Novota u Propainu

Přidat foto

Koukám, že u Propainu překopali zadek u endura Tyee po vzoru trail biku Hugene.

Snad krom výrazného zkrácení CS i zapracovali na progresivitě.

27.5 i 29" verze :)

https://www.propain-bikes.com/bikes/

(vloženo 15.1.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
suslos
suslos

21.1.20 19:24

@baba-ji: jo, to tedy je :-) na druhou stranu jsem na tužším hliníkovým kole nejel :-D

Reagovat
Baba-Ji
Baba-Ji

20.1.20 19:06

Suslos: tak to je maso

Reagovat
suslos
suslos

20.1.20 18:20

@baba-ji: TR Patrol/Sentinel mají v ALU 4,3–4,4kg včetně tlumiče, dpx2 v tom rozměru bude vážit 450g cca? Takže tam furt rozdíl je.

@mp3: pěkně jsi to „poskládal“ :-))

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

20.1.20 10:13

A je uz treba nekde nejaka zkusenost, jestli ted ty ramy vydrzi vice? Da se to ocekavat.

Reagovat
mpIII

17.1.20 06:43

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
mpIII

17.1.20 06:39

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Baba-Ji
Baba-Ji

16.1.20 17:29

…takovou vahu mival RB Dragster tusim, coz byly takrikajic dva ramy svarene paralelne vedle sebe :D. Proto mne ten udaj prijde tezce uveritelny.

Reagovat
Baba-Ji
Baba-Ji

16.1.20 17:16

Suslos: jenze ty uvadis vahu vcetne tlumice, Propain ji uvadi BEZ tlumice, v tom je ten zakopany pes :/

Reagovat
Atilla
Atilla

16.1.20 17:00

To je jedna věc a pak činná tom lidí jezdí. Třeba takový Remy, nakládá ne enduru, tak jak já se nikdy nepřiblížím ani na DH. A podle ČR se to fakt hodnotit nedá. Pro lidi co chtějí něco lehčího jsou tu trail bike.

Reagovat
suslos
suslos

16.1.20 16:55

ad váha: vždyť jsou ty kola čím dál delší a odolnější není se co divit :) u TR taky není hlína pod 4kg, u SC hliník to samé… navíc u těhle moderních EN mašin jsou těžký i samotný karbon rámy :-)

Reagovat
mirorek2
mirorek2

16.1.20 14:13

Jj je to moc pěkné, v karbonu hezčí než alu verze

Reagovat
Marek.Kv

16.1.20 13:49

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Baba-Ji
Baba-Ji

16.1.20 10:56

Attila: to má samozřejmě logiku. Leč doteď měli svou ALu produkci spíše v lehké váze. Navíc nový design se, alespoň na první pohled, od Propainí klasiky prakticky neliší. Proto mně přijde zvláštní, proč má najednou víc jak půl kila hore.

Počkáme a buď to opraví nebo to tak prostě je.

…a nebo je to nová strategie značek, jak tlačit karbon modely

Reagovat
BorisFR
BorisFR

16.1.20 10:56

Baba-Ji: To kazdopadne, tohle je treba resit jenom u tech „okrajovych“ velikosti. Ale je dobre, ze to nekdo zacal delat, dotlaci to i ostatni k tomu, aby se nad geometrii vice zamysleli.

Reagovat
BorisFR
BorisFR

16.1.20 10:54

Goofy: Jeste bych ocenil kdyby to stejne fungovalo i u modelu Fluid FS, ale u nizkorozpoctovky nelze cekat zazraky :)

Reagovat
Baba-Ji
Baba-Ji

16.1.20 10:52

BorisFR – jednoznačně. Na druhou stranu pro mně tahle „problematika“ až tak zásadní není, protože mám cca průměrnou výšku. Ta (ne)fixnost bude důležitá hlavně pro lidi malého + vysokého vzrůstu, čili pro uživatele velikostí S a XL+

Reagovat
goofy
goofy

16.1.20 10:44

BorisFR: jo to rozhodně. V tomhle podle mě mají Norca docela přidanou hodnotu.

Reagovat
BorisFR
BorisFR

16.1.20 10:42

Nejlepsi co se tyce CS to ma podle me tedka Norco, tam to dava smysl. Jak pise Atilla, fixni delka CS je v podstate blbost.

Reagovat
Atilla
Atilla

16.1.20 10:40

Tak hlavně tohle je levné. Od kola za 60k na poměrně slušných komponentech se nedá asi čekat, že rám bude max odlehčen. Na to je LV aby byl jen Alu rám za 60k

Reagovat
goofy
goofy

16.1.20 10:37

V karbónu se mi celkem líbí, ale v tom AL se jim oblast kolem sedlovky moc nepovedla… :-/

Baba-Ji: odolnější AL rámy teď tak váží, viz předchozí úvahy na váhy SC… Podle mě když jsou obě varianty, tak se na vývoj AL trochu dlabe, a vše se žene do karbónu.

Reagovat
Baba-Ji
Baba-Ji

16.1.20 09:58

…ale moc nechápu tu váhu ALu rámu, 3,7 kg je víc než hodně. Podle mně tam mají chybu, protože už Spindrift měl o půl kila míň a to je stavěný na jinší sodu.

Reagovat
Baba-Ji
Baba-Ji

16.1.20 09:57

Attila: proto bych šáhl po 27.5, tam je CS příjemných 430 :)

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

16.1.20 09:45

„hnusný“??? Podle mě je tohle po designový stránce hodně povedený. Navíc si jejich kola můžeš jako jedny z mála dost konfigurovat – za mě dobrý.

Reagovat
mirorek2
mirorek2

16.1.20 08:43

reach v XL jen 491, škoda…

Reagovat
Atilla
Atilla

16.1.20 08:02

Přesně CS by se měla odvíjet od reach. Ale v S ku budeš mít reach 431mm a zadní stavbu 445mm, tak to asi nebude nic moc. V Lku reach 500+ a zadní stavba 445mm, bude naopak pohodička.

Reagovat
embi
embi

16.1.20 07:51

Nastesti to nema super kratky CS… Naopak nejpozitivnejsi ohlasy jsou na kola, kde je CS jedna z nejdelsich. 445mm u 29" neni nic extra.

Reagovat
rybička
rybička

16.1.20 07:49

Krásný kolo za super prachy, snad jen CS v 29'' mohli zkrátit, 445 mm je dneska fakt hodně.

Reagovat
rotker
rotker

16.1.20 07:29

moc pěkné

Reagovat
fpba
fpba

15.1.20 18:15

dedek55
dedek55

15.1.20 18:13

moc hezké kolo…

Reagovat
Ondrejst
Ondrejst

15.1.20 18:05

Pekný

Reagovat
juraj.9
juraj.9

15.1.20 17:40

Moc pekny…

Reagovat
fpba
fpba

15.1.20 16:34

wilda81
wilda81

15.1.20 16:22

vrazdit: a co je podle tebe pekne?

Reagovat
mpIII

15.1.20 16:00

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vrazdit
vrazdit

15.1.20 15:51

já strašně nesnáším tu podsedlovkovou ploutev, to hyzdí téměř všechny současné rámy…

Reagovat
suslos
suslos

15.1.20 14:59

Designově moc pěkný za mě! :-)))

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

15.1.20 14:32

Za mě takhle na tom Foxu moc hezký.

Reagovat
vrazdit
vrazdit

15.1.20 14:22

ty kola jsou všechny stejné – a stejně hnusné, posledni dobou…

Reagovat
goofy
goofy

15.1.20 14:08

A posunuli tlumič před sedlovku :-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 0
easyrider 2
Kubánec 37
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32