Vše sériové dolů a nahrazeno tímto. XTR chodí s kazetou a řetězem Eagle moc hezky a příští můj setup, ohledně pohonu, bude navlas stejný. SID Ultimate konečně chodí tak, jak se mi líbí. Malý odtrh a začátek pěkně citlivý. Je tedy dost lineární, ale to pořeší tokeny.
(vloženo 10.10.19)
@blacky: ja trochu koketuju s myslenkou nahodit e13 upgrade kit kvuli hmotnosti a moznosti pouzivat 11sp prehazku. Ne ze bych nutne potreboval skudlit chechtaky na vyuziti stare 11 sady (stejne bych koupil novej saltr), ale nejak me nepresvedcuke spolehlivost 12sp sramu a nemel bych tak dlouhe voditko jak ma 12sp (= mensi sberac klacku)
tomxxx – to určitě udělej, já šel z xo1 11s na na xx1 12s, váhově to vyšlo nastejno a něco navíc se hodí na obou koncích rozsahu ;)
Jen teda se s tím nedá řadit tak prasácky jako s 11s, nicméně vydrží to taky dost a pilu vozím jako starší pán jen 34z – tzn u nás v teamu nejmenší :) předtím jsem mel 32z a to nestačí.
Ty jsi víc nabušenej než já, takže bys 36z uvezl.
Pěkně v topu, presne tohle na zavody staci. Nemusi to byt S-Works. Mam ted dost podobny setup, jen na 11sp sramu a premyslim, ze bych to prehazel na nejakou 12sp.
11.10.19 18:02
Říká se tomu trenink.
Johny. Merida:
Já tedy jezdím jen na celopéru, na tvrdém kole ujedu 300metrů a záda jsou v pr….
Ale je fakt že taky nechápu jak to silničáři utočí. Když vidím ty průměry na TdF a jedou třeba 200–250km, to už asi ani nejsou lidi :-)
Roboti to jsou!
Tak pořád lehčí než ziletka :-) na které stejně všichni trénujeme, ne?
Tak že to je raketa nemůže být pochyb :-)
Ovšem těch 38z, chlapi vy musíte počítat svojí výkonnost v koňských silách a ne v nějakých slaboučkých watech :-)
No, řeší se tu váha a na kole hliníková sedlovka a řídítka… Pardon, ale střela s XTR by je mít mohla, tedy nemyslím žádnou Čínu, jinak to u mě není střela… XTR kazeta je prakticky stejně těžká jako X01, ne? Sám mám X01, ale jen jsem to chtěl trochu opravit, bavíme se tu o rozdílu pár gramů, jedné malé tyčinky…
nakonec jsme zlomili posledního HTčkaře v teamu pro fulla :) a už je nalomenej i na teleskop :)
Mě se to líbí, akorát když vidím kam až má sedlovku na Lku, tak já bych se na to nesložil nejspíš.
Já chtěl Oize, ale nejde sehnat nijak rozumně, takže si ještě nechám TFko.
Paráda. Jak nemusím Spešly, tohle mi jako xc raketa dává dokonale smysl. ;-)
Super, bude mu to lítat. Předpokládám, že karbonovou sedlovku má doma a taky ji vymění. Doufám, že i Specialized konečne začne prodávat Epicy s normální vidlicí bez brainu.
Ještě doplnim, že po výměně sedlovky, řidítek a představce jsem nyní na 10,25kg. Další váhová úspora už neni kde, max by se dalo ušetřit cca 150g na pláštích Schwalbe Rocket Ron/Ralph. Jinak kolo je postaveno čiště na výkon, žádnej pozing, komponenty na 100% funkční bez kompromisů.
Vidlice byla zvažována ještě s karbon krkem, ale úspora mín jak 100g a víc jak 5tisíc rozdíl v ceně se mi nezdála adekvátní. Jinak proč kombinace XTR pohon a X01 kazeta? Zkrátka proto, že Sram šaltr a páčky sou plastovej hnus za nesmysl peníz, XTRko je prostě neskutečně krásný. Kazetu jsem vzal ověřenou Sram, která je držák, je lehčí než XTR a předpokládám i delší výdrž bez vrzání. Brzdy XTR = uživatelský přívětivější pro mě jak SRAM. Převodák 38t, abych se nešetřil, vše menší je pro vadžajny. Jinak zbytek je z původní kola včetně výpletů Nextie s váhou kolem 1380g.
Další případná investice bude teleskop od Bikeyoke v průběhu přístí sezony.
a ještě jednou velkej dík @DaD za rychlou stavbu! Za to ti odpustim to pivo, co mi visíš za uhákování ve sjezdu na #sbcride
První ostrej test zítra na ČT Author cup na zajetí a pak ve středu na Točný na nočních závodech.. :)
Za mna tiez design fajn, ale naopak komponentovo riadny gulas :-) Ale hlavne ze to funguje a ako celok to vyzera dobre.
11.10.19 06:05
Komponentově určitě pecka, ale design dostává dosti na frak s tou modrou vidlí.