McBlacky: nevim jak u silnice, ale na epicu vozim opraveny roval uz 3? sezony a nervy s tim teda nemam…
15.7.19 10:54
blacky: když rupne ráfek tak někdy ano, ale když rupne drát na LW tak to pak ani nepoznáš
když někdo spadne celou váhou na lehlé silniční kolo z boku tak většinou křupne. Carbon na to fakt není dělaný. I HT bajk jsem takhle viděl zlomený – smotka na startu v nulový rychlosti.
co se týče opravy carbon ráfku. To chce fakt nervy na tom pak jezdit.
14.7.19 15:56
kabad: už nenabízí, dělali to, ale už nabízí výměnu za nové kolo se slevou cca 33 %, ovšem není to kvůli neopravitelnosti, spíš to víc vynáší
nehadejte se o blbostech LW opravu drátu – výměnou nabízí včetně garance, asi to nebude úplně jednoduché, ale výrobce asi ví jak na to
14.7.19 08:36
ps: s vemenem si začal ty
14.7.19 08:36
ano, po opravě občas trochu kopou, to je pravda, jak kdy
LW je ale právě dosti specifický tím, že je tuhý a má hodně drátů, takže na LW obvykle (ne pokaždé) po přeražení drátu nedojde k rozhození samotného ráfku a opravy jsou poměrně jednoduché
konečně Carbonsport dlouhá léta LW normálně opravoval, pak změnil politiku a posílá nové se slevou, ovšem to jen kvůli tomu, že je to pro ně finančně výhodnější
Ok už mlčím, jsem vemeno :). Ale asi jak na co. Už jsem opravoval i pár nepovedených oprav po mistru H. Donedávna skoro soused. Ale nepřesvědčíš mne ani kamenem do hlavy, že ty kola po opravě jsou 100% v lati a nehážou. To prostě z principu není možné. Mě to po opravě letělo tak 1mm, což považuji za neúspěch. Byly ruplé hned tři dráty. Jinak netuším, co to bylo za typ, silnice jde mimo mně.
13.7.19 23:26
jinak to že seš vemeno a neumíš to opravit, ačkoli tady halasně tvrdíš, že umíš s karbonem neznamená, že je vemeno každý, kdo s karbonem dělá
13.7.19 23:24
ach jo, bolekkrutor, tak asi takhle: Lightweight vozím už skoro 30 let, Standardy od verze I, aktuálně Meilensteiny i Ventoux, ruplý jsem je měl za tu dobu 2×, poprvé mi je bez problémů opravili přímo v Carbonsportu, podruhé v Praze, krom toho jsem 3× zařizoval jejich opravu jiným cyklistům, Lightweight je naprostá sranda
co není sranda je Corima, dcera vozí Corimy MCC, nizké Winium i vysoké Aero, na Corimě je pouze 12 drátů a když předloni rozštípala přední MCC Winium o kanál tak nakonec se dalo opravit i to, akorát už to chtělo fakt borce, ulaj se toho pan Hrubý z Brna (fakt borec) vyrobil si na to nějaký improvizovaný napínák a ano, opravil to (ruplé 4 dráty, přeražený ráfek)
ovšem kdo nevěří, ať tam běží, jeho věc
Nápodobně :). Jukni na trubku, jak se ty kola dělají. Pokud nejsi úplný vemeno, třeba pochopíš. PS: Nechal jsem se kdysi ukecat na jejich opravu. Bylo mi jasné, že to nevyjde, ale nebylo co zkazit, protože oprava/nebo vyhodit. Výrobce opravy nedělá-ví proč. Dráty jsou na obou koncích vlepované. Vlepené v jedné rovině s přírubou náboje. Napětí vznikne tak, že mezi příruby se vsune a zalepí tělo náboje-rozpěra. Tedy v případě prasklého drátu není cesty, jak ho správně předepnout…
13.7.19 23:07
bolekkrutor, ty seš fakt odborník, já žasnu co všechno se na Bike-Foru neurodí!
Přeražený drát na LW v pohodě opravíš :). Vtip dne. Doporučuji se zamyslet nad kompletací, resp. napínáním drátů. Napovím, že tam žádné niple nejsou. Tohle opraví jen kouzelník, ale mnohem spíše nikdo…
rámy dělaj na zatížené v určitém směru – jízdy, tudíž jestli se rozlomí při crashi je fuk, ne? Třeba by tam rupnul i hliník. Profíkovi je to šumák a kdo má kolo za 300táců tak třeba uspěje s reklamací nebo si dá 200táců znova.
Bylo to videt docela dobre z toho vrtulniku. Lehl nekdo z EF, pres kteryho to polozil G, ale jen kolo a sam z toho vybehnul, ale nalevo od G to jeste polozil nekdo jiny z Ineosu docela tvrde. Zbytek Ineosu to dobrzdil a ostatni je objeli.
13.7.19 18:44
sestřelil je tam někdo z Education First
Nejspíš ho zalehl i s kolem někdo z týmu. Bylo to nepřehledný a vidět je shora.
13.7.19 18:26
To kolo musí mít 6,8kg. Kola tam má kilový a rám je očividně z papíru. Kde veze ty další 4 kila?
13.7.19 17:46
faux pas by bylo, kdyby mu z té spodní rámovky vyskočil malej skrytej motor…
13.7.19 17:45
…což ovšem na té variantě „jeté za sucha dívkou“ nic nemění :-)
takové Cyklovrakoviště a spol.
Jojo opravit to pujde, ale tipuju, ze poskozeni bude rozsahlejsi. :-)
13.7.19 17:35
přeražený drát na LW v pohodě opravíš
13.7.19 17:35
zrovna jsem to sem chtěl nahrát, Thomasova Dogma už asi dojezdila…
ale možná to někdo ještě zflikuje dohromady a za měsíc se to objeví na Cyklobazaru s popisem „jeté jen za sucha dívkou“
No spis nevydrzely, vidim prelomeny drat. Byl tam crash, nekdo z Education se smotal a myslim, ze tri lidi z Ineos sli k zemi. Jeste ta reklama Shimano na zadni stavbe je vtipna v kombinaci s tim Lightweightem. :-)
13.7.19 17:20