Pro velký úspěch a maximální spokojenost...

Přidat foto

Pro velký úspěch a maximální pokojenost s eTapem na žiletce a AXS eagle na fullu jsem se rozhodl pořídit si elektronické řazení i na fata.

(vloženo 13.11.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
parischr
parischr

18.11.19 06:49

Zaire:

jo jo, viděl :)

Reagovat
MartyM
MartyM

17.11.19 19:37

trepi: přesně, fakt moooc pěkné, jednoduché jak technicky tak barevně a to mě tato kategorie vůbec neoslovuje!

Reagovat
Zaire
Zaire

17.11.19 17:28

Neviděl jsem ho náhodou na SP v Táboře ? Jinak moc fajn fatík :)

Reagovat
les
les

14.11.19 05:53

Luxusní SUV. Hned bych se svezl :)

Reagovat
Trepifajxl

13.11.19 22:14

tedy i když fatbajky nemusím, tenhle se mi líbí!

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

13.11.19 22:11

Moc pěkné.

Reagovat
kesu
kesu

13.11.19 20:54

… z podstaty rády a klesá jim kapacita…

Reagovat
kesu
kesu

13.11.19 20:53

Wilda:

Lixx články nemají teplotu pod bod mrazu (a vůbec teploty nižší než 5 stupňů) a z podstaty rády jim klesá kapacita. Respektive si na ní v zimě nešáhneš. Proto byla poznámka majitele o mrznutí v autě správná. Zkuste ostatně nechat řekněme na 90% nabitou baterii třeba do akunářadí v autě a po týdnu má třeba polovinu kapacity (k dispozici). Jak se pak ohřeje, je to zase lepší. Když dáš téměř vybitou Lixx baterii do mrazu, za chvíli ji úplně zničíš. Ostatně ani TMX neměla v mrazu plnou kapacitu baterie jako má v létě a to to má určitě teplotní management. Něco jinýho to bude třeba s ebikem, kterej vytáhneš z tepla, poženeš to co to dá a se zbytkovou kapacitou zase uložíš do tepla. Pak bude rozdíl oproti létu malej. Ale když se to nevybíjí pomalu a hodně stojí v mrazu bez vnitřního zahřívání odběrem proudu, vůbec se to tomu nelíbí.

Reagovat
vili
vili

13.11.19 20:13

super stroj

Reagovat
wilda81
wilda81

13.11.19 19:18

orm: Jsi si jistý, žes baterky oddělal v zimě? U autobaterií je paradoxně horší horko. Jen se jejich špatný stav projeví v zimě. Jestli to není u těch tvých cyklo-zařízení stejné.

Je ale možné, že tónů článků funguje jinak. Odborník na baterky nejsem. :)

Reagovat
depresy

13.11.19 18:46

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Kubánec
Kubánec

13.11.19 18:40

Kolo s AXS beru normálně wapkou (páčky, sedlovku i šaltr) a bez problémů. Normálně kolo wapkou nemyju, a kdo jinej by to měl vyzkoušet že jo :)

Reagovat
Zdendyš

13.11.19 18:33

Diky za zklidneni duse a at se daří ! :). Paradni kolo bez kompromisu.

Reagovat
parischr
parischr

13.11.19 18:28

Zdendyš:

…dík za upozornění :)) …krytí elektrických zařízení …ingress protection …

Reagovat
Zdendyš

13.11.19 18:24

Parizichr, jak jsi myslel to kryti ? Zivocisne nebo elektronicke ?

;)

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

13.11.19 18:21

maajkee, myslím, že tady majitel ví k čemu a jak kolo používá. Nehledě na to, že už přes půl roku vozí AXS na bajku a etap na žiletce taky nějakou tu dobu má :-) A když si to někdo namontuje na expediční speciál na přejetí polárního kruhu tak holt sebou poveze o několik powerbank víc :-)

Reagovat
Erider
Erider

13.11.19 18:13

designově moc hezký, červená a černá nemá chybu.

Přehazka taky super, jen sedlovka z takové sady funguje špatně (ale tu ty nemáš).

Reagovat
parischr
parischr

13.11.19 17:56

orm:

…o krytí lecos vím, je to částečně moje pracovní náplň…a tohle vydrží i trvalé ponoření do vody …osobně jsem vyzkoušel a pokud se tak zajímáš o technické novinky určitě jsi si na netu našel video kde AXS funguje ponořené v kýblu s vodou … a sůl rozežírá gumová těsnění?…zajímavý fakt …jaké si tedy mám dát zimní gumy na auto?

Reagovat
orm
orm

13.11.19 17:49

@parischr: Neuvazuji. Nad sramem jsem zlomil hul a elektrinu na kolo nechci, protoze to je pro me popreni podstaty kola (usmivam se, kdyz to vidim na propagacnich fotkach expedicniho gravelu v divocine), ale zaroven mam rad technicke novinky, tak se ptam na technicke detaily. U hodne zarizeni (garmin, svetlo) jsem jezdenim v mrazu baterku odrovnal a zaroven se snizovala vydrz a to vyrazne. Proto se ptam kolik to asi tak bude mit vydrz v mrazu a kolik pak vydrzi baterka po zime. Co se tyka vodotesnosti, tak tipuji, ze je tam nejaka forma kryti. Ponorit do vody to asi nemuzes, ne? Sul ti sezere nesneni.

