02/2020 Foto během první 100+km vyjížďky do Neveklova. Zatím čisté nadšení.
01/2020 Převoz z prodejny po vlastní ose.
V současné době zůstal jen rám s vidlicí. Ale možná se jednou vrátí znovu do služby :-)
(vloženo 19.1.20)
Značka | Cannondale |
Model | SuperSix EVO Disc Ultegra |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 8,5 v originálním stavu z prodejny, váženo včetně SPD 540 XT |
Rám | SuperSix EVO, BallisTec Carbon, Di2 Compatible, SAVE, PressFit BB30 |
Vidlice | SuperSix EVO, BallisTec Carbon, SAVE, integrated crown race, 1-1/8" to 1-1/4" steerer |
Hlavové složení | SuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25 mm Alloy top cap |
Kliky | Kliky Shimano 105 50/34 |
Středové složení | Token Ninja Cannondale BB30A pro 24mm |
Přesmykač | Shimano Ultegra, braze-on |
Měnič | Shimano Ultegra |
Řazení | Shimano Ultegra, 2x11 |
Převodník | 50/34 |
Kazeta | Shimano 105, 11-30, 11-speed |
Náboj přední | DT Swiss 240S |
Náboj zadní | 240S with Ratchet System 36 SL |
Brzda přední | Shimano Ultegra disc BR-R8070 |
Brzda zadní | Shimano Ultegra disc BR-R8070 |
Brzdové páky | Shimano Ultegra R8020 |
Ráfek přední | DT Swiss PRC 1400 Spline DB 35mm |
Ráfek zadní | DT Swiss PRC 1400 Spline DB 35mm |
Pedály | Shimano Ultegra, SPD-SL PD-R8000 |
Řídítka | FSA SLK Carbon, Gray K, 31.8/420mm |
Představec | Cannondale C2, 6061 Alloy, 31.8, 7° 100mm |
Sedlovka | Cannondale C2, UD Carbon, 25.4 x 350 mm (44-56) |
Sedlo | Pells A.I.eR Cr-Mo |
Pláště | Continental GrandPrix 5000 25mm |
Mě teda nepohoršuje skoro nic, prostě klasický střih s moderními komponenty, uhlazené, koukatelné. Módní policie by asi vyhodila pár podložek pod představcem, lanka venkem neberu jako hendicap, váha myslím adekvátní setupu s obyčejnějšími záplety + disky. Plusové body za to, že si koupíš nový kolo po 9letech.
Za mě je tenhle rám o mnoho hezčí a nadčasovější než aktuální modely, i když s čelistma by se mi líbil ještě víc :-) Trochu škoda, že aspoň nějaký model neudělal Cann i na tomhle rámu pro 2020, hold marketing tlačí na aero a disky :-(
Carbon rám, model 2019 a lanka řazení vedou venkem? To mě tedy překvapilo.
@Lachtis: Jsem měl diskového CAAD 12 a zadní QR nebyl problém. Přední jo, ale zadní? Jistě, člověk chce pro sebe to nejlepší. Ale na silnici zadní pevná osa nemusí být nezbytnost.
Vypadá nádherně a tahle barevná varianta se mi moc líbí. Jediné, co je škoda, je ten zadní rychloupínák…
20.1.20 21:49
cio: Toz dlouho to byly, ale taky me parkrat napadlo, ze sem se k tobe chtel na neco podivat :D naposled na SMP :)) Tos mel tusim na cervelu. Akroat nevim ktery model.
20.1.20 19:54
Cio: Copak ty máš potřebu tady něco někomu jakože vysvětlovat? V profilu mám něco na čem sem jezdil/jezdím a hotovo-tečka.A zajímavý kola to jsou.To bezesporu.
Jinak ke kolu…pokud si palcem zakreju tý páky tak je to pecka.Supersix je prostě pěknej rám.A že by to byla „šedá myš“ bych osobně netvrdil .Spíš hezkej decentní stroj bych to nazval.
