Není třeba se obtěžovat bržděním, Siri skrz čelní fotoaparát analyzuje vzorce strachu v obličeji a aplikuje brzdu podle potřeby.
23.7.19 10:30
Setkal jsem se s rozlisenim, ze na skutru se sedi s nohama u sebe, zatimco na motorce je mezi nohama nadrz, baterie nebo neco podobneho. Proto si myslim, ze to neni skutr, nybrz motocykl.
22.7.19 17:16
Toto už ani moped není, tohle je skútr.
22.7.19 16:15
Bez predni brzdy stihnes vice zazitku za kratsi dobu :)
By mně zajímalo jestli plánují nějaký revoluční způsob ovládání přední brzdy, nebo jestli na páku jen zapoměli.
22.7.19 14:24
Jeste paraple nad sofera :)
22.7.19 14:24
Jeste paraple nad sofera :)
Aspoň to nenazývají BIKE, ale správně elektomoped. Do města, do práce OK, ještě bych tam přidal držáky na brašny a bude to přesně na to na co to má být a na nic jiného si to ani nehraje.
Když se na to dívám jako na e motorku, tak s tím nemám problém. Z cyklostezky bych to však hnal.
toto je pro mě tak strašně vzhledově odpudivé, že to ani nejde popsat… oni to prezentujou jako by to byl nějaký etalon designu, ale je to snad nejhorší možný tvarový nesmysl, co mohli vymyslet… spousta hmoty na úplně nesmyslných místech, všechno takové tupě beztvaré… brrrr
22.7.19 09:45
Hnus fialovej, opticky i fyzicky.
Si myslím, že si to budou majitelé plést s kolem a lítat s tím po cyklostezkách. Asi jich, ale moc jezdit nebude dle designu to nevypadá lidovku.
22.7.19 09:16
není to moped, protože to nemá pedály, jen stupačky, takže skútr
a je to tu již potřetí
To už tu bylo. Ale tahle verze je lepší. Alespoň v článku opravili nějvětší kravinu, to byla kapacita baterie 1250kWh. Tak se musí nechat, že teď už tam mají správně 1250Wh. Ale stejnak furt píšou kraviny, že to „vygeneruje“ 4kW, zatímco běžná e-kola jen 2.5kW. Prostě pokrok, už nemají chybu v tisícinásobku, chybu mají jen v desetinásobku. Ještě pár takových článků a budou to mít dobře. Nakonec třeba i pochopí, že e-kolo žádnou energii negeneruje, jen ji prachsprostě žere.