Úkol zněl jasně… obratný, pohodlný a spolehlivý. Taky jsem ji slíbil, že to bude mít lehčí než já. Stavba se táhla přes dva roky, musel jsem při tom vykopat studnu, postavit srub…však to znáte, ženský:-)
Je to poskládaný z větší části z toho, co bylo doma a z bazarů. Nový je jen hlávko, střed, náboje, ráfky, řidítka, košík, pláště a duše, osy pedálů a mrtě Ti a Alu šroubků. Barevný je to dost, trochu cirkus, ale je to pro ženskou, tak se to musí trochu blejskat. Dost věcí je zrenovovanejch a něco i vyrobený na míru.
A že je to na 26palcovejch kolech? No před třiceti lety jsme na tom začínali, tak na tom i skončíme. Možná za čas elektrokolo…
(vloženo 13.6.19)
Značka | SCOTT |
Model | Scale 30 |
Velikost | 17´ (M) |
Hmotnost | 8,37 |
Rám | carbon CR1 |
Vidlice | Magura Durim R100 (tepered steerer) |
Hlavové složení | Black Knight a dole handmade redukční miska a ložisko FSA Super Light |
Kliky | Truvativ Noir |
Středové složení | Truvativ GXP |
Přesmykač | Shimano XTR FD-M950 E-type, Ergal bolts |
Měnič | Sram XX + Tacx ceramic jockey pulley, Ergal bolts |
Řazení | Sram XO 2x10, Ergal bolts |
Převodník | Extralite OCTARAMP 30/44, A2Z bolts |
Kazeta | Sram XG-1099 XX 11-36 gold anodized + teflon |
Řetěz | KMC X10 Gold SL |
Náboj přední | American Classic, KACTUS A1 Ti Skewers |
Náboj zadní | American Classic, KACTUS A1 Ti Skewers |
Brzda přední | Avid XX, organic pads Ice-Tec, Ti bolts, Scrub 160 rotor +Tiso bolts |
Brzda zadní | Avid XX, organic pads Ice-Tec, Ti bolts, Scrub 140 rotor + Tiso bolts |
Brzdové páky | Avid XX, Ergal bolts |
Ráfek přední | ZTR Alpine |
Ráfek zadní | ZTR Alpine |
Dráty | Sapim Laser |
Pedály | CrankBrothers Ti + Ti spindle tuned |
Řídítka | MCFK + KCNC BE2 teflon |
Představec | noname CNC, 70mm, Ti bolt |
Sedlovka | Syntace P6, 34,9x400, tuned lock, Ti bolt |
Sedlo | Specialized Ruby 155 |
Pláště | Merlin 26x1,95, duše Continental Supersonic |
Nějakou 300g čínu chvíli vozil na kole kamarád. V té době taky vozil v peněžence pěknou hromadu záplat (při jedné projížďce jich vypadlo 8), protože lepil několikrát týdně :)
Tenhle Durin má komplet s LO 1520g. Já mám starší model a ten je o nějakej gram lehčí, asi to bude rozdílem v provedení sloupku, já mám klasiku. Pláště jsou nějakej číňan, váha atakuje 300g a je to podle provedení běhounu v podstatě nějaká napodobenina splácanýho Maxxis Maxxlite 285 a 310. Ale v dnešní situaci s výběrem lehkých 26 plášťů docela dobrá volba https://www.aliexpress.com/…0226786.html
Durin byl perfektní, škoda že už nejsou vidlice v nabídce Magury :-(
Durin vážil tuším 1400g. Taky jsem míval. Podle mě hodně pěkně udělaná vidle. Vnitřek byl komplet hliníkovej, žádný plasty. Bike celkem super. Té bílé je na mě moc.
zajímavý kousek i esteticky a to mě obecně značně odpuzují bílé ráfky! :-) Nejsem kovaný přes Maguru, tak by mě zajímalo kolik vidle může vážit? I pláště by mě zajímaly, vůbec neznám! Jak psal Zoidberg, na tuto váhu za normálních podmínek leda s pevnou a to moje je malá, tím pádem jen 15" rám, ale je rozdíl to stavět na shimanu (můj případ) a top sramu, aspoň co se výsledné váhy týká že :-)
13.6.19 22:43