Konečně můžu jezdit traily v prostisměru :-)
Abych všem šetřil práci z psaním komentářů s dotazy:
ne není mi 70
ne nejsem nemocný
ne nemám jenom jednu nohu
Originál hned na začátku přestavěn komplet na Sram, který jsem měl doma. Vyměněna sedlovka za One Up z Black friday.
Váha je znát, brzdy smrdí víc než obvykle. Zatím projeto jen jednou. Je to fakt zábavný a ty 2,8 neskutečně drží. Jen ta výdrž baterky by mohla být delší než 30 km na trail.
(vloženo 11.1.20)
Značka | Felt - PRODÁNO |
Model | Redemption e50 |
Velikost | 20 |
Vidlice | Sr Aion 35 mm (chtělo by to 36 tku) |
Tlumič | RS Monarch air (pružina by nebyla asi špatná) |
Kliky | Shimano steps e8020 |
Měnič | Sram X0 11 sp. |
Řazení | Sram X0 |
Náboj přední | Hope pro evo 4 |
Náboj zadní | Hope pro evo 4 |
Brzda přední | Guide Rs |
Brzda zadní | Guide RS |
Ráfek zadní | Spank Ozzy |
Dráty | DT |
Řídítka | Felt E |
Představec | Na foto Felt Redux - půjde delší Funn |
Sedlovka | One UP 170 mm + páčka CB Highline |
Sedlo | Felt |
Pláště | Maxxis 2,8 + inserts |
Tak on ten dojezd bude větší. Jen se občas musí trochu šlápnout a ne to drtit boostem na nejtěžší převod.
A za 3 roky bude dojezd 20km.. pak napiš recenzi. Nemocní jsme všichni prý… pokud to stálo 10tku pak beru zpět
Dávám 5* za kolo. Jinak ježdění mimo oficiální cesty v Šárce a třeba na Závisti v okolí Břežanského údolí bych zakázal a to pro všechny kola.
Krásné e-kolo, jen ten najezd by mel byt asi o neco vetsi. Ono hodně zalezi na pouzitem rezimu pripomoci a razeni. Take nizke teploty snizuji kapacitu akumulatoru.
No tak michalktm to je totální blb a prudič. S takovým se nemá cenu bavit. V mém věku už s oslama nechci trati čas
Kdybych to mel ciply tak bych ujel tak 5 km. Tech 80 je utopie… Ale je fakt ze mam kolo za polovinu. Pro croma – champery jsem nahoru nezkousel., neni to zubacka. Dolu lepsi.
ktm: no jo, na tebe nikdo nemá a asi je mi jasné jak si vyděláváš, když jistě víš, že čipovaní je zakázané EU a pokud už jo, tak máš mít helmu a spz a tedy i pojištění. To ale víš, že? a čipoval jsi protože ti každý šlapal ujel a teď machruješ chudáku.
12.1.20 16:52
ááá, já nechtěl jmenovat, ale on se největší pablb přihlasil sám…
Maajkee: Proč by nejezdila ? (Tím vůbec nechci naznačit, že bych snad byl proti tomu.....)
Však si to užijte, už dlouho e-kola v terénu jezdit nebudou ;)
Jako cargo kola a dopravní prostředky do práce mají e-kola budoucnost.
12.1.20 14:51
Ktm je jasnej fejk, zapskly nerudni dedci typu trepifajxl jsou bohuzel realni
12.1.20 14:34
Michal ktm: nebudu jmenovat, koho jsem měl za největšího blba Bike-Fóra, ale tys ho, ač je to k neuvěření, přetrumfnul…
12.1.20 14:10
Cio, i udělat ze sebe magora tak grandiozním způsobem, jak to udělal motorkář ktm, chce velkou dávku odvahy :)
12.1.20 13:52
Žij a nech žít. E-kolo nemusím, ale nevím proč to tady někteří nemůžou pomalu vydýchat. Kolikrát vidím pupkáče v přiléhavém dresu jak sedí v 9 ráno v hospodě a ve stojanu kolo za min. 60 k. Ale jak si koupíš e kolo tak tě pomalu ukamenujou. Jinak + za odvahu to sem dát. Dalo se čekat hromada tragických komentů.
Za mě myslím, že větší problém než na čem člověk jede, je kde jezdí. Mě celkem fascinují ti co jsou liní trochu šlápnout a jsou schopní dojet jen za barák a tam hoblovat malé přeplněné ostrůvky zeleně ve městě a zrovna kolem Prahy je toho celkem dost.
Jinak Michalovi s čipovaním trochu křivdíte, uvědomte si, jak musí byt frustrující, když máte peníze, ne jako mi ostatni socky, chcete jezdit rychle a přesto vam vzhledem k vašim psychickým problémům doktor nechce dat potvrzení na řidičák a řekne vám, ať si koupite kolo, že je to zdravé :-)
80 km/h? A jazdis s tym v lese? Tak bacha na stromy, ty ****. Strom ti neuhne.
michal: Proc sis vubec tak rychle odmazal z profilu svuj superstroj? Nebyla videt cenovka? Zkus navstivit nejakou reklamku, tam by ti mohli udelat cenovku v dostatecne velikosti, aby byla videt alespon z deseti metru i pri slabsim zraku.
