Značka | Giant |
Model | XTC Advanced 29 1.5 GE |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | L |
Hmotnost | 11,5 |
Rám | Advanced Composite, horizontální patky |
Vidlice | FOX 32 Float SC Performance 29", zdvih 100 mm, GRIP tlumení, zamykání z řídítek, Boost pevná osa 15x110 mm, sloupek OverDrive |
Kliky | Shimano Deore XT (M8000), převodníky 36/26 zubů |
Středové složení | Shimano PressFit |
Přesmykač | Shimano Deore XT (M8000) |
Měnič | Shimano Deore XT Shadow+ (M8000) |
Řazení | Shimano Deore XT (M8000-R), převody 2x11 |
Kazeta | Shimano SLX, 11-42 zubů |
Řetěz | KMC X11EL-1 |
Náboj přední | Giant XC-1 29 Wheelset, náboje Giant Tracker Boost, pevné osy 15x110 / 12x148 mm, zapouzdřená ložiska |
Náboj zadní | Giant XC-1 29 Wheelset, náboje Giant Tracker Boost, pevné osy 15x110 / 12x148 mm, zapouzdřená ložiska |
Brzda přední | Shimano Deore XT (M8000), kotouče [vpředu] 180 mm, [vzadu] 160 mm |
Brzda zadní | Shimano Deore XT (M8000), kotouče [vpředu] 180 mm, [vzadu] 160 mm |
Brzdové páky | Shimano Deore XT (M8000) |
Ráfek přední | Giant XC-1 29 Wheelset, bezdušové, 21 mm vnitřní šířka |
Ráfek zadní | Giant XC-1 29 Wheelset, bezdušové, 21 mm vnitřní šířka |
Dráty | Sapim |
Pedály | Exustar PB 553 |
Řídítka | Giant Contact SL XC Flat, šířka 750 mm |
Představec | Giant Connect |
Sedlovka | Giant Connect, 27,2 mm, délka 400 mm |
Sedlo | Specialized Henge Comp 2018 155 mm |
Pláště | Maxxis IKON EXO TR, 29x2.2, 60 TPI, bezdušové |
Designově vyvážený a pěkně osazený bike. Velké plus lockout vidle z řidítek, parádně sladěné platformy. Hezky se na to kouká a určitě i jezdí! Užívej ;-)
Dum Spiro Spero: taky se divím nízkýmu hodnocení. Jede se na něm parádně. Pokud můžou hodnotit i neregistrovaní, tak se není čemu divit, že hodnocení je tak nízké.
Máš dost málo bodů na to jak je ten bike solidně osazenej. Navíc je krásnej. Jsem laik a nemůžu hodnotit odborně a nikdy jsem na něm nejel tak to ber s rezervou.
Dad: Od tebe to beru jako velký kompliment.
Gulin: A jó tys myslel fulla od Specialized, ten už je dávno prodanej. No s těma doplňkama to samozřejmě nebudu přehánět.
Pro všechny: Jsem rád, že se kolo líbí nejen mě.
Nedávej tam ty doplňky, takhle je to hezký kolo :) když vím, že pojedu za tmy, tak samozřejmě světlo beru taky, ale jinak stačí blikačky do kapsy, pokud si nejsem jistý, že to stihnu za světla. Zvonek netřeba, mám pusu, volám „zdovolením“. Blatníček dopředu proč ne, nějakej hezkej se do vidlice najde. Dozadu jen při největším marastu podsedlovej. Co kokpit? Necháš ho na turistu, nebo zkusíš víc agresivní posez? Jinak XTC je super univerzál, tak ať to jezdí!
Promiň myslel jsem první kolo z profilu.
Jinak košík, světla, navigace, podsedlovka jsou v pořádku a tak to má být. Stylový přední blatníček taky cajk, se zadním to bude horší, moc jich na výběr není.
Jen si myslím, že odrazky ve výpletech z toho udělají cirkus
Gulin: moje první kolo byla Merida, druhé GT – ani jedno tady nebylo. Třetí bylo Cube- to je to o čem mluvíš. Na Giant dám pouze to nezbytné-přední a zadní světlo, košík na láhev-s láhví, zvonek. Zámek na zamčení kola vozík v batohu na zádech. Samozřejmě přední blatnik, pokud najdu nějaký stylový- tak dám i blatník dozadu. A podsedlovou brašnu a tyčkové odrazky do výpletu kola. A navigaci.
Paráda Kožichu, máš to za 5*
Celkem fajn bajk.
Jen doufám, že ho nezprasíš doplňkama tak jako své první koli
Ten úchyt zadního třmenu je geniální, podle mě super nápad. Celkově moc povedený rám, toto by mi mohlo do baráku :-)
Kolo fajn. Akorat nechapu tu obrovskou paku na zamykani vidle a bowdenovej prales. Ale to se da poladit.
Kdybys potreboval 38z velkou pilu, tak dej vedet :-)
1.12.19 11:54