Peugeot PS10 1978

Přidat foto

Okurka setá (Cucumis sativus) je rostlina z čeledi tykvovité. Pochází z vlhkých a teplých krajů Indie a Číny. Její tmavě zelený plod je nazýván okurka. Mezi základní druhy okurky patří okurka polní a okurka salátová. Okurky polní jsou s oblibou nakládány do sladkokyselého nálevu. Okurka má žlutozelený květ. V průběhu roku přichází také okurková sezóna. Ta se vyznačuje minimem událostí, které by byly mediálně významné. A do tohoto času je nutné vsunout nějaký kyselý citron, který by mohl rozvířit poklidné hladiny povánočního období. Tím citronem by mohlo být třebááá… tohle. Co myslíte? Jedna z nejstarších fabrik na kola, závodní model, naprosto autentický stav, vč. omotávky, galusek, etiket a také polepu prodejce.

www.veloczechoslovakia.cz

(vloženo 9.1.20)

aktuality aktuality
Ohodnoť bajk: (4.4  / 46 hlasujících)
Značka Peugeot
Model PS10
Modelový rok 1978
Velikost 60
Hmotnost 10,5
Rám Peugeot R531
Vidlice Peugeot R531
Hlavové složení Stronglight
Kliky Stronglight
Středové složení Stronglight
Přesmykač Simplex
Měnič Simplex
Řazení Simplex
Převodník Stronglight
Kazeta Regina
Náboj přední Maillard
Náboj zadní Maillard
Brzda přední Mafac
Brzda zadní Mafac
Brzdové páky Mafac
Ráfek přední Rigida
Ráfek zadní Rigida
Pedály Lyotard
Řídítka Philippe
Představec Atax
Sedlo Arius Gran Carrera Special
Pláště Wolber

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tromboonen
tromboonen

14.1.20 15:37

Jo a Alsasko, to je takový „poloněmecko“, že jo, jak se to tam furt střídalo…

Reagovat
tromboonen
tromboonen

14.1.20 15:36

aktuality: no DX nevím nevím, nějak mě nechyt i když jsem si jej občas půjčoval v Dánsku od domácí, zato původní a skoro jakýkoli DS, to je paráda samozřejmě, ne tak exkluzivní jako ten Atlantic (nebo cokoli od Bugatti), ale v podobně „extra francouzském duchu“, to DS stad sokoro inspirované původními aero Tatrami navíc… 205 dobrej byl, to jo, ale na běžný provoz ne moc velkej dlouhodobej držák mám dojem, ostatně i to je součást francouzského l'espritu, že jo…

Reagovat
standoslav
standoslav

12.1.20 09:51

Trochu off topic, ale já vždy chtěl Renault 15 (17), zhnily, nejsou, škoda no......

Reagovat
cioran-m

11.1.20 19:41

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
aktuality
aktuality

11.1.20 18:43

Děkuji za komentáře, za vtipné zvlášť.

Re: Tromboonen, cioran-m… Osobně mám rád některou francouzskou techniku, například parádní Citroen CX, ve kterém jezdil Schimanski a Citroen BX, což byla taková „technologie stealth“ dávno před Lockheed F-117 :), pochopitelně déesko, legenda Concorde, TGV a souhlas s Peugeot 205 T16 na Dakaru nedostižná. Ve filmu nejlepší detektivky na světě, v cyklistice např. trubky Vitus, špičkové součástky Stroglight, Mafac… Myslím, že konstruktérem Bugatti byl Francouz.

Reagovat
cioran-m

11.1.20 12:17

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
KUBULA
KUBULA

10.1.20 15:35

No co na to říci, příběh pobavil, kolo je moc hezké a frantíci měli raději zůstat u výroby jízdních kol :-D

Reagovat
cioran-m

10.1.20 15:13

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

10.1.20 14:42

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
adam320
adam320

10.1.20 14:21

Standoslav: ve FR je to uplne naopak, ramy 53 56 58 se vali defacto na kazdym rohu, sehnat neco pro postavu 193cm je celkem slozitej ukol. Takovyhle kolo v 56 koupis treba i za 100€

Reagovat
André Vebr
André Vebr

10.1.20 12:29

ááá, Saronni, krása!!! :)

Reagovat
cioran-m

10.1.20 12:15

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
André Vebr
André Vebr

10.1.20 11:24

standoslav: Já bych to tak tragicky neviděl, spíš nejsou tolik vidět :)

Reagovat
standoslav
standoslav

10.1.20 07:26

Všimli jste si, že dnešních dnů se dožily hlavně vysoké 60 + rámy, kola ? Podle mne se ty klasické (tehdy) 56,58 prostě jezdily tak, že se rozpadly.

Reagovat
cioran-m

9.1.20 21:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
tromboonen
tromboonen

9.1.20 21:30

Francouz každým coulem (z té doby), Francouzky mám spojené přece jenom s větší elegancí i venkovské buchty, ale to bude mým postižením tou zemí, jazykem a žrádlem, kola a auta mě moc neberou, až na výjimky, ale to už musí bejt quelque chose, i tak bon!

Reagovat
Coural
Coural

9.1.20 19:13

Hezký. Kolo i slohová práce.

Reagovat
aktuality
aktuality

9.1.20 17:48

Á, pánové máte pravdu, opravuji rok, i model.

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

9.1.20 17:31

Ano ano ano, okurka jak ma byt, do salatu k zabim stehynkum. Vice takovych lahudek! Jen ale… trochu jsem si okurku proklepl, a rekl bych ze neni uplne salatova ale trochu nakladacka. Ze neni 80 ale driv (styl nalepky) a ze neni PX-10 ale PS-10 (nalepky Reynolds 3 tubes).Damy se gentleman na datum narozeni nepta, ale nahledl bych ji pod puncosku na naby jaka tam ma cisilka, a ehm, do intimnich partii zevnitr sedaci casti, zda tam nema vylisovany ciselnicek. Co byste rekl na PS-10 1977–9 pane kolego? Prase aby se v tech jejich kodech vyznalo. http://www.peugeotshow.com/

Ja vim zas stouram, a to si odpustim otoceni riditek neb nektere Peugeot katalogy to maji zrova tak :-)

Reagovat
bernie
bernie

9.1.20 15:56

Čekání na pointu příběhu dlouhé skoro jako ty štafle, ale stojí za to. Parádní kus

Reagovat
André Vebr
André Vebr

9.1.20 14:47

Sice to není ůplně můj šálek kávy, krásná práce, máš 5! Akorát s tím rokem bych možná úplně nesouhlasil, odhadem spíš ¨75–6.

Reagovat
miťo
miťo

9.1.20 13:16

K okurkové sezóně dlouhý popis s komplikovanou zápletkou patří. Kolo parádní, ale na Muro di Sormano bych s ním jet nechtěl ;-)

Dávám *****

Reagovat
vpa007
vpa007

9.1.20 13:12

Boží… ten popis jsem nějak nedával, než to došlo do kýženýho rozuzlení… no pobavilo. Za kolo a profil 4, za pobavení +1* ;-)

Reagovat
kamaro
kamaro

9.1.20 12:35

Kolo super, ten původní stav je parádní. Když jsem si četl popis, tak jsem si říkal že jsem hodně zvědavý jak to skončí a pobavilo mě to.

Reagovat
cioran-m

9.1.20 12:29

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Trepifajxl

9.1.20 12:18

pěkný

Reagovat

Další galerie z kategorie

benobiker 17
Jančovička 7
JH185 10
Hamik 16
chosee1986 8
mamfpici 3