Konečně nová vidle! :-)

Přidat foto

Tak jsem si k narozeninám udělal radost a pořídil si konečně „novou“ vidli..:-) Na bazaru se objevil postarší Pike RC na klasickou nábu 15×100mm, střeva měl jako nové, Charger netekl, nebyl zavzdušněn, měch bez poškození, pouzdra naprosto bez vůlí, byl za pěknej peníz, takže jsem neváhal..:-) Pořídil jsem nový 140mm DebonAir namísto původního 160mm SoloAiru a nyní jsem s tlumením opravdu konečně spokojen.. :-) Jediná vráska na kráse, při prudším zabrždění přední brzdou trochu loupne ve sloupku… Locktite 638 trochu pomohl, ale zcela to neeliminoval.. Prostě Pike..:-)

(vloženo 10.10.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Radus
Radus

12.10.19 13:24

Já používám na lepení ložisek . Jo debon air je super o tom žádná .

Reagovat
benobiker
benobiker

12.10.19 13:11

Jakej wurth máš přesně na mysli? Ono toho je spousta… Mám z toho tak trochu rozpoluplný pocity… Dneska jsem byl prohnat Pika na trailech, jsem nadšenej z toho kroku vidle, ta chodí jak máslo, žádné vůle, nebo tuhnutí tlumiče, nic… Prostě paráda… Ale to lupání mě trochu dohání k šílenství..:-D

Reagovat
Radus
Radus

12.10.19 11:27

Já to takto dělám u všech vidlic už pár let a v pohodě . A životnost těsnění je jinde .Zkus toho wurtha je hodně řídký jak voda a nateče tam .

Reagovat
benobiker
benobiker

12.10.19 08:40

Přesně jak popisuješ, jsem to dělal u Epiconu, ale tady u Pika s tou drážkou jsem dal na test hřídkou silokonovou vazelínu, trochu po stěně vnitřních nohou a zbytek trochu opatláno na těsnění… Nepřeháněl jsem to, aby se drážka nezanesla a propouštěla vzduch. Je pravda, že 3ml oleje se ti narozdíl od vazelíny pěkně rozlijou po stěně a nemůže se ti toho už moc co dostat do negativky.. Přesně tak, ten loctite 638 je prostě moc hustej, nemá šanci protéct mezi korunku a sloupek…

Reagovat
Radus
Radus

12.10.19 08:29

Benobiker tak v podstatně je ten olej rozlétlí po stěnách tak by to s tím protékáním nemělo být tak horké . Jelikož kontroluji vydli každých 50 hodin tak v té negativce olej nepozoruji . Pokud tam je tak zanedbatelné množství . Jinak vnitřek vidle nematlám vazelínou jak doporučuje výrobce ale namažu o krožky sesadím naleju olej nad pístek a hotovo . Teď jsem dál preventivní repas po 250 hodinách provozu a v pohodě dá více .Jinak loctite by vyřešil lupání ale problém je ho tam dostat . Chce to něco řidšího wurth je řidší

Reagovat
benobiker
benobiker

11.10.19 20:54

mirorek2: No, tak to není moc fajn prognóza..:-) Je ojetej, takže reklamace je pasé… Mrzí mě to, páč krok má skvělej. Holt se s tím buď smířím, nebo půjde do světa…

Reagovat
mirorek2
mirorek2

11.10.19 20:48

benobiker: zbavíš se toho jedině novýma nohama, ideálně v reklamaci…

mě takto s křupáním odešel z domu už i lyrik :-)

Reagovat
benobiker
benobiker

11.10.19 20:10

Aha, tak nic…:-D Já tam snad naleju hřídkej vteřiňák..:-D

Reagovat
LM
LM

11.10.19 19:52

Mě v tom taky trochu křupe, si nepomůžeš :-)

