Kuota K-Factor

Přidat foto

(vloženo 20.3.13)

Advid Advid
Ohodnoť bajk: (4.4  / 12 hlasujících)
Velikost L
Hmotnost 8,94kg
Rám Kuota K-Factor 2009
Vidlice Kuota monococque
Hlavové složení integrované
Kliky Shimano Ultegra 6700
Středové složení Shimano Ultegra 6700
Přesmykač Shimano Ultegra 6700
Měnič Shimano Ultegra 6700
Řazení Shimano Ultegra 6700
Převodník Shimano Ultegra 6700 Compact
Kazeta Shimano Ultegra 6700
Řetěz Shimano Ultegra 6700
Náboj přední Novatec
Náboj zadní Novatec
Brzda přední Shimano Ultegra 6700
Brzda zadní Shimano Ultegra 6700
Brzdové páky Shimano Ultegra 6700
Ráfek přední Planet X 50 mm
Ráfek zadní Planet X 82 mm
Dráty Planet X
Pedály Look Keo Classic
Řídítka Ritchey Road WCS Classic II + Profile Design T1+
Představec Ritchey PRO 4-Axis 44 120mm
Sedlovka Kuota karbon
Sedlo ISM Racing
Pláště galdy Continental

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Gorgov
Gorgov

16.1.11 20:31

V tom případě máš velký rezervy. Ve výbavě a ve výkonosti. Což je vlastně fajn, máš se kam zlepšovat:)

Reagovat
Sgt Pepper

16.1.11 19:55

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
raceman
raceman

16.1.11 08:58

triatlonu jezdi i dlouhe kopce s +5% stoupání? :-) no nic, uz radsi mlcim, je ot jen muj nazor, nic vic :-)

Reagovat
raceman
raceman

16.1.11 08:57

advid: odstupnovani jeste horsi :-) no nic, uz mlcim :-) serza: souhlas, ale tady se bavime o kompaktech a 11(12)-25 :-) kompakty bych pochopil u 11–23 a měl by jemné odstupňování… což by bylo pro závod určitě lepší ne? nebo se snad na

Reagovat
Sgt Pepper

16.1.11 02:40

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Advid
Advid

15.1.11 22:03

raceman: Jasně že jo. Teď tam je 12–25 a na závody bude 11–25.

Reagovat
raceman
raceman

15.1.11 21:32

tak to pak doufám, že na triatlon tam hodíš jinou kazetu, než tam máš teď (podle fotky hádám 12–25 spíš 27) a to už je ke kompaktum na triatlon uplne ulitla kombinace :-)

Reagovat
Advid
Advid

15.1.11 20:56

raceman: Jo, trénuju na dlouhý triatlon a normální kliky bych asi nějak utočil, ale ne vysokou kadencí. A pokud se v triatlonu jeden cyklistika na sílu, tak se pak blbě běží.

Reagovat
raceman
raceman

15.1.11 19:58

hrazdu chápu na časovky potažmo triatlony, na normální ježdění je několik způsobů jak se opřít aerodynamicky i bez hrazdy… a pokud jezdíš závodně klasick dlouhý triatlon a nějak se na to připravuješ, tak mi netvrď, že neutočíš normální kliky..

Reagovat
Advid
Advid

15.1.11 17:20

Gorgov: Mám pro tebe novinku – u triatlonových kol se váha tak moc neřeší. Ona jen hrazda má půl kila. A kdybys četl pořádně, tak tam píšu, že to jsou tréninková kola a ta závodní budou lehčí.

Reagovat
Advid
Advid

15.1.11 17:17

Kubánec: No mně se to tvoje Fuji taky nelíbí. :-)

Reagovat
Gorgov
Gorgov

15.1.11 16:33

Otřes, kdyz už dávat odpudivé, když né teď? :) Krom toho je to těžký jako prase, ale snad z toho máš třeba radost…

Reagovat
Kubánec
Kubánec

15.1.11 15:45

Jezdit to bude… Ale nezlob se na mě, hezký to není.

Reagovat
Advid
Advid

15.1.11 12:28

raceman: V kopcích využiju kompakty, na rovině hrazdu. Čemu na tom nerozumíš? :-) Takhle to mám i na starém kole a spokojenost.

Reagovat
raceman
raceman

15.1.11 11:55

uno to sis moc dobře neuvědomil :-) pokud máš kompakty kvůli kopcům, tak mi uniká význam hrazdy :)

Reagovat
Advid
Advid

15.1.11 09:26

Sgt Pepper: Úplně první plán byl, že tam bude Centaur. Ale když jsem si uvědomil, že druhá nejlepší sada od Shimana stojí tolik, co střední od Campy, tak bylo rozhodnuto.

Reagovat
Advid
Advid

15.1.11 09:22

Zdenda: No bydlím v Liberci a na klasice bych to tady musel všechno lámat.

Reagovat
Sgt Pepper

15.1.11 00:13

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Vilém
Vilém

15.1.11 00:01

zaklad super, ale nektery vystrelky nepochopim:) Ale to musis vedet ty, proc si to tak poskladal.

Reagovat
Zdenda CUBE
Zdenda CUBE

14.1.11 23:58

Nevím, ale nějak mi nejde dohromady triatlonová nástavba a compact převodníky ??

Reagovat

Další galerie z kategorie

Myslik 18
fk3 7
krus 17
Jurgennn 7
JakubTr. 4
JakubTr. 4