GOOD-YEAR Peak

Přidat foto

GOOD YEAR :-)

mínus 18g od udávané váhy

2,6 m

přes boky i přes špunty stejná šířka

bezduše drží tlak bez tmelu

one direction rotation

Přidám plášť od značky, kterou zatím hledání na BF vůbec nezná.

Goodyear je spolu s Michelinem kultovní značka mého dětství a když jsem tyto pláště objevil na trhu, tak bylo rozhodnuto co pořídit, až sjedu zásobu Michelinů. :-)

Goodyear Peak Ultimate Tubeless 27.5×2.25

Co jsem naměřil.

šířka pláště (měřeno při nahazování, jinak vozím vzadu 1,8 Bar)

55.3 mm /3 Bary/ s duší

55.6 mm /3 Bary/ bez duše

váha: 627 g /±2g/

výška vzorku:

střed – 2,6 mm

kraj – 3,3 mm

Nasazení pláště na ráfek Syncros X21 (vnitřní šířka 21 mm) šlo hladce pouze prsty a nahození bez duše PETboosterem zcela bez problémů a hlavně plášť vůbec nehází! Po instalaci (pouze na zadek) jsem kolo ponořil ještě bez tmelu do vody a nikde při 45 PSI neucházela ani bublinka. Trochu dilema jsem měl se směrem otáčení. REAR má často označený opačný směr otáčení proti FRONT, ale tento plášť se má podle šipky otáčet pouze v jednom směru.

Hned jsem to jel projet na 2 hodiny do těžkého terénu a pocit z jízdy je zatím hodně dobrý. Plášť brzdí víc, než bych čekal, ale v prašných stojkách kolem 35 – 40% mi kolo dvakrát proklouzlo, což mě vede k myšlence, že zkusím změnit směr otáčení pláště tak, jak jsem zvyklý. Na kořenech lepí (i když bylo sucho, tak klouzavost některých šikmých kořenů na kozích stezkách v Krčáku už mám za ta léta v oku) a jako bonus vnímám, že plášť jede slušně i na asfaltu a je tichý. A je to možná pocit, ale zdá se mi, že lépe pohlcuje drobné nárazy. Ještě někdy napíšu, jaké je to s tím Goodyearem za mokra a co vůbec vydržel.

EDIT: vozím na zadním 1,8 Bar a to měření se třemi bylo pouze při nahazování, kdy tam raději na začátek fouknu víc.

(vloženo 23.7.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Morchella
Morchella

24.7.20 10:39

24.7.19 14:01 jsem psal: Snad nebudu mít smůlu jako loni s Mavic Pulse

Tak jsem to zakřikl a opravdu jsem ho po pár vyjížďkách prorazil tak, že nedržel ani knot. Podlepil jsem záplatou a ta se tlakem vyboulila do díry. Podlepil jsem tedy znovu nejdříve malou záplatou, potom kouskem plastu a přes to velkou záplatou. Stejně ale ucházel tlak i tmel. Nakonec jsem to zopakoval, ale místo té velké záplaty jsem vlepil do pláště duši asi 8×8cm ale zatím jsem nenahodil.

Reagovat
Morchella
Morchella

30.7.19 11:04

Se sjížděním zadku je to problém se všemi plášti, které jsem měl. Doufám, že tento vydrží alespoň 1500 km :-)

Reagovat
MichaelSimek
MichaelSimek

26.7.19 04:56

Peak jsem zatim nezkusil, ale zkusil jsem Escape, Newton a Newton ST a vsechny se dost rychle sjizdej na predek dobry, na zadek zatim ne…ale dle mojich info makaji na trosku vydrznejsi smesi na zadek

Reagovat
Morchella
Morchella

25.7.19 18:03

Vilém: ale chyběl jen kousek :-) O to víc to asi bude dráždit toho jednoho :-)

Reagovat
Vilém
Vilém

24.7.19 15:09

Napis nezarovnany s ventilkem? To by jeden blil.

Reagovat
Morchella
Morchella

24.7.19 14:01

Odolnost nemám zatím podle čeho hodnotit a na defekty bočnic jsem nikdy moc netrpěl. Každopádně je to kvalitní plášť, kterému od pohledu věřím a určitě se to nedá ani náhodou srovnávat třeba s Schwalbe, který by s velkou pravděpodobností nevydržel to, po čem jsem včera a dnes lítal. Nové kolo jsem měl totiž osazené plášti Schwalbe Rocket Ron / 2.25, 67EPI Kevlar Bead / Dual compound / Performance Series a měl jsem defekt skoro každou vyjížďku a po necelém měsíci jsem je vyhodil. Časem ještě napíšu, protože jezdím dost po ostrých kamenech a skalkách, tak se odolnost rychle projeví. Snad nebudu mít smůlu jako loni s Mavic Pulse, kdy mi hřebík po 14 dnech prorazil patku, kam nešel dát ani knot, ani záplata a jako bezduše to již nešlo použít.

Reagovat
midlander

24.7.19 09:11

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Morchella
Morchella

24.7.19 08:54

Zdá se, že na TPI si u Goodyearu nehrajou a cpou tam nějaká multidimensionální mikrovlákna s vysokou hustotou, ale moc jsem to nepochopil :-)

https://www.goodyearbike.com/…ct-page/peak

Reagovat
plzakj
plzakj

24.7.19 06:47

Kolik to ma TPI?

Reagovat
vpa007
vpa007

23.7.19 21:19

@Morchella: tak ty tlaky jsou pak OK, s tím směrem, jsem prostě takovej, že dám na šipky ;-)

Reagovat
Morchella
Morchella

23.7.19 20:08

vpa007: jsem zvyklý na klasiku ve předu a obráceně vzadu. Jako příklad dávám Michelin Wild Grip'R, kde je šipka FRONT/REAR obojetná. Oproti tomu Michelin Force mám jednotně, ale zabírá i brzdí dobře. Na Force mě ale štvalo, že na zadku vydrží tak 2 měsíce.

Reagovat
Morchella
Morchella

23.7.19 19:57

JFtryall: v Krčáku jsou úseky s takovým sklonem, ale jen třeba několik desítek metrů, což při zapojení svých 1100 Wattů ještě dám. Ten sklon jsem sám odhadoval tak přes 30%, ale měření na analýzách výškopisu ukazuje víc. Každopádně jsem proklouznul tam, kde nikdy jindy neprokluzuju, ale pořád je brzy z toho dělat nějaký závěr.

Reagovat
Morchella
Morchella

23.7.19 19:51

Soustava jezdec + kolo + batoh = 100 kg a vozím na zadku 1,8 Bar. Se třemi jsem to pouze nahazoval a měřil. :-)

Reagovat
vpa007
vpa007

23.7.19 19:11

Rotace mi přijde klasická, stejně to má Ikon, Racing Ray, Barzo i CrossKing. Jinak zajímavá guma. A taky bych ubral, na předku vozím se svejma kilama (90+) tlak kolem 2.2–2.5 barů…

Reagovat
krabica
krabica

23.7.19 19:02

Chtěl jsem se zeptat, jak mají tuhé bočnice, kvůli vození nízkých tlaků, ale to s 3 bary nemůžeš tušit… :-)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

23.7.19 18:56

Jestli tam mas 3 bary, tak se nedivim, ze na prachu prokluzujes. :-) a 35–40% kopec jezdis kde?

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 4
easyrider 2
Kubánec 37
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32