Moje první lepší kolo, které jsem po cca 1000km upgradoval o kola DT SWISS XM 1501 30mm, lehčí kazetu s větším rozsahem, lepší kotouče, širší karbonová řidítka a pohlednější představec.
Pneu Ardent Race sice neváží jako Ikony nebo Aspeny, ale zase by prý měly být v kamenitém terému méně náchylné na proražení a mají hrubší vzorek vhodnější na hory a do lesa.
Rozdíl mezi sériovými noname koly s náboji Deore a nejlepšími nekarbonovými DT Swiss je velký, hlavně v terénu – pevnost a reakce na každé otočení i to, jak se odvalují na asfaltce.
Kolo mohu zatím srovnat jen s na den půjčeným Scottem 930 2019, u kterého mi asi trošku více seděla geometrie – nemusel jsem se tolik ohýbat k řidítkům a přišlo mi, že ve vel.L má Scott trošku kratší a pro mě lepší/komfortnější reach. U karbonového Kellys rámu (stejný pro jejich 3 nejlepší hardtaily) je moje výška 183 přesně na rozhraní M a L, To jsem poladil o chlup kratším představcem (ze sériového 100 na 90mm) a lehce zahnutými řidítky).
Nabízel by se možná upgrade brzd na XT, ale Deore brzdí po upg na slx kotouče (původní deore jsem pokřivil při prvním delším sjezdu) výborně a asi nebudu řešit.
Celkově jsem teď s kolem spokojen, jezdí dobře rychlým tempem po asfaltu i stoupání a lehčí sjezdy v horách.
Proč Kellys?
Design: prostě se mi líbí jejich rámy a barvy
Prozákaznický přístup: na jarním For Bikes měli jako testovačky své 2 nejlepší hardtaily a 2 nej e-biky, takže jsem nakonec rezignoval na C-dale nebo Scotta a podpořil bratrskou ekonomiku.
Edit 12/19: lepší foto
Edit 5/20: upgrade brzd na Sram Level TLM
Edit 5/21: upgrade kit GX AXS + PRO Tharsis kokpit a sedlovka
(vloženo 16.10.19)
Značka | Kellys |
Model | Hacker 50 |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | cca 10,5 |
Rám | KELLYS iCAD Carbon Pro 29 |
Vidlice | Reba RL (29) Boost,100mm |
Tlumič | / |
Hlavové složení | FSA 1.5 integrated |
Kliky | SRAM GX Eagle DUB |
Středové složení | SRAM DUB PressFit |
Přesmykač | / |
Měnič | SRAM GX AXS Eagle |
Řazení | SRAM GX AXS Eagle |
Převodník | SRAM X-sync 2 34t |
Kazeta | SRAM Eagle GX XG-1275 10-50z - upgrade z NX 11-50z |
Řetěz | SRAM Eagle PC XX1 Rainbow |
Náboj přední | DT SWISS 240s Straight Pull 110/15 Boost |
Náboj zadní | DT SWISS 240s Straight Pull 148/12 Boost |
Brzda přední | SRAM Level TLM |
Brzda zadní | SRAM Level TLM |
Brzdové páky | SRAM Level TLM |
Ráfek přední | DT SWISS XM 1501 SPLINE ONE 30mm |
Ráfek zadní | DT SWISS XM 1501 SPLINE ONE 30mm |
Dráty | DT COMPETITION STRAIGHTPULL |
Pedály | SHIMANO XT PD-M8020 Trail |
Řídítka | PRO Tharsis 3Five Flat top carbon 740 |
Představec | PRO Tharsis 3Five 90/35 9• |
Sedlovka | PRO Tharsis XC 30,9mm carbon |
Sedlo | Fizik Antares R7 Manganese |
Pláště | Maxxis Ardent Race 2,20 / Rekon 2,25 |
Kola dělaj kolo a na XC v Beskydech jsi udělal dobře. Slušely by tomu jen objemnější šlupky a určitě by pomohly v kořenovkách a na cestách s většíma šutrama. Rám vypadá taky dost dobře.
Hele super, za svý prachy jsi u Kellyse dostal mnohem víc, než u kanóna ;-). Fotky by se daly víc poladit, ale jinak velmi fajn!
Tož vitaj do klubu Kelly's! Pěkný Hacker.
Ardent Race jsi vybral dobře. Vozil jsem je celé léto a nikde to nevykrvil. Oproti původním obavám i dobře drží v náklonu – ty postranní špunty jsou malý, ale šikovný. Ačkoli je vzorek drobnější, přišlo mi, že vždycky jede tam, kam já.
Scalar… To je fakt, no.
kola a pláště jsou předimenzované, ale chápu to. V Beskydech dostávají výplety zabrat.
moje váha 97kg + mi bikeři říkali – a někde jsem to i načetl – že toto je trend, tak jsem si koupil bytelnější a širší XMka.