Lehký upgrade,zatím to vidím pozitivně …
(vloženo 27.8.19)
Wilda81 jakto? Udajne tam je semi integrovane slozeni, tak by to melo jit, ne?
Ale pravda, ze rozmerum, ktere jsem nameril, neodpovida zadny z nabizenych kitů no
motacek: Jestli máš integrované hlávko, tak máš smůlu. Integrované se označuje IS, klasika je EC a semiintegrované ZS. ZS a EC je v některých případech zaměnitelné (průměry jsou stejné), IS je úplně mimo.
motacek: jestli furt resis angleset na toho canyona, tak na toto zapomen.
No manželka má právě 69°, chci dát na 67°. Já přešel z 69° na kolo s 64.5° a je to neskutečné v jízdě dolekopcom ta stabilita.
To EC a ZS jsou otvory v hlávku v mm? Já naměřil podivná čísla – 52.1mm a 41.2mm
1.0 Degree EC44-ZS56 Angle Headset – To Suit Tapered Steerer Tube. Kolik máš teď úhel? Já původní 68 ,headset – 1,na jaře jsem si nechal zvýšit zdvih vidlice o 1cm. Takže finální cca 66,5 a je to znát… Na můj styl ježdění tak akorát..
Jaký máš průměr nahoře a dole v hlávku? Mužeš poslat nějakou fotodokumentaci případně info o tom, jak jsi to montoval atd.
Momentálně chci koupit –2° od Works manželce.
Klidně piš i do PM.
Díky
V nízkých rychlostech je kolo vratší a hůř zatáčí, ve vysokých je stabilnější, víc se zatáčí přenášením váhy a lépe se sjíždějí strmé pasáže.
Jak se to projeví na jízdních vlastnostech?