Velikost | 18 |
Hmotnost | 9,76 |
Rám | Merida Matts HFS XC 3000 |
Vidlice | Suntour Epicon LOD 09, 115mm, olejové mazání |
Hlavové složení | BB410 Neck |
Kliky | FSA Afterburner 175mm tuned |
Středové složení | KCNC ISIS Scandium, 113mm |
Přesmykač | Shimano XTR FD-M960 |
Měnič | Sram X.9 White |
Řazení | Sram Grip Shift X.9 + ESIgrip Chunky |
Převodník | Specialites 28/42 + KCNC botl |
Kazeta | Shimano 960 11-34 tuned (TiN+Teflon+Token matice) |
Řetěz | SunRace Driven M9X |
Náboj přední | Novatec D711SB,+ upínáky BBB BQR-03 |
Náboj zadní | Novatec D712SB + upínáky BBB BQR-03 |
Brzda přední | Shimano BR-M575 White + Clean Sweep X 160mm + TI kit |
Brzda zadní | Shimano BR-M575 White + Clean Sweep X 160mm + Ti kit |
Ráfek přední | Black Jack XC400 White + pásky Kenda |
Ráfek zadní | Black Jack XC400 White + pásky Kenda |
Dráty | Ritchey WCS Black + niple DT |
Pedály | Welgo M20 White |
Řídítka | Noname OS Carbon 620mm |
Představec | UNO Ultralite 80mm + Ti kit |
Sedlovka | FSA K-Force 31,6x400 tuned (KCNC lock+Ti bolt) |
Sedlo | Selle San Marco Aspide Glamour lady |
Pláště | Schwalbe Furious Fred 2.0 + duše Schwalbe XXLite |
30.12.10 12:04
Pačes je hroznej detailista, takže si s tím vyhrál…a vždy si dá práci se vším…jak s barvama tak s vahou…věř tomu Jiříku a kup si místo Scotta taky Meridu:-)
fakt zvlaštní kolo :) ja bych z něho asi spadnul, ale když to byl požadavek tak proč ne. Akorát ty pláště nebyla moc dobrá volba
tomasjirka.cz : uplně jednoduše to máš těžší nevím čemu se divíš kola,pláště,duše,kazeta,sedlovka,představec,rodla,přesmyk,titan ono se to prostě nasčítá ač se to nezdá
27.12.10 23:15
tomasjirka.cz: poslal jsem Ti mejla s váhama komponent složenýho kola, jinak až teď jsem si všiml, že jsi taky z Trutnova, tak si ho můžeš přijít obtěžkat ( i moje ostatní kola) :-)
27.12.10 20:19
Čus Jindro! Tak jsem to sečetl a ačkoli byly některý věci dost levně koupený, nebo levně předělaný, stejně to vyšlo na 37000,– (3,80Kč za gram) Prostě, když se skládá lehčí kolo, vždy se musí připlatit:-(
27.12.10 19:39
Ještě k váze bych dodal, že sem ty komponenty měl osobně v prackách a a dost věcí sme spolu vážili, takže ta váha prostě sedí. To že to tady někerý lidi sere, pač je to poměrně levný stroj, to je věc druhá…:-D
tak konečně doděláno, co?No docela dobrý, až na ten kokpit, ale to je prostě věc osobního nastavení. Každýmu vyhovuje něco jinýho a my tady prostě máme sklon to hodnotit jinak.
Kdybyste viděli, jak na předchozím kole (Fuji Nevada) držela řidítka koncema prstů, jen aby seděla trochu zpříma, tak byste to určitě nepostavili jinak:-) Udělat „sportovní“ posed není žádný umění.
Ta vidle mi taky připadá jak 140mm a dává tomu těžce naprdel váze v klidu věřím…
zrovna Pačesovy bych váhu věřil :-) takže když napsal 9,76kg tak mu to určitě ukázala závěsná váha.
Když jsem mu spočítal váhu podle údajů výrobců, tak mu to sedí :) ale nemám tam započítané gripy, rohy a košík. Výrobci navíc často uvádí míň než je realita, +/- mu to ale sedět bude.
Myslim ze jako bike pro zenu presne podle jejich pozadavku super, pokud je pohodli na prvnim miste tak design tim setupem musi trosku utrpet no… ale dobra stavba a super vaha
tomasjirka.cz: mě pobavila ta tvoje úvaha o váze v souvislosti s hodnotou zdvihu u epicona ;-)
27.12.10 12:52
tomasjirka.cz: Můj SID má mít 1450g a má nezkrácenej 1515g .. to mi nepřijde jako „brutálně kecat“
27.12.10 12:23
až na ten nakopnutý předek rozumná stavba, pokud paní potřebuje rohy pouvažoval bych o Ergonech, no a něco udělej s tou vidlicí,
27.12.10 10:32
Tak tohle to je ten největší děs, co jsem tady za poslední dobu viděl…a ani poznámka to neomluví.
rohy na vlaštovkách, vzpřímený posed… konečně kolo pro normálního člověka :-) a krásně sis vyhrál s detailama :-) sice se mi nelíbí bílá, hliník a kdesicosi, ale to je můj problém :-)
Parádny vzpriamený posed. Rovnaký mám aj ja a jazdí sa na tom vynikajúco.