12.1.20 11:16
Tak jeste ze tam mas tu rezervu, 80km/h by mohlo byt malo, je treba mit rezervu na predjizdeni, kdyz bys nahodou potkal nekoho dalsiho , kdo neni socka jako ja, na takovem superstroji, za 137000 Kc a potreboval jsi ho predjet.
12.1.20 11:15
Opět starý kořen na kole
12.1.20 11:15
Je **** z Brna
12.1.20 11:15
Proč??nepotrebuji tady pravopis
12.1.20 11:13
12.1.20 11:13
45 let,hlavně si jdi lehnout po obědě dědo
12.1.20 11:11
Blansko no ,chudé to lidi tam!
12.1.20 11:11
Tvé kola patří na vrakáč,tvůj věk je taky k smíchu!Budes už starý jak tvoje kola
12.1.20 11:09
12.1.20 11:08
Takové číslo bys asi nepřežil a možná ani neuměl přeložit,podle konverzace
12.1.20 11:07
Socko
12.1.20 11:07
Rad bych viděl tvoji výplatní pásku ty šlapale co se všude sereš 10 km/h,moje kolo jede 80km/h na pohodu a to mám ještě rezervu
Jo, moc rad bych to videl. Je to muj vlhky sen, na ktery nikdy nedosahnu.
12.1.20 11:03
Moje kolo stálo loni 137k no,chceš to vidět??Tvuj roční plat
12.1.20 11:02
Blbče
12.1.20 11:02
Vileme kdyby ses lépe učil a nedělal za 15k měl bys taky dobré kolo
michal ktm: Nechces nam sem nafotit uctenku, kolik ze jsi za ten svuj zazrak dal? Na mopedu mas doufam cenovku nalepenou.
12.1.20 10:53
12.1.20 10:51
Lidi co nemají 100K na kolo se tady serou!!!
12.1.20 10:51
12.1.20 10:49
Mám podobné jen načipované a jezdí ± těch 80 km
12.1.20 10:48
12.1.20 10:32
Tak mě napadá, že sem do našich biku přidám svou letitou MZ etz 150 :)
Nedá se nic dělat, vývoj lidstva se nezastaví :-)
Moc pěkné nářadí a dobrej joke v úvodním prohlášení :-)
Trochu jsi to tu po čase opět rozvířil co se e biků týče, ale neklesej na mysli.
I mistr Jan to neměl zpočátku ,( a ani na konci v Kostnici), jednoduché a kolik měl nakonec následovníků :-)
Jediné co mi trochu nesedí je „drancování“ přírody v Šárce apod.
Na to bych byl opatrnej protože tou přírodou se chtějí kochat nejen cyklisti a nejen současná generace.
Takže asi tak.
ale fuj, neforemný a těžký montrum s elektromotorem. Tohle je plýtvání planetárními zdroji. :)
milan.v: půl dne jsem se tomuntenkrat nevěnoval a právníka nezajímal. Několik nalezených zdrojů se shodovalo, že jízda na kole není zakázána.
Kazdopadne v tom tvém odkazu se v poslednim odstavci apeluje, aby cyklisté nevjizdeli na horní skalnate pasaze a do přilehlého terénu z důvodu eroze. S čistým svědomím mohu prohlásit, že ti pi*cusove, kteri právě v těchto místech vyjíždějí cesty, že kterých se po pár deštích stávají strouhy, opravdu nejezdi na elektrokolech.
http://portalzp.praha.eu/…_sarka.xhtml
V době zřízení se samozřejmě nepočítalo, že tam budou jezdit cyklisté mimo vyznačené cesty a už vůbec se nepočítalo s e-motorkami… Pokud nedošlo k nějaké novelizaci, tak už je to jen pak na svědomí toho kterého vandráka, jestli to tam ničí, nebo jezdí do parků…
A víte jistě, že v případě Divoké Šárky to není upraveno v souvisejících dokumentech na Magistrátu hl. m. Prahy?!?
Přírodní rezervace Divoká Šárka se nachází na skalnatých úbočích Šáreckého potoka na území městské části Praha 6 – Liboc (mezi soutěskou Džbán a Čertovým mlýnem) a na stepích nad ním, zejména na jeho pravém břehu. Stepi potom přecházejí do rozsáhlého lesa, což tak vytváří jeden z nejrozsáhlejších pražských parků.
Přírodní rezervace byla vyhlášena na ochranu významného geomorfologického celku zahrnujícího hluboké údolí proříznuté Šáreckým potokem v tvrdých buližníkových skalách včetně zbytků teplomilné skalní vegetace na slunných jižních svazích a chladnomilné vegetace na zastíněných severních svazích. Divoká Šárka se jako unikátní prvek pražské přírody, a to jak z geologického, tak i botanického, nebo zoologického hlediska, stala první přírodní památkou vyhlášenou na území metropole.