Reagovat
benobiker
benobiker

11.10.19 19:37

https://boxxershop.cz/…rk-pike.html

Tady maj super ceny :-) Maj tam i ten novej SealHead a měch za super peníz… Držím palce, ať ten charger odladíš… A kdyby jsi se toho náááhodou chtěl zbavit, koupím vnitřní nohy s korunkou a sloupkem! :-D

Reagovat
LM
LM

11.10.19 19:34

Jo budu muset koupit i novej tubus. Jsem na to právě koukal ze všech stran a nikde neviděl kde to teče. Tak jsem trochu zakvedlal tyčkou a u SealHeadu se udělala kapka :-)

Reagovat
benobiker
benobiker

11.10.19 19:26

Radus: Aha, tak to je na prd… No, mám ho novej, tak předpokládám, že ty O kroužky nějakej rok vydrží… S tím protejkáním, dycky ti něco musí protéct, ta drážka tam prostě je a v poloze, kdy je píst právě na úrovni té drážky a vyrovnávají se tak obě komory, ti to prostě proteče, fyziku neoblbneš… Jinak s s krokem vidle jsem naprosto spokojen, takhle si představuju, že má vidle fungovat, Epicon byl proti tomu hrůza děs… Nevím, jak je na tom Auron, neměl jsem možnost ho otestovat, nového s PCS patronou, ale předpokládám, že už to bude dost odladěné… Co mě teda sere, je to lupání ve sloupku… Neřešil někdo, jak se toho zbavit, nebo to alespoň omezit? Loctite nezafungoval…

LM: Já mám ten starý SealHead, ale kupodivu neteče, ani nenasává vzduch.. Koumal jsem ten novej a u vidlic starších než 2015 se musí měnit i ten tubus chargeru za novej, kratší. Páč ten novej SealHead je o kousek delší a když se dá na starej tubus patrony, vyčnívá pod kluzáky, tak aby nenarážel asi k dorazu, jsem teda načetl…

Reagovat
LM
LM

11.10.19 19:13

KGBIKE

Abych jenom nehanil, tak klepajícího Monarcha RT3 mi opravil úplně parádně, ale vidlici už mu nepošlu…

Reagovat
mirorek2
mirorek2

11.10.19 19:00

LM a kdo to dělal?

Reagovat
Radus
Radus

11.10.19 18:56

Hm dobrá prasečinka kdepak se pod to podepsaly

Reagovat
LM
LM

11.10.19 18:19

Tvl, tak jsem zas nasranej.

  • Po sundání spodních noh vytekla spousta červeného oleje (to jsem čekal).
  • Po vyšroubování chargeru jsem koukal proč je proboha ze všech stran opatlanej vazelínou!?
  • Vyčištěno, vypadá to, že ve vaku žádná dírka není, ale při repasu vidlice a výměně Charger Bladder Assembly tam nechali původní starší verzi Seal Head Assembly, o které se ví že teče a v rámci repas kitu se dává nová verze :-/

Asi nezbude než si všechno servisovat sám

Reagovat
Radus
Radus

11.10.19 14:32

benobiker. No to se pleteš u debon air se mění celý spodek samostatně neprodejné . Já tam dávám 3ml fox float fluida nikdy nic neproteklo . Nové vidle ultimate už mají taky olej nad pístkem jako upgrade . A s auronem to porovnat nejde nový pik je naprosto někde jinde . Aurona mám na druhém kole .

Reagovat
mpIII

11.10.19 13:38

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
mpIII

11.10.19 13:38

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
benobiker
benobiker

11.10.19 13:32

LM:Joo, tohodle jsem se bál, proto jsem ji nejprve rozebral… Co teď všude čtu, jaký jsou s Pikem problémy, začínám se strachovat, co mě časem čeká..:-D Snad nebudu litovat, že jsem raději nekoupil nového Aurona…

Reagovat
LM
LM

11.10.19 13:12

Nejdřív se musím podívat co přesně se tam posralo. Jestli ale budu kupovat vidlici tak spíš Mattoc 3 Pro nebo Bomber Z2 :-)

