Co myslíte? Reklamace? Na to nejsem vůbec zvyklý u DT. Divná povrchovka a ještě divnější spoj. Asi to rozmotám a začnu řešit reklamaci. Mohl jsem si ušetřit práci…Čímž se zase všechno prodlužuje, neb je to od Němce.
(vloženo 16.10.19)
Tak vyřízeno, ráfek jsem poslal zpět. Trocha komunikace a čekání na odpověď. Asi neměl 14 dní nikdo ze 13 lidí, co tohle mají na starosti, čas. Ve finále, všechno vyřešené obratem. Peníze za ráfek vráceny a kompenzace poštovného 15E voucherem s platností 3 roky.
Já si toho samozřejmě všiml, chvátal jsem (chtěl jsem jezdit) a pak se mi to rozleželo v hlavě. Ten rozdíl mezi ok a nook je tragickej. Pohybuji se v prostředí monitoringu kvality. Tohle by nemělo projít ani vizuální kontrolou. Pravda, není to automotive.
Kuchy a ty to máš jak? Raději BF nebo jezdíš? Zatím mi přijde, že si tu aktivnější víc jak já :)
Tak tímto bych to z mé strany uzavřel. Přišel mi novej z kupkola (nutná rychlovka) a už je namotanej. Táhněmež jezdit :)
Jsem rád, že dokážete mluvit za někoho jiného. Podstatou by mě to sralo, ale radši bych jezdil.. Asi to nebude takovej extrémní zmetek, když to prošlo výstupní kontrolou v DT, prošlo to rukama obchodníkovi a ve finále ani Miros si toho hned nevšiml.. Ale jak říkám, někdo radši jezdí a někdo rád obepisuje fóra :-)))
tak ráfek za 2500 bych teda taky reklamoval a to jsem dost línej dost věcí reklamovat… přijde mi škoda mít nepovedenej ráfek za takovou cenu, když můžu mít pořádnej ne? :)
Kdyby mi dorazil zmetek a zaplatil jsem za bezvadnej kus, tak by takových 70% motivace k reklamaci byl i „princip“. Takový to „hujerský“ „Já na to mám a drobný neřeším“ jsou obvykle jen online slinty.
17.10.19 19:20
Kuchy: Já si třeba myslím, zcela upřímně, že kecáš.
Srovnavam podstatu – to snad chapes.
To, co ty normalne napletes a jezdis, je vcelku fuk, protoze tu zmetek resi Miros, kterej ho zaplatil.
Srovnávat rám za 30k a ráfek za 1500 je mimo. Naprosto upřímně – pokud by mi došel takovejhle ráfek, normálně to napletu a jezdím. Tečka.
Miros zacvakal novou vec, tak ji chce dostat bezvadnou. Co na tom, Kuchy, nechapes?
Kdyby ti singlebe dodalo podrenej/odflakle svarenej… (dopln dle libosti) ram, tak taky budes remcat a tropit povyk bez ohledu na to, ze na funkci to nebude mit vliv :)
Proč odpovídat na otázku funkčnosti, když můžu vytáhnout „cirkusácké“ barvy.. :-D
no někdo řeší cirkusácké barvy na fuseklích a niplech WTF? někdo řeší zmetek výrobek… každý jsme nějaký
No, nemyslím si, že by sis, Kuchy, dal takovouhle věc na nějakou ze svých vystajlovaných mašin.
Ano má.
Má to snad vliv na funkčnost ráfku? S podivem sleduji, co kvůli takové prkotině dokáže člověk udělat povyku… Místo ježdění na kole se pustit do diskuzí na BF, komunikace s DE prodejcem apod… Achjo :-)
17.10.19 14:46
To je špatná extruze hliníkového profilu. Je s podivem, že ten profil nevyřadily ještě než ho stočili do obruče.
Každopádně reklamovat.
BTW Pěkný video o výrobě ráfku, akorát trochu old school.
Ale všiml, myslel jsem, že nad tím mávnu rukou. Ale pak jsem si to prohlídl na světle :) Zapletené je to jen na hrubo. Nedotažené.
Jen mi neni jasne, proc jsi to vlastne zapletal? To sis toho nevsiml driv?
OK, nevadí. Nebudu dál řešit. Komunikuji s nimi s notnou setrvačností. Ráfek vrátím. Na cestě je už nový z kupkola, kde jsem apeloval na to, ať ho prohlédnou než ho expedují. Co jsem se tak doslechl za posledních 12 hodin, tak kvalita DT Swiss šla poněkud dolů.
Hezký den
Kde jsi to kupoval? Kazdopadne nevidim chybu u prodejce, ale u vyrobce, kde to nemelo projit QC. U prodejce to jen nejaky clovek ve skladu vezme a hodi to kontejneru. Navic je to urcite nejak zabalene, takze defekt ani nemuze videt.
Vycházím z toho, že mi poslali zmetek. Tohle nemůže projít žádnou vizuální kontrolou. Chyba na jejich straně. Nevím proč bych měl nést náklady na jejich neschopnost zkontrolovat co posílají. Ráfky určitě nestály 1500,– a objednávka byla daleko větší než jen dvoje ráfky. Oni dokonce nabízí ticket pro return zásilky. Akorát ne pro rusaky z východní evropy :) tam počítají nějakou spoluúčast i u zboží nad 50e.
Hele Mirosi chapu ze jsi nasranej a ze to na reklamaci rozhodne je, ale ***** u rafku za kolik 1500? chces aby ti davali sluzbu jak u zbozi za 20000;)… Hele je to vzdy jen vyrobek a kazdy se muze ******… v kolech mas desetisice…
Doufam ze chapes jak to myslim…budme soudni…
Jj to samozřejmě udělám. Ferovej obchod mi pošle kurýra a postará se o rychlou výměnu.
Nevim jakej to byl obchod, napsal bych tam mail s fotkama… férovej prodejce ti řekne ať mu to pošleš.
Pro představu druhý ráfek takový, jaký má být. Chvíli jsem ten spoj musel hledat. Povrchovka také ok. I toho špatného má na sobě divné mapy, jakoby elox korodoval (neumím to vysvětlit). No procvičim si dneska němčinu.
Němec by to reklamoval podle mě
Strakáč sekunda na guglu je někdy lepší jak tisíc plků https://www.koloshop.cz/…k-cerny.html
pred mesicem se mi na druhy den zacal bortit fr 560. Uznavam kdyz jsem ho hodil na tenzo byl lehce pretahnut. Skusil jsme brce z botica bhuzel reklamacku neuznali , no dohodol jsem se s niam ze mi dprdaj novy rafek vypletou a vse kolem za cenu noveho rafku.Mel jsme ho zatim jen jednou v parku a cajk :D
v patek odesilam dalsi rafek z kol e1900 ktery se rozlepil ve spoju… (po roku jezdeni… aby nedoslo v omyl davam kolu trosku vic zabrat ..)
kolik že ten ráfek stál? pokud míň jak 800 tak bych na to sral… kurňa zrovna na předku… to bude bolet když to prdne… otázka je spíš jestli to má vliv na funkci… podle mě možná ne DT by měly procházet nějakou kontrolou ne?
16.10.19 21:30