohto riesenia oproti podlozke pod kotuc? Ja v tom vidim skor nevyhodu vacsej paky posobiacej na sroby strmena a uchyt na vidlici.

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 8
easyrider 2
Kubánec 40
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32