Reagovat
maajkee
maajkee

13.11.19 17:48

Elektrika na expediční bike = svět se v prdel obrací :) hezkej bike to je, ale elektro na zimaka či expediční bike fakt nechápu. Ale každýho věc.

Reagovat
THORX
THORX

13.11.19 17:44

wilda81 očividně se máš ještě co učit

Reagovat
wilda81
wilda81

13.11.19 17:40

Hmm asi jinej oddíl. Nemám mentálně dát takové prachy za sadu. Tím spíš ne na zimaka.

Reagovat
parischr
parischr

13.11.19 17:35

orm:

Uvažuješ snad o koupi nebo hledáš chybu v Matrixu ? :))

Výdrž baterie ovlivní teplota ne slaný sníh :)) (v těch marketingových materiálech se třeba ale dočteš, že vše vodotěsné – můžu potvrdit) …tu žiletku v tom autě negarážuju, ale vozím jí tam, protože na ní i v zimě jezdím :)

Ale ok, napíšu Ti po zimě ;)

Reagovat
orm
orm

13.11.19 17:27

@parischr: Vydrzi baterky jsem nemyslel staticky v aute, ale normalni funkci. O kolik se snizi vydrz, kdyz budes jezdit < –5C. Take co tomu pak udela slany snih. Proste realne zkusenosti, ktere v marketingovych materialech nenajdes. Ted ty zkusenosti zatim nemas, tak napis po zime.

Reagovat
DoomHammer

13.11.19 17:10

ty ďáble :)

Reagovat
Kubánec
Kubánec

13.11.19 17:04

Mě vydrží cca 25 hodin jízdy (EN). To je pro mě v pohodě 3 týdny (v týdnu párkrát na hodinku a delší výlet o víkendu).

Reagovat
kesu
kesu

13.11.19 16:39

Naprostá paráda!

Reagovat
parischr
parischr

13.11.19 16:17

JFtryall:

Díky za pochvalu. Baterky podle mě vydrží víc než uváděných 20 hodin. Asi bude také záležet na tom jak často řadíš, ale tipuju, že výživného týdne se nejspíš vůbec bát nemusíš …a kdyžtak baterku dobiješ do plna cca za hodku třeba z powerbanky …já osobně vozím rezervní baterku, ale nikdy jsem jí za ty dva roky nepoužil…stačí si zautomatizovat v hlavě, že tu a tam koukneš na kontrolku na hazce při řazení .....pokud je zelená jsi úúplně v pohodě …pokud svítí červená měla by mít baterka 30% (pořád dost na to abys v pohodě dal švih) …pokud červeně bliká má podle Sramu zbývat 10% …co to vydrží pak už jsem nezkoušel :)

Reagovat
Doyle
Doyle

13.11.19 16:04

Skvělá volba.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

13.11.19 15:44

Ty brdo peknej stroj! Ja bych na expedicni kolo asi preferoval ted 29+, ale tohle je moc pekna stavba. Ten kokpit to mi normalne dodava vnitrni klid a vyrovnanost. :-)) Kolik ti vydrzi baterky? Bude to realnych 20h jizdy? Takovy hodne vyzivny tyden to da?

Reagovat
Johny.Merida
Johny.Merida

13.11.19 15:39

No mě se libi vic tyhle tvoje fotky :-)

Reagovat
snas89
snas89

13.11.19 15:32

Fotky jsou urcite fejk a produkt pravdolaskaru z prazsky kavarny:))

Reagovat
parischr
parischr

13.11.19 15:30

Tady důkazní materiál, že na fatbiku opravdu jezdím :))

Reagovat
Kubánec
Kubánec

13.11.19 15:29

parischr
parischr

13.11.19 15:12

Antik, orm:

Baterka to snese v pohodě. eTap už mám 2 roky a přes zimu mívám často žiletku v autě přes noc, kdy je auto zaparkované venku. A baterky drží v pohodě…

…a ano, fakt na tom jezdím :) …opravdu nejsem tak bohatej, abych si něco podobného pořizoval jen tak z plezíru :)

Reagovat
RomanH
RomanH

13.11.19 15:10

Tak na tom bych se docela rad projel. Moc pekne.

Reagovat
orm
orm

13.11.19 15:09

Jezdis s tim i v mrazech na snehu? Po zime napis, jak to funguje pri nizkych teplotach, kolik vydrzi baterka a jak to snese zatizeni snehem se soli.

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

13.11.19 15:08

nadhera. fakt na tom jezdis? nemyslim to vubec ironicky i kdyz to tak asi zni

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

13.11.19 15:08

ten čistej kokpit je pecka!! A nebudou zamrzat bowdeny…

Reagovat
mr.antik
mr.antik

13.11.19 15:06

Tyjo on ještě někdo jezdí na fatbiku? Jako tady to „čisté“ řešení smysl dává (snad to tedy daj i baterky v mrazu)

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 0
easyrider 2
Kubánec 37
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32