Překvapivý nález v inzerci. Poslední model F11 před nástupem F12. Rám měl odřezane držáky pumpičky, které jsem vypilovat z trojky plechu a naletoval.
(vloženo 22.8.14)
Značka | Favorit |
Model | F11 |
Modelový rok | 1962 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 11.3 kg |
Rám | Ocel |
Vidlice | Ocel |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Favorit |
Středové složení | Favorit odlehčené |
Přesmykač | Favorit pákový |
Měnič | Favorit pružinový |
Řazení | Favorit |
Převodník | Favorit 51-47 |
Kazeta | Velo čtyřkolečko 14-22 |
Řetěz | Favorit super |
Náboj přední | Favorit+rychloupínák |
Náboj zadní | Favorit+rychloupínák |
Brzda přední | Favorit |
Brzda zadní | Favorit |
Brzdové páky | Favorit |
Ráfek přední | Favorit galuskový 27x1 1/4 |
Ráfek zadní | Favorit galuskový 27x1 1/4 |
Dráty | 36 |
Pedály | Favorit |
Řídítka | Favorit 40cm |
Představec | Favorit dlouhý |
Sedlovka | Favorit 25.7 |
Sedlo | Favorit 53 Stadion |
Pláště | Vittoria Rally |
Model F 11 či F 12 vycházejí rámově z běžných modelů, pouze mají kované patky a držáčky na dlouhou pumpičku.. Dále pak galusky atd. Takže zde bude s mufnama a salámama vše v pořádku.
27.8.14 22:16
Lak sis někde nechal stříkat nebo doma?
F12 bych řek že to nebude, ta má podle mě jinou horni mufnu a napojeni sedlovych vzper. Jinak parádni práce, od klipsen, přesmyku, brzd až po barvu ;)
je to fuška sehnat dnes takovou pačku. To samé platí o brzdách s psacím nápisem Favorit. Ano je nádherná, ještě mě baví ta zadní odrazka vlevo. Je tam na ni origo návarek. Díky
Ta páčka přesmykače je nádherná, mám na to krásné vzpomínky z dětství, můj strýc kutil ji měl…
Soused natíral okapy, tak mu trochu barvy zbylo:-) no chtěl jsem trefit favoriťáckou modrou, ale úplně to neklaplo. .Mohla být krapet světlejší. Ovšem když jsem to ustrojil, na barvu jsem zapomněl:-)
parádní práce , copak je to za lak ?