Velikost | L |
Hmotnost | 11,5 kg |
Rám | SPECIALIZED EPIC COMP M5 |
Vidlice | FOX F100 RL |
Tlumič | SPECIALIZED BRAIN CONTROL |
Hlavové složení | RITCHEY WCS |
Kliky | SH XT |
Středové složení | SH XT |
Přesmykač | SH XTR |
Měnič | SRAM X9 |
Řazení | SRAM X9 |
Převodník | SH XT |
Kazeta | SH XT 11-32 |
Řetěz | SRAM PC 971 |
Náboj přední | AMERICAN CLASSIC |
Náboj zadní | AMERICAN CLASSIC |
Brzda přední | AVID ELIXIR |
Brzda zadní | AVID ELIXIR |
Brzdové páky | AVID ELIXIR |
Ráfek přední | AMERICAN CLASSIC TUBELESS |
Ráfek zadní | AMERICAN CLASSIC TUBELESS |
Pedály | SH XTR |
Řídítka | RITCHEY PROLOGIC CARBON |
Představec | RITCHEY WCS |
Sedlovka | RITCHEY WCS CARBON |
Sedlo | SPECIALIZED PHENOM |
Pláště | SPECIALIZED THE CAPTAIN TUBELESS |
Váha je včetně pedálů, košíku a computeru. Ušetřit by se dalo hlavně na pláštích – tyto mají 650g + roztok. Také XTR pedály nejsou nejlehčí. Na rámu neušetřím – chci hlínu
ráfky k tomu vážně moc nejdou, chtěl jsem bílý,ale byla to asi chyba, jsou moc počmáraný ale už jsem si nějak zvyk.Takhle to vozím jen na závody od doby, kdy se mi podařily tři defekty během 50.km maratonu.
nejak me to nebere, proc to vazi v lku 11,5? ten ram asi neni uplne nejlehci, ze?
21.10.10 16:46