Láska na první pohled, XC raketa, mazel, bestie!
Můj druhý Top Fuel 9.8, ten první byl ještě na 26" kolech. Když jsem ho koupil tak první co šlo dolu byl Sram, nemám ho rád, místo toho jsem dal sadu XTR M9000. Další byly na řadě zapletený kola, původní DT-Swiss X1700 nebyly špatný, ale Bontrager XXX byla jasná volba, váha pod 1500g a ty nádherný náby! Další odlehčení byl kokpit, vyzkoušel jsem kombo Syncros a už ho tam nechal, je to krásný kousek karbonu. Nedávno jsem po dlouhé době s Mitasy dal pláště Maxxis Ikon a je to pecka! Mlíko i pásku používám Effetto Mariposa, protože to prostě funguje!
Je to srdcovka a s váhou 10,9kg i s pedálama to kolo prostě letí dopředu ;-) .....a ta barvička......
(vloženo 23.8.19)
Značka | Trek |
Model | Top Fuel 9.8 SL |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 19,5 |
Hmotnost | 10,9 tutto completo :-D |
Vidlice | RS SID XX |
Tlumič | RS Monarch XX |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | XTR |
Středové složení | XT |
Přesmykač | vodítko Cabtech - top! |
Měnič | XTR |
Řazení | XTR |
Převodník | XTR 34z |
Kazeta | XT 11-46z |
Řetěz | XT |
Náboj přední | Bontrager XXX - DT Swiss 240 Boost |
Náboj zadní | Bontrager XXX - DT Swiss 240 Boost |
Brzda přední | XTR |
Brzda zadní | XTR |
Ráfek přední | Bontrager XXX |
Ráfek zadní | Bontrager XXX |
Dráty | ploché |
Pedály | Force MTB |
Řídítka | Karbon kombo Syncros |
Sedlovka | FSA K-Force |
Sedlo | Specialized Power |
Pláště | Maxxis Ikon |
Líbí, takže za 5*
Za 5
Jinak gumy se dají „naleštit“ tou srágorou co se leje do elektronických cigaret, Vegetableglycol v lepší drogerii 1L za 70.-
:) :)
TREK má u mě vždy 5***** a TOP tuplovaně, jen se zeptám, na focení jsi pláště leštil čím?
Rafan: dobrá odpověď :D. Ale ten idiot Marek tím myslel, že jak kolo nemá srovnané nápisy na pláštích s ventilky, je to podřadný šrot. Místní vysírač.
Pokud chceš srovnání gum tak si o něj řekni, nevidím důvod proč se o tom rozepisovat do popisku kola. Jezdil jsem Hyperion vpředu a Scylla vzadu, oboje s Textrou. Velký rozdíl mezi těmito a Ikony je hlavně v komfortu, Mitasy mají boky o dost tužší a Scylla je o trošku těžší než Ikon, tak že pocitově jedou líp. Hyperion fantasticky drží a dobře se čistí, o trošku líp než Ikon. Velké mínus dávám Mitasům za to, že po půlce sezóny je běhoun dost spuchřelý, kolem špuntů jsou dost viditelné prasklinky. Celkově Ikony jedou líp, jak nahoru po silnici tak dolů po hrubé šotolině i kořenech a jsou lehčí.
34*11 je na zavodni raketu dost pomaly. Ale pocitam, ze to casem opravis na 10–52 ;)
O voditku jsem na TF uvazoval taky a mel v ruce prave ten cabtech, nicmene pokud clovek nema sjetou pilu tak na sramu to z toho nepada-testovano na desitkach zavodů na tom rychlejsim konci startovniho pole
23.8.19 10:28
Já mám taky dneska dobrou náladu :-D A jak říkáš v Topu to je, když na tom závodíš musí to přece na 100% fungovat.
Nazdar Jarouš! Říkám si že ten stroj je mě povědomej.Tak ze známosti za 5* no :-). Tak ať to litá…
Víc fotek, ale krásný bike! Ostatně, Topfuel považuji taky za jedno z best XC strojů a nemít BMC, tak jsem asi skončil taky u něj. Dávám 5*
Raketa, za 5*. Jenom kazetu bych tam narval lehčí a „lepší“ např. 10–42.
Tezko rict, co napsat. V podstate jsi nam tu natlacil do hlavy, ze je to vsechno v Topu a jeste jsi to zduraznil vykricniky.
Dnes mam dobrou naladu, tak ti dam 5*
Za mě jasná volba.. 5 star.. Dycky TREK
Za mě jasná volba.. 5 star