Venge S-Works

Přidat foto

Tohle je radost stavět. Detaily dělají celek a mě se tohle, s ohledem na zpracování, velmi líbí.

(vloženo 10.10.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
milan.v
milan.v

13.10.19 08:44

Chlebovnik: Speciálně kvůli tobě jsem vytáhl elektrošupleru – představec 3,79cm + ten K-Edge v nejširším místě 0,96cm, mám tento.

Reagovat
Chlebovnik
Chlebovnik

12.10.19 21:11

milan.v: A jak široký je ten představec? A K-Edge držák v nejširším místě? Dík.

Reagovat
milan.v
milan.v

12.10.19 19:02

Chlebovnik: Mám Aerofly II na Tarmacu, i přes úzký S-Works představec jsem kupoval držák K-Edge s tenkým profilem pro uchycení na řídítka.

Reagovat
Chlebovnik
Chlebovnik

12.10.19 18:00

DaD: Bylo by možné změřit maximální šířku v místě pro uchycení představce? Uvažuju o Aerofly II, ale rád bych vedle představce ještě uchytil Bolta. Ty plastové přechodky bych oželel. Dík.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

12.10.19 10:31

Dříve byla kola těžší než dnes. Až do poloviny devadesátých let se jezdila i Tour de France převážně na oceli. Hmotnost kola Pinarello posledního „ocelového“ vítěze Tour Miguela Induraina byla 9 kg.

Reagovat
orm
orm

12.10.19 09:48

@Hogy: Porovnavas neporovnatelne. Auta drive take byla lehci, ale neda se napsat, ze by byla lepsi, napr. z pohledu bezpecnosti, jizdnich vlastnosti, vykonu a konfortu obecne. Ano, uz jsi psal, ze bys radsi jezdil ve starem aute a ja to chapu, ale lepsi auto to z toho nedela.

Reagovat
Hogy
Hogy

12.10.19 00:27

Tak pokud součastné ocelové kolo (ne „aero“), s krapet historickou sadou, na těžkých DA nábách, upínákách s ocelovou osou a duralových plášťových ráfcích, váží to samé, co tutoto a je to normální, tak asi ok. Mně to přijde prostě divné. Víc k tomu už nemám.

Reagovat
orm
orm

11.10.19 11:48

@McBlacky: Porad tezke. Hogy ma proste jine standardy pro vahu kola :-).

Mne osobne se vice libej Hogyho kola, ale jezdil bych radsi na tomhle.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

11.10.19 11:09

Hogy – kdyby se na to dala gramařská vrchařská kola s uzkou galuskou tak jsi lehce pod 6,8, což teda na aero je pecka.

Reagovat
milan.v
milan.v

11.10.19 07:48

700×26

Reagovat
DaD
DaD

11.10.19 06:02

Jsou to bavlněné pláště Specialized Turbo Cotton

Reagovat
Bogar
Bogar

10.10.19 22:52

Pláště v kombinací s barvou kola jsou skvělá volba. Mně se to líbí. Jaká to je značka pláštů? (pokud to tedy nejsou galusky :)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

10.10.19 20:19

Hmotnost je slušná. Stačí zagooglovat, jakou hmotnoat mají závodní stroje s kotoučovými brzdami špičkových týmů ProTour. Třeba Venge Petra Sagana s pedály a košíky má kolem 7,5 kg.

Reagovat
Radovan84
Radovan84

10.10.19 20:05

Tak Blacky níže dává jasný příklad…toť vše.

Reagovat
DaD
DaD

10.10.19 20:04

Aero kolo přeci vůbec není o váze. Tam je primární ochota zrychlit a rychlost držet co nejefektivněji. Tuhost a reakce od pedálů má být maximální. Tohle Venge splňuje více než stoprocentně. Navíc s touto váhou se neztratí ani v kopci. Stojí to sice nesmysl, ale lepší kolo jsem pod sebou ještě neměl. Kdo má rád rychlou tempařinu, tak je na tomto kole v sedmém nebi. Kdybych si mohl vybrat mezi tímto a nějakých super ultralightem třeba kolem 5kg, tak vůbec neváhám a rozhodně beru toto.

Reagovat
Hogy
Hogy

10.10.19 20:00

Že jsou aktuálně v „módě“ kola, co mají nad 8 kg ještě neznamená, že budu jásat nad hmotností kola, které má 7,5 kg. Začínám mít pocit, že aero kola mají holý rám někam k 2 kg.

Reagovat
Radovan84
Radovan84

10.10.19 19:50

Hogy…tak v dané kategorii to není přece zlé. To přeci musíš vědět i ty.

Reagovat
Hogy
Hogy

10.10.19 18:43

Tak kdyby to mělo o 1,5 kg míň, tak mi to přijde na bakelit za tyhle peníze ok a snad je i důvod k nějaké té radosti. Proč se ale jásá nad hmotností někde kolem 7,5 kg mi už teda dost uniká.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

10.10.19 16:34

vt: Má to řazení na motorek, takže výměna bovdenu nehrozí ;-).

Reagovat
vt
vt

10.10.19 16:21

Vaha pekna, ale tohle musi koupit uz i s mechanikem. Nez bych tu vymenil bowden, tak radsi pojedu na zimakovi :-)

Reagovat
McBlacky
McBlacky

10.10.19 13:58

David- vim jak rad stavis aera

Reagovat
milan.v
milan.v

10.10.19 13:25

Mě ne… :-D

Reagovat
Rubi
Rubi

10.10.19 13:06

sworky neomrzi :-)

Reagovat
DaD
DaD

10.10.19 12:37

Blacky: Jj, určitě si pořiď nové, ale jestli si koupíš Madonu SLR, tak si ji postavíš sám:) Už tohle je na precisní stavbu časově náročné, ale proti Madoně je to pořád taková sranda…

Reagovat
Fazzy
Fazzy

10.10.19 11:16

Zásadně hlasuju proti celočerným plášťům. Nenech se viklat ;)

Reagovat
McBlacky
McBlacky

10.10.19 11:11

Raketa, ale netěším se až nám na tom bude Vojta nakládat :)

Asi taky potřebuju nový, abych to uvisel :)

Madona SLR9 má skoro o kilo víc a ještě stojí o 30–40 víc dle provedení. Tohle Treku trochu ujelo.

Reagovat
vpa007
vpa007

10.10.19 10:47

Váha je impozantní… ale zbytek mi moc neimponuje.. mám holt blbej vkus, ale technicky je to pecka ;-)

Reagovat
parischr
parischr

10.10.19 10:42

To musí letět …teda když je k tomu i “motor”

Reagovat
Trepifajxl

10.10.19 10:29

tohle se mi ale fakt vůbec nelíbí, vypadá to jako by ten stroj právě vyjel z pekla, což by se mi, jakožto starému čertovi sice mělo líbit, ale nelíbí

Reagovat
Johny.Merida
Johny.Merida

10.10.19 10:26

Stealth… Tak nějak neni co dodat. Raketa.

Reagovat
Radovan84
Radovan84

10.10.19 09:51

Takové současné „trendy“ kolo…

Nicméně hmotnost je velmi slušná a poletí to zajisté parádně.

Reagovat
miťo
miťo

10.10.19 09:49

Hlasuji také pro celočerné pláště ;-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

10.10.19 09:39

U předchozí generace Venge S-works byla spodní rámovka tak tenká, že šla promáčknout rukou až praskla, tak doufám, že s tím něco udělali… ;-)

Reagovat
scalar
scalar

10.10.19 09:35

Tohle by chtělo celočerné pláště.

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 1
easyrider 2
Kubánec 37
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32