Drsoněk - zmenšená verze
Řídítka z Číny Carbon Elita One - 86 g a Pěnové gripy - 28 g
Rohy MRX 85 mm - 65 g a bižuterie a2z 10 mm pod představcem - 5 g
Košík z Číny Carbon Elita One - 20 g
Pláště Rocket Ron 2,1" ADDIX - 403 g
Kladky Force - 20 g
Zkrácené kliky 28 z/125 mm - 555 g
Rovná sedlovka z Číny Carbon Elita One - 114 g
Představec 60 mm - 131 g, jestli bude dlouhý, můžu dát ještě 35 mm a Sigma 14.16 STS
Vidle z Číny, za pytel hlíny Carbon Elita One - 504 g
Původní kolo mělo 10,7 kg, vyměnil jsem vidlici se zachováním geometrie, kliky, řídítka, představec, sedlovku, bižuterii a přidal rohy, košík a měřák.
(vloženo 12.8.19)
Značka | SUP Team 24 |
Model | Mnou zmenšená verze |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 11" |
Hmotnost | 8,9 kg i s pedály, rohy, košíkem a měřákem |
Rám | Alu 6061.T6 Double Butted, Junior Race Geometry, 1x Optimized, BB BSA 68 mm |
Vidlice | Carbon z Číny Elita One 390 mm/420 mm |
Tlumič | Není |
Hlavové složení | CH-290-TBW 1-1/8" |
Kliky | Kliky Suntour XCR JR T312 –125 mm |
Středové složení | Thun Topaz, shell BSA |
Přesmykač | Není |
Měnič | SRAM X7 Short Cage, kladky Force červené |
Řazení | SRAM, X9 Twist Shifter 1x9 |
Převodník | 28 zubů |
Kazeta | SHIMANO CS-HG200-9 11-36T |
Řetěz | KMC X9 |
Náboj přední | ONE KT QR |
Náboj zadní | ONE KT QR |
Brzda přední | Tektro Auriga CL 160 mm |
Brzda zadní | Tektro Auriga CL 140 mm |
Brzdové páky | Tektro Auriga |
Ráfek přední | ONE J18SF 20H |
Ráfek zadní | ONE J18SF 20H |
Dráty | Sapim Laser |
Pedály | Marwi SP-400, budu měnit za malé červené z Číny |
Řídítka | Carbon z Číny Elita One 25,4 mm/560 mm, rohy MRX 85 mm červené |
Představec | Force 7°/60 mm |
Sedlovka | Carbon z Číny Elita One 27,2mm/350 mm, rovná |
Sedlo | Selle Royal Junior |
Pláště | Rocket Ron 24 x 2,1" Performance ADDIX |
Tak včera proběhla první jízda. Kluk je bezkonkurenčně nejmenší, má jen 115 cm, takže jediný problém, který řešil, byl přijít na to, jak se rozjet. Jakmile se rozjel, tak už pohoda, jazz. Bez jakéhokoliv sžití s kolem jsme hned vlítli na trasu nedělního Antala. Děti tam mají připravenou vyloženě technickou trasu – kličkovanou na kořenech mezi stromy a hupíky nahoru a dolů k nim při přejezdu lesní cesty. Všechno dal s přehledem a s ustřelením zadního kola si poradil zkušeně. Pak jsme jeli na sjezdovku (asi 15%), kterou ještě nikdy nejel. Když si chtěl přibrzdit, tak ustál jízdu po předním kole, když ho překvapila brzda tím, že brzdí. Podržel ho plášť, že neuklouzl, takže šlo jen o to, jestli tu brzdu včas pustí a jak to vybalancuje. To bylo fakt hustý :-). Cestou nahou zvládl předjíždění pomalejších i objíždění pěšáků mimo ideální stopu, po kamení. Na závěr jsme dali několikrát pár muld na sjezdovce. Jediný pád, který zaznamenal, byl na samém konci, na asfaltu u klubovny, když zastavil. Kolo chtělo na jinou stranu, než on, tak to vyřešil jediným správným způsobem – kolo nechal kolem a vyskočil z něj :-)
Ještě zkrátím řídítka, protože je moc roztažený a tím taky bude moci lépe využívat rohy. Jezdí hodně ze sedla, takže si ty rohy do kopce pochvaloval. Pokud mu rychle (před zasvěcením) někdo neřekne, že se na tom kole nedá jezdit, protože nemá odpruženou vidlici, čeká ho velká budoucnost :-D
Brzdy i řazení jsou původní, nikdo si zatím nestěžoval.
