Žádné kroucení do zatáčky.
Konečně jsem se dočkal odhalení, už na to šetřím a příští rok to kupuju. Co vy na to? Jolanda testovala víc jak půl roku, takže předpokládám, že to je funkční, akorát servis bude asi těžší.
(vloženo 2.9.19)
Mě se to líbí – https://www.youtube.com/watch?…
Chlapci, softtail nema dole cep, ale pouze pruznou „planzetu“ jak to meli treba KHS a podobny. tohle je normalni full s polointegrovanym tlumicem nebo?
přesně, povedených softailů už bylo dost, tak je třeba oprášit historii a doladit geo dle trendů
Je vidět,že Trek má ve vývoji a konstrukci samé blby a přitom by stačilo zabrousit do vod BF a vybrat tu pár chytrých hlav,aby jim poradili :-)
3.9.19 21:34
Jary, konkrétně u tohohle se stačí pouze malinko zamyslet – pokud se tenhle typ tlumičů nebude “bouchat” tak masově jako klasický tak je koupě tohohle systému cesta do pekla :-) navíc nikdo tu nepsal “že se na tom bude jezdit na prd” :-)
Má to tedy nějaký přínosy,, třeba v tuhosti? Jako z boku v katalogu je to fakt hezký, v detailu už celkem ošklivý
3.9.19 13:44
3.9.19 12:40
Mě přijde strašně divný, že se vymyslí nový design tlumení, všichni to musí sledovat co je to za utajovanou ohromnou novinku, obkecávat v TV atd, přitom přínos pro lidstvo/cyklisty nula nula nic. K manipulaci stačí tak málo: být velká firma a zahalit kus rámu černým hadrem. Prostě trochu jako český sen.
Tak nevim, v televizi tomu původně říkali nějakej novej beztlumičovej systém a tady vidím tlumič..
Stejně to měli na svěťáku zamaskovaný jen proto, aby se do toho nedostal bordel :D
Snas – z tohohle by prodejní pilu neudelal ani marketing driven Spešl
Hehe:)
Ram s hmotnosti fulla s nefunkcnosti fulla a servisem pravdepodobne horsim nez u fulla.
No nekup to:)
Nevím no, ale tohle mi moc smysl nedává a nechtěl bych to. Klasické FS mi přijde lepší volba a když HT a k tomu trochu „komfortu“, tak karbon rám, sedlovku, dobře zvolené sedlo a pláště bez duší s adekvátním tlakem a je to :-).
Osobně si myslím, že tohle nebude mít úspěch a za tři roky zmizí pomalu z trhu, ovšem, třeba se mýlím :-)
Asi bych měl strach o to až to jednou vypoví službu, za kolik bude repas/pořízení nového tlumáku. Pokud na to Trek poskytne zajímavou záruku tak proč ne :-)
Tak rok dva to vydrží na trhu, dále se to už rozvíjet nebude a nenápadně to zmizí v propadlišti dějin, bych řekl.
lahůdka budou ty pazvuky, až se mezi ten tlumič a horní rámovou dostane cokoliv, což bude asi velmi rychle :) Trek star pobavil! :D
novas752: můj odhad je, že v přední části je klasický tlumič a vzadu je jen „jezdec“, který tam musí být kvůli absenci vahadla.
Mně se to líbí!!
Neni někde řez tim tlumičem? Furt nechápu jak to tam maj udělaný a proč to tak maj.
Závodní stroj, kolo dělaný na velkej servis každých pár set km…
Otazka je proč si to porizovat, když se stejne pocita se zamykanim, takže se to houpe a lehke to taky neni? Nevyhoda bude servis, menší citlivost, nižší zdvih a vyšší cena proti normalnimu FS.
Nechtěl bych to už jenom kvůli tomu, jak blbě se z toho bez vapky bude dostávat prach a bláto.
Spíš by se to mělo jmenovat Trek Star… protože to je trochu Star Trek… chápeš ne?
2.9.19 21:22