Přírodní rezervace, Národní přírodní památky a Přírodní památky
Pro tyto tři kategorie zvláště chráněných území obecně ze zákona není přístup cyklistů upraven. To však neznamená, že cyklisté mohou bez problémů jezdit po všech cestách v těchto územích. Omezení přístupu cyklistů totiž může být uvedeno v bližších ochranných podmínkách ve vyhlašovacích dokumentacích jednotlivých lokalit (a to i u výše popsaných kategorií NP, CHKO a NPR).
11.1.20 22:11
Hele a musím být slepice, abych mohl říct, jestli mi chutnají vajíčka?
11.1.20 21:56
marcus.SS… jo, to pivo si otevři, logiku… takže aby mohl být někdo odpůrce elektromopedů, musí být napřed elektromopedista? A jak je to s odpůrci násilí, kdy ti mají nárok???
Kdyz jsem to před dvěma nebo tremi lety zjišťoval v souvislosti s pohybem koni, jejichž majitele me právě v Sarce tehdy dost nasrali, dopatral jsem se v legislativě, že v Přírodním parku nebo Přírodní rezervaci není pohyb koni ani kol nijak upraven.
Žil jsem v domění, že je to přírodní rezervace a že se tam smí jezdit jen na te cykloztezce, ale možná asi se pletu.
No ja to mám blíž do Brd a taky moc nemusím „davy“, ale myslel jsem, že je to tam krom té prujezdné cykloztezky zakazané?
Jinak do kopce jezdím taky, tedy když netlačím, protože lanovky tu zatím naštěstí nemáme.
No něco tu máme. Se stav ukážu ti jak se jezdí traily do kopce i z kopce :-)
Budu si muset asi otevřít další pivko, začíná to bejt sranda :-).
Zajímavý že všichni ví jak je to špatný a jen pro lemry a přitom na tom nikdy nejeli :-)
A ano chci na něm jezdit a taky budu…
Od člověka s přezdívkou SS vtip nezní vtipně, machrovat se dá čímkoliv a zranit někoho na trailu jenom proto, že má elektro a jede v protisměru haha vtipné. Kolo je mi buřt, když ho chceš tak si na něm jezdi.
Hvala… Ale no taaaaak.. Trochu nadsazky ne. Sama elektru neholduju, ale tady autor ma pravdu, ze kdyz uz to sem nekdo da, hned kazdy premysli, jak moc je postizeny mentalne nebo fyzicky.. Byl to dobrej for ;-)
11.1.20 18:16
11.1.20 17:56
hnus
Jen dementi ničí krásnou přírodu, jako je Divoká Šárka, jedno jestli pěšmo, na kole, na lyžích…
Konečně sem dal někdo k elektrokolu i reálný dojezd a ne ty reklamní čísla.
Jinak ani jsem nevěděl, že v přírodní rezervaci Divoká Šárka jsou nějaký trialy, ale mám to tam přes celou Prahu, tak už jsem tam dlouho nebyl.
Mozna croozera bude taka na trailu v protismeru. Asi spatna fyzicka, ja to odtahal za sestadvacitkou a nebyl problem. Ale je pravda, ze ne na trailech v protismeru.
… a popisek s vyloučením nejčastějších dotazů mě rozsekal :-D :-D… – nekomu staci fakt malo:-(
Pokud s tim hodláš tahat crooozer a jako hlavní kolo budeš mít toho pivota, tak proč ne.
Já myslím, že budeš vyžraný nejen po těch Vánocích a motorkou doháníš, co bys měl jezdit za své, aspoň bys mohl hubnout…
Jsem rád, že i daleko po třicítce dokážu šlapat za svoje. V takových chvílích si člověk vždycky uvědomí, jak se má vlastně dobře.
No to bude radost az tuhle babetu nekdo potka na trailu v protismeru ;)
Tahej croozera za své a zhubneš vánoční kyla :-) Hodnotit nebudu, kolo to není.
No vida! Ten Pivot je parádní!
Nahoru-dolů: jasně, ale i tak teda nic moc. To pak někde v horských oblastech taky nenajedeš o moc více.
No asi je to tim, že jsem vyžranej po Vánocích. Těch 80 to asi ujede pokud bych jel po rovinách nebo normálních stezkách. Lítal jsem s tim pořád nahoru a dolu v Šárce a okolí a když jsem dojel dom měl jsem 3 % a na tachu 30,5 km.. Na některý výjezdy párkrát i na boost.
TJK: No nebo 36 tka nebo Lyrik by se mi na tom líbil taky víc. Při brždění se to pěkně kroutí. Je to economy bike na blbnutí a na tahání croozeru, nějaké ty peníze šli do Pivota, který ho mam na výrobní lince..
Iron hide: nejsem troll jen nepotřebuji nic skrývat a dělat ze sebe někoho kdo nejsem a za to že jezdim na ebiku se nestydim.
Plyšovýkožíšek: no to je taky pravda.
Markus: kolik to teda váží? Má to pod 20kg? A jakto, že to ujede jen 30km? Sem myslel že normální je tak 80.
Bnx: za ty peníze, to moc na odbyt nepůjde.
Super kolo.
Já v ebike vidím budoucnost.
jedine co mi na tom prijde ne optimalni je vidla, na takovym kole by mel byt kvuli tuhosti spis durolux