11" rám…24" kola..do výšky 150cm? to je střízlivý odhad ;-) řekl bych, že spíše ve 140cm půjde na jiné větší kolo…uvidíš…
moc se mi nezdá tvar brzdové páky ke Gripshiftu, ale pokud to zvládá…
Kliky OK…karbon OK… tak ať to jezdí…
Moc pěkná a i designově sladěná raketka. 5*
O čínskej (ověřenej) karbon bych se nebál – když uveze mých 85–95kg (podle nákladu na zádech a oblečení), tak s 30kg dítětem je to bez diskuze – ještě jsem neregistroval, že by někomu náhle a úplně ruply čínské karbon sedlovky, řídítka či vidlice na dětském kole.
Povedený to máš, mladej bude jistě spokojenej jak želva :)
Tak snad ti ty čínský karbony vydrží a nerozbiješ si někde tlamu.
Dej pak kdyžtak info po nějaké době, také jsem přemýšlel, že bych si objednal řídítka, ale nakonec jsem si to radši rozmyslel.
Jo, objímku otočím, ale na svém ji mám roky taky tak a sedlovka zatím drží (pohromadě). Ale to je Ritchey :-)
Boční fotku jsem měl jako první, ale cvakl sem ji jen jednou a byla rozmazaná. Ven už jsem nešel. Tak snad ji někdy dodělám.
Rohy zatím nechám (ještě můžu dát představec 35 mm, než je definitivně sundám), uvidím po testovací jízdě. Na zvětšené verzí (kliky 34z/145 mm, zahnutá sedlovka, představec 80 ) si ogar (146 cm) přál rohy nechat, výslovně jsem se ho na to ptal.
Vidle je přesně podle původní, když se zanoří 2 cm, takže geometrie zůstala zachována. To CD vyhodím, to mi opravdu uteklo, stejně jako ta objímka :-)
Kolo jsem měl původně pro vzdáleného prasynovce, ale už jsem ho pojmenoval, takže zůstane u mně :-D Zkoušel jsem na něj (tehdy ještě původní sestava, ale už s Ritchey 350 mm sedlovkou) posadit piškota z Aššských bajkerů, co jezdí na hrozné 18" plečce, ale kvůli té sedlovce (nešla dost zasunout) na něj nevylezl. Kluk bude mít radost, že za necelé dva měsíce tolik vyrostl. Pokud a něm bude chtít jezdit :-)
Mě se to celkem líbí, jenom nevím, nezvedla ta vidle už moc předek? Na 24" Orbei máme kliky taky 127mm a vyhovují. Jak bude mít kluk kolem 135cm,tak vrátím původní 140mm. Cédéčko bych vyhodil a jak velkej boreček na tom jezdí?
Me se to libi, ale proc rohy? Na dlouhe svihy? :D A talir za kazetou ti u modni policie neprojde uz vubec…
Ty fotky bych dal, ale nevím jak.
antuch: krátké kliky proto, že je to zmenšená verze pro malého piškota. Proto i ta rovná sedlovka. S klikami to dělá jako 2 cm znenšení rámu a na to se snad už poskládá. Zvlášť když jsem i kus sedlovky uřízl :-D
Testoval jsem zvětšenou verzi (34 zubů/145 mm kliky, zahnutá sedlovka a 80 mm představec) na 146 cm klukovi a ještě má to kolo rezervu. Počítám, že do 150 cm minimálně. Fotky nemám, protože to musím nejprve zase předělat :-D