Reagovat
mpIII

11.10.19 12:40

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
LM
LM

11.10.19 12:35

Taky bych chtěl mít charger co neteče a nezavdušňuje se :-). Před rokem repas (prdnul vak), teď jsem to pravidelně odvzdušňoval a stejně to vyteklo nebo luplo znova – když otočím vidlici o 180° (korunkou dolů), tak slyším jak se tam přelévá olej :-/

Reagovat
benobiker
benobiker

11.10.19 10:49

sgaba: DebonAir jsem kupoval kvůli změně zdvihu, 160 bylo prostě moc. Servis jsem dělal jen základní, gufera jsou vcajku, tlumič taky, takže nač zbytečně měnit všude těsnící O kroužky.

mr.antik: Na koloshopu je za cenovku do litra

McBlacky: Od gufera po korunku cca 144mm, 140mm funkčního zdvihu ;-)

Radus: Tak těch pár O kroužků v DebonAiru stojí pár korun..:-) Vyměním, až to začne profukovat, když to je mázlé silikonem, nějakej pátek to vydrží… S Chargerem stejnak tak, měnit se bude jen to, co odejde. Hele, mazal jsem to jen hřiďoučkou silikonovou vazelínou, běhá to krásně, nohy drží stejnou pozici.. Když olej, tak jen trochu, ani né těch 5ml, jinak stejně steče do negativky přes přepouštěcí kanálek, tam to akorát sníží už beztak malej objem…

Reagovat
sgaba
sgaba

11.10.19 10:42

Jestli to bylo míněno na mě, tak já to objednal na koloshop.cz.

Stačilo napsat, že sháním díl 00.4019.931.005 (což je právě pro Pike RCT3 29" verze A1 ve zdvidu 160mm) a za tři dny byl doma.

Reagovat
Radus
Radus

11.10.19 10:34

Pěkný problém nastane až budeš repasovat debon air tak budeš muset koupit celý set na pike 2019 a pak starý kit na patronu charger . Jinak debon air proti starému je obrovský rozdíl a když nad pístek dáš ještě olej tak je citlivost luxusní a životnost taky .

Reagovat
McBlacky
McBlacky

11.10.19 10:19

když dáš do vidle 140mm debonair, tak kolik ti vychází vzdálenost od gufer ke korunce ?

Reagovat
mr.antik
mr.antik

11.10.19 10:13

Který „nový“ Debon Air máte na mysli – klidně link kde to maj nejlevnějc.

Reagovat
sgaba
sgaba

11.10.19 09:41

DebonAir je super upgrade, za těch ani ne 1000Kč se to fakt vyplatí. Horší je, že když už to má člověk jednou rozhozený tak to nedá, než udělat i full servis. To je v materiálu dalších 1200Kč + oleje + nějaké to nářadí, pokud už ho člověk nemá doma.

Takže u mě to bylo bratru 3000Kč.

Mám Pike RCT3 29" 160mm a nelupe. Kdyby lupal už bych ho neměl:)

Reagovat
benobiker
benobiker

11.10.19 08:42

Neni možný, další náhoda.. :-D

Reagovat
scret
scret

10.10.19 21:33

novas: muj Pike po 3 sezonach taky ani tuk, teda lup…

Reagovat
benobiker
benobiker

10.10.19 20:41

DebonAir je oproti SoloAiru fakt znát, to jsem ani nečekal..:-) Já si hlavně polepšil oproti Epicunu, kterej šel do světa, takže docela razantní změna :-D S lupáním máš štěstí, závidím.:-)

Reagovat
novas752
novas752

10.10.19 20:28

Jo jo, taky jsem s upgradem na Debon strašně spokojenej. Hodně to zlepšilo citlivost i v nízkých teplotách.

Nevim jak to dělám, ale stejnej Pike mi po dvou a půl letech a cca 400 najetých hodinách nelupe, nejspíš jsem jedinej. :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Concorde 18
Barcak 25
hovado_cz 6
alinceb 7
Janouch 36
orm 9