20.1.20 16:10
20.1.20 15:55
20.1.20 14:14
Jirra: Dotaz to neni debilni, je spravny. Supersix je pro me natolik pohodlne kolo, ze nevim, proc bych potreboval pohodlnejsi. Leda bych jezdil paris-roubaix :)
Ja bych volil dle geometrie. Synapse je kratsi a ma vyssi hlavovku. Z toho co jsem zkousel ma mnohem vetsi vliv na pohodli treba typ pouzitych kol a hlavne pneumatiky/tlak v nich (klidne ruzne typy stejne sire), nez jednotlive karbonove ramy mezi sebou. Pokud budes mit na obojim stejny posed a stejna kola a pneu, tak ten rozdil v rychlosti nebude velky. Vetsi bude rozdil jak dobre se vyspis :)
Mě se tyhle „pohřebáky“ libí a Cannondale obzvláště.
Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte srovnání mezi Supersixem a Synapsi. Jde mi o to jak moc pojede Supersix líp než Synapse a zda bude Synapse o moc vic pohodlnější, tedy na stejných pláštích.
Vím, že je to kapánek debilní dotaz a je to i dost subjektivní, ale třeba někdo jezdil obojí.
cio: Tak tvoje rsys vazej stejne jak moje carbon galda kola no :)
ty novy bakelity nejsou tezky protoze by byl extra tezky ram (zpravidla ram s vidli u non-himod verzi kolem 1300–1400g) ale je to ohazene uplnym zakladem. Tezke kliky, brutalne tezke kola, kokpit, sedlo. Kotouce jsou tezsi, ale dela to neco pres pul kila oproti rafkovkam. Rozhodne ne dve kila :)
20.1.20 12:43
kolo je hezky decentní jen mi estetiku děsně rvou ty obrovské hydropáky, nemužu si pomoct…
Asi jsem na to moc velká konzerva.
Díky. Proto jsem s nákupem docela spěchal, letošní verzi už bych nekoupil. V prodejně ji sice chválili do nebes, ale mě se kolo musí líbit, aerodamika mě nebere, nekupuji letadlo, ale kolo. A na závody se silnicí nejezdím. Jinak pro ty, kterým se kolo zda batevne jednotvárné: jak jsem psal, jsou to jen první fotky během přepravy z prodejny po vlastní ose. Po montáži košíků a podsedlove brašnicky uz prokouklo, i když cirkus Humberto to nebude nikdy, na to si nejak nepotrpim. Fotky upgraduju, až s ním budu zase někdy venku za světla.
paráda… poslední klasicky střižený rám od C… škoda že už nebudou…ty nové Supersixy extra kouzlo nemají…tak ať slouží…
20.1.20 09:55
cio: Proc by kotouce mely vazit 2kg? A pokud zase napises srovnani s tvym cervelem na galuskach, tak si provonej cim je tohle osazene… :) S timhle osazenim to rozhodne 6.5 na rafkovkach mit nebude. Moje S6 (starsi model teda) v 56 na rafkovkach s galdama ma 7,4 a mam tam rozhodne lehci veci nez Thapsus. Ten ram neni extra lehky (neni to HiMod verze),ale zase nepusobi narozdil od tech lehkych jako krehky kelimek od jogurtu. A taky se to tak na ceste nechova :)
Za me, az se to doladi, moc pekne kolo. Ma to potencial.
Pekny, SuperSixem se nic nezkazi. Akorat ty barevna provedeni od Cannondale v poslednich letech jsou nejaky nudny.
tromboonen: mista je tam dost, je to silnice ne gravel :-)
20.1.20 00:16
Caad pěknej, jen teda tradišně málo místa kolem zadníko pláště za sedlovou trubkou a mezi šavlema, na 25 gumy docela dost málo na můj vkus, jinak čistý, líbí…
Cannondale se mě vždy líbí 5*
Jo, bombovka za 5 kulí :-)
Tak to jsem na něj zvědavej na živo ;-)