Sorry jako … tak hlavne ze to vymejsleli intenzivne 36 mesicu. Divim se, ze to tu jeste nebylo.
(vloženo 8.9.19)
11.9.19 13:09
9.9.19 20:02
Kolo, zvane Bezmozek, to bude trhakem, zejmena v Praze.
Tento éémoped nemá žádný mozek, čili bude velké spoustě budoucích uživatelů velmi sympatický…
Předpokládám, že to bylo 36 měsíců vývoje na základě čerpání nějakého tučného grantu.
Takovejhle bastl by jinak zabral maximálně měsíc i s nákupem materiálu :-(
Předpokládám, že kvůli tuhosti chtěli výplet alespoň jednou zkřížit. Jestli to skutečně bude mít nějaký negativní efekt je otázkou. Každopádně kola se dají zaplést všelijak prasácky a drží to :)
Ten výplet zadního kola u offroad verze s drátama ohnutejma u niplů – co to má jako bejt?
8.9.19 14:25
pičo!
lo…
Hlavně nevím, proč by u e-biku měly být lehké ženy. Pedály pochopím, kurvy ne.
V těch recenzích na webu jsou úsměvný postřehy:
„Motorka? Kolo? První poznatek byl ten, že Picolo je zkrátka pro mě, jako pro lajka, více motorka než kolo.“
Pedály ani řetěz to nemá, ale borec musel přemýšlet – motorka nebo kolo? Nakonec ale přece jen došel ke správnému závěru :-)
A nebo: "Oproti elektrokolům je největší rozdíl v tom, že Picolo nemá žádný řetěz a tudíž tu nejsou ani šlapky.
Skutečnost, že mi nespadne řetěz a já se neušpiním, mě více než potěšila. "
Další recenzent byl extatický z toho, že to nemá řetěz, takže mu nikdy nespadne.
Hele a ten zadni vyplet, ma to nejakej vyznam, krom toho, ze to vypada jinak? A ze to nejspis bude praskat?
To bude asi tím že málokdo čte české noviny ;)
Nakoupit haldu low-endových komponent se slevou, (nechal si) udělat rám a poskládat z toho scootery. Za mě dobrý byznys. Cílovka nejsou cyklisté ani nároční uživatelé, jinak by při té ceně skrývali loga odběratele čínského katalogu, no a jestli to za tu cenu někdo kupuje, není důvod zlevňovat. Vzhledem k nízké ceně všeho nebude problém udržet vysoký standard servisu, tj. když se něco podělá, okamžitá výměna.
Ve městě se na kole pohybuji často. Vidím na jakých elektroblbostech lidí jezdí a osobně bych řekl, že tohle by patřilo mezi jednu z těch lepších. Přinejmenším to bude schopné pohybu opravdu všude po městě, včetně rozbitých silnic a kostek.
Za mě vtipné: Generické blatníky – očividně se s tím nesrali. Gripy použité jako stupačky jsou lepší než gripy co jsou na řidítkách. Ta kabeláž omotaná kolem představce je bolestivý pohled. Vidět to naživo asi musí být utrpení pro kohokoli, kdo má aspoň trochu v oku kvalitu výroby. Nebude náhoda, že se vyhýbají detailním fotkám většího celku.
8.9.19 09:44
Můžeš i zvracet nebo grcat :)
Naprosto priserne. Slozene z nejlevnejsich komponent, ram z jackelu…
Hlavne, ze marketingove to umi tak krasne popsat. Jdu blejt. (pro Dooma – blít).
8.9.19 09:23
Si vzaly příklad od Škody, kolo bez šlapek jen s nášlapy, jinak helmu a SPZ + pojistka a nic proti tomu nemám, jo ještě malý řidičák.
8.9.19 09:08
No nevím, od skútru bych čekal ještě nějaký „kufr“ nebo aspoň pořádný nosič, na který bych si mohl dát brašnu s notebookem a další bebechy. Tohle mi opět zavání hipsterskou pičovinou.