27.12.10 06:47
teď jsem ještě pročetl diskuzi, epicon by měl po vypuštění vzduchu zajet až po korunku (vlastní zkušenost) takže by tam měl být i ten stahovací kroužek. takhle to vypadá že je něco špatně
přimlouvám se za to, že epicon má víc než 115, skoro vypadá na 140. ale snížit na něm zdvih a dát rovný řidítka/sundat rohy a bude to
Hellboy: jeeej ale zdvih a vysunuté nohy je něco jiného,však vidíš ten kroužek na noze to je potenciální max tedy 115mm ;-)
každý kto má EPICON si môže zmerať ten nápis ktorý ma okolo 19cm. tá vidla proste nemá takú vačšiu polovicu s toho nápisu musí to byť viac ako 115mm
Uff až tak,to bych raději dal jak to bylo a dal jiný představec,už na tom žena jela? zkusil bych to dát do normálu :-)
2 vertak: tak to pustím, negativní pružiny jsou vyhozený a jsou místo nich 2 modrý elastomery RST, tak jsou nohy o trochu víc vytažený kvůli tomu vysokýmu řízení. Patrona jde v poho:-)
Váha je v poho pod 10 to bude ;-),a ten kroužek na té noze to je max?? pokud jo tak to nejde nadoraz a máš asi zavzdušněnou patronu
jde to prostě tak, jak je ten bílej silikonovej kroužek na druhý fotce, nemůžu si pomoct 114mm přesně, o hmotnosti viz níže:-)
to je peklo. Dal bych ruku do ohně za to, že Epicon je vytažený víc než na 115 mm. A té hmotnosti se mi taky nechce moc věřit
26.12.10 21:53
26.12.10 21:52
Design rámu je ohavný, Epicon je tam jak pěst na oko. Ale jde vidět, že ses snažil, aby to nebyla tuctovka a to se cení.
rám měl myslím 1620g (vážil jsem u Antucha ve Velle) a záplety maj 1560g bez RU (holý ráfky myslím 390g)
Taky preferuju vzpřímenější posed a takhle nakolpý se mi to moc líbí.Rohy nemusím,ale vlajdy dobrý.Za mě celkově …
ja sam mam napocitano z mnou odvazenejch komponentu – sice trosku odlisne kolo, ale s 2kgovym ramem a 1,8kg zaplety,vidle asi to same,plaste tezsi… na 10,1kg + vazelina atd… proto tomuhle verim.
Scalar: verim, ale tebe jsme zrovna v prispevku pred nemyslel :). rafky maj tusim okolo 400g,naby ok, ty FFka s lite dusi, kokpit je rozume vahou,gripshit…
2 scalar: to je ale blbá otázka, taky jsem ho neviděl, ale přesto věřím, že ho máš:-) zkusím to v tejdnu nafotit na váze
davam super(jako prvnimu kolu se SR), protoze reakce nekterych vypadaji spis jako teskneni po stejne vaze na daleko „fajnovejsich“ dilech, cili pro bledou zavist usklebky. porad me udivuje, ze nekteri nepochopi setup, pro pohodli jinych.
na kolik je hozenej ten epicon? 115mm se mi nechce věřit .. jinak zadání jsi asi splnil no, ale je to dobře zprzněný :)
2 csalar:no neodpružená co máš v profilu určitě ano, jinak sám jezdím Maxxlite 285 s dušema Schwalbe XXLite a OK a odlehčovací díly jsou jen ty Ti šroubky
2 Georrge: před hodinou na digitálu, žádný sčítání komponentů, prostě jak to je nafocený, mám tak všechny kola v profilu
vypada to jak choper, ale me se to i libi :) skoda ty zluty na ramu. A te vaze moc neverim… vazil si to?
lehká vildlice má o 300–400gr. méně, nákladné jsem myslel spousty odlehčovacích dílů, na úkor funkce pláště (vybav ženu lepením, opravy ji budou bavit :-) )
2 scalar: levnou to jo, ale že by těžkou? Asi koukáš do nějakýho jinýho katalogu SR. A pláště v páru za litr mi nepřijdou nákladný a co se týký fce, tak v zimě nejezdí
nechápu to, dáš tam levnou těžkou vidlici a pak honíš hmotnost strašně nákladně a na úkor funkce (pláště)
Martine, ten kokpit je strasny :)) a epicon posobi ako keby mal 150mm :D
2 Vilém:hadice je tak jak má být, vnitřkem mezi nohama, nikde nepřekáží a s ničím se nekříží
Taky jsi tu predni hadici mohl dat inteligentneji. Neni ten zdvih uz krapet moc na ten ram?
ježíšek to nezkurvil, zkurvila to paní přáním ježíškovi! Myslím to tak, že ta geometrie je v háji! jInak pěkný!