Tato nába je tak trochu unikum. Příruba na straně šestikola je totiž z nerezové oceli a byla udělaná nějakým všeumělem dodatečně. Zřejmě jako náhrada původní duralové.
(vloženo 19.9.19)
Značka | Favorit |
Model | F1 Special |
Modelový rok | 1974 |
Velikost | 60 |
Hmotnost | 10,61 |
Rám | Ocel Chomutov 2165 g |
Vidlice | Ocel 752 g |
Hlavové složení | Campagnolo Record Strada |
Kliky | Campagnolo Nuovo Record Strada 172,5 |
Středové složení | Campagnolo Nuovo Record |
Přesmykač | Campagnolo Nuovo Record |
Měnič | Campagnolo Nuovo Record |
Řazení | Campagnolo |
Převodník | Campagnolo Nuovo Record 54/42 |
Kazeta | Velamos 13-22 |
Řetěz | Favorit Super NOS |
Náboj přední | Favorit/Eska vysoký |
Náboj zadní | Favorit/Eska vysoký |
Brzda přední | Centric |
Brzda zadní | Centric |
Brzdové páky | Favorit pologuma |
Ráfek přední | Favorit galuskový |
Ráfek zadní | Favorit galuskový |
Dráty | původní 1,8 |
Pedály | Campagnolo GranSport |
Řídítka | Favorit 40 cm |
Představec | Favorit dlouhý |
Sedlovka | Campagnolo 26,2 |
Sedlo | Brooks Professional |
Pláště | Galusky PWB |
Super kolo, ano nejčastější výbava Campa + Centriky, jak to šlo přímo z továrny. Další bude „Rychlonožka“?
20.9.19 18:00
Moment, nějak se ztrácím. Drahove náboje na silnici? Respektive na drahovem náboji nasroubovane vícekolečko Velamos?
Jinak kamaráde pěkná práce. Konečně tu někdo dal F1 tak jak vypadala snad nejčastěji – kombinace Campy a Centric.
Pet hvězdiček jsem ti dal nenápadně pod rouškou tmy :-)
Tak zítra.
Jó Centriky, to bylo pýchy. A co teprve duralový východoněmecký náby Renak – ty se tedy objevily až koncem sedmdesátých let, to bylo teprve něco.
20.9.19 14:25
Náboje kol nejsou Eska,ale dráhové náboje.Náboje Eska vyráběla do 2.sv.války.Po roce 1956 se náboje vyráběly v provozech slévárny Bílovec.Tam se odlévaly jak představce,tak ramínka brzd,páčky brzd a další komponenty.
Krasavec, jen bych dal pod sedlo imbus a zahodil matku a čepičky ventilku.
Lepší než nová :-) Bude na KK? Btw jak poznáš Chomutov?
Chtelo by to k tomu nejaky komentar. Jak jsi k tomu prisel, jak se to dostalo do soucasneho stavu a tak. Je to super.
Pekna praca a vysledok*****