Velikost | 58 |
Hmotnost | 13Kg |
Rám | Favorit |
Vidlice | Favorit |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Eska hlíníkové, čtyřhran |
Středové složení | Zapouzdřené čtyřhran ZVL |
Přesmykač | Romet |
Měnič | Favorit Special |
Řazení | Dvojpáčka |
Převodník | Favorit 46/52 |
Kazeta | Pětikolečko 14-26 |
Řetěz | ČZ Favorit Super |
Náboj přední | Favorit |
Náboj zadní | Favorit |
Brzda přední | Favorit Special |
Brzda zadní | Favorit Special |
Brzdové páky | Favorit |
Ráfek přední | Hliníkový |
Ráfek zadní | Hliníkový |
Pedály | VP |
Řídítka | Berany |
Představec | Favorit |
Sedlo | Vyměněno za kožené Sport 05 |
Pláště | Rubena 25 - 622 |
Skad : když se ti něco nelíbí tak mlč a jdi si ten svůj kapitalismus šířit jinam
Srovnání určitě mám, vypomáhám v jedné dílně, kde se renovují stará, převážně městská kola. Třeba svého galuskového Favorita mohu srovnávat s italským Rizzatem na Campě a Ital míň brzdí, lépe řadí, lépe akceleruje ale mnohem hůř sedí v zatáčkách.
Když chci renovovat český kola, určitě se nemusím jezdit dívat do Rakouska. Já za tím vidím nadšení pro věc a pak je úplně jedno o jaký kola jde. Jinak kolo staré skoro čtvrt století a vypadá luxusně. Za mě palec nahoru za zachování super retro kola.
Jedna plečka vedle druhý… Jeďte se podívat aspoň do Rakouska na čem se tehdy jezdilo aby vás přešl tenhle rudej nacionalismus…