Pašík 2

Přidat foto

Další ukázka z mé rodiny oblíbených „prasátek“. Jde o legendární full model Checker Pig CPX 3003 S (rám celohliník – matroš dural 7005 T6), ve fialové metalíze se zadní stříbrnou stavbou a svým pověstným pružícím systémem v podobě kompozitního O – kroužku jako tlumícího elementu. Ve své době převratný systém, kterým si značka vydobila renomé, v dnešní „celoodpružené“ době samozřejmě často „hejtován“, jako krok vedle. Nicméně i přes to, se nejen díky tomuto tato značka stala kultovní a má mnoho příznivců dodnes. (mě nevyjímaje). Jedná se o nejvyšší verzi „full“, modelového roku 1992–1993. Byl postaven na sadě Shimano XT. Mám jej z Německa, kde se na něm „podepsal“ tehdejší majitel, který řadu origo dílů vyměnil. Já sem se jej poté snažil dát do co nepůvodnější podoby, dle dobových katalogů a používaných komponentů v té době. Toto prasátko hopsá na italské Marzošce XC 700 s regulací v nohou. Hlava i představec jsou Ritchey, řidítka ZOOM, ráfky Rigida Weisman, pláště Ritchey Z-max. Sadu XT doplnuje v řazení Grip Shift 800 a převody 3 × 8. Tak snad se bude líbit. Chystám ještě třetího pašíka do rodiny, tak aby moje prasečí farma byla kompletní a zahrnovala průřez tehdejší kompletní výroby vysoce kvalitních biků Checker Pig a to z hliníku, legendárního celopéra a vysoce kvalitního železa ( Cr-Mo bike CPX).

(vloženo 30.8.19)

Checker Pig Checker Pig
Ohodnoť bajk: (4.1  / 55 hlasujících)
Značka Checker Pig CPX 3003 S (Full Suspension)
Modelový rok 1993
Rám ALu 7005 T6
Vidlice Marzocchi XC 700
Tlumič kompozitní O - ring
Kliky XT
Přesmykač XT
Měnič XT
Řazení Grip Shift 800
Brzda přední Magura Race Line hydraulická
Brzda zadní Magura hydraulická
Brzdové páky Magura
Ráfek přední Rigida Weismann
Ráfek zadní Rigida Weismann
Dráty nerez
Řídítka ZOOM
Představec Ritchey
Sedlo Ritchey
Pláště Ritchey

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
pidro
pidro

30.1.20 19:23

Jak jsem tohle mohl minout!!! Parádní stroj…a kvůli tomuhle ty „devadesátky“ miluju…slepé vývojové větve MTB jsou nejvíc…nebýt průkopníků a vizionářů, tak jezdíme furt na „klunkerech“. Ty dnešní fully jsou sice pěkný, ale skoro všechny vypadají stejně…stejně unyle…tohle má aspoň koule :-)

Reagovat
petrun
petrun

31.8.19 12:12

Moc hezký, za 5 :-)

Reagovat
Dazz
Dazz

30.8.19 17:04

Líbí se, krásné retro 5+ :-)

Reagovat
bikerman2
bikerman2

30.8.19 15:09

Hanys kuryr
Hanys kuryr

30.8.19 15:00

je moc pěkné, 5 jak jinak :)

Reagovat
Checker Pig
Checker Pig

30.8.19 14:07

Tyto jejich původní „dvojvidle“ s karbonovými proužky používali na jejich prvních modelech od. r. 89 – 91. Poté začali brát vidle od Italů Marzocci a dávat je na svoje kola.

Reagovat
Marek.Kv

30.8.19 13:51

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
shauriq
shauriq

30.8.19 13:50

shauriq
shauriq

30.8.19 13:39

bohuzel ti na nem chybi originalni vidlice, ktera taky pruzila pomoci karbonovyho platku

Reagovat
cbb
cbb

30.8.19 13:38

super! paci sa, bez komentara

Reagovat
mr.antik
mr.antik

30.8.19 13:26

Hdně zajímavý řešení..... i když ten horní „stiffnes link“ tam asi dodělávali hodně horkou jehlou :-D

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

30.8.19 13:15

Kolik to ma zdvih, hmotnost a jak to pruzi/tlumi? Kazdopadne je super ta jednoduchost a bezudrzbovost „tlumice“.

Reagovat
midlander

30.8.19 12:58

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 15
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8