Po montáži nové sedlovky
Kokpit
Přední pohled
Mechanika
Celkový zadní pohled
Kokpit z vrchu
(vloženo 10.3.11)
Velikost | 17 |
Hmotnost | nevím |
Rám | UD Carbon Tube to Tube |
Vidlice | Rock Shox SID Race 100mm |
Tlumič | HT - žádný |
Hlavové složení | MRX |
Kliky | Shimano SLX |
Středové složení | Shimano SLX |
Přesmykač | Shimano SLX |
Měnič | Shimano SLX |
Řazení | Shimano SLX (3×9) |
Převodník | Shimano SLX FC M660 |
Kazeta | Shimano SLX 11-32 CS HG 80 |
Řetěz | Shimano SLX |
Náboj přední | HOPE Pro II disc 32 děr |
Náboj zadní | HOPE Pro II disc 32 děr |
Brzda přední | AVID Elixir 5, 160 |
Brzda zadní | AVID Elixir 5, 160 |
Brzdové páky | AVID Elixir 5 |
Ráfek přední | DT SWISS XR 400 disc |
Ráfek zadní | DT SWISS XR 400 disc |
Dráty | DT SWISS |
Pedály | Crank Brothers |
Řídítka | Gear Pro XCR UD Carbon |
Představec | Gear Pro XCR |
Sedlovka | Gear Pro XCR UD Carbon |
Sedlo | WTB VIGO Team |
Pláště | Schwalbe Nobby Nic, Racing Ralph |
Sedadlo už je posunuté na správné místo dle mého pozadí. Nesedělo mi, když jsem si na sedl po výměně sedlovky :-).
nějaky sportovnější sedlo nebo aspoň posunout víc dozadu, pak to bude pěkny…
Ta vidle je SID a ne CID. Na tu změť barev je to celkem hezké, ale pláště s bílým pruhem bych tam fakt nedával. I když tady to nevypadá tak hrozně, jako na jiných kolech.
hezký ale ty bowdeny máš divně tažený ,většinou jdou kolem hlavovky a ne před
No, jsem z toho rozpačitý. Poněkud moc barevné, Shimano :-/ Zato docela inteligentní výplety, CID, no name rám :-D
Sedlo je pravda o něco těžší. V provedení carbon se mi ale nelíbilo a těch 10g navíc už nemá až tak smysl ušetřit. Co mne však u něj zaujalo bylo nesmírné pohodlí pro můj zadek a tak komfort a vzhled nakonec zvítězily.
AVID 5 nemají štelování mrtvého chodu, ale páky mi sedly do rukou hned, tak jak jsou a obě brzdy chodí stejně. Navíc jsem je měl za tehdy výbornou cenu.
dost poplatné současným módním trendům (bílá-černá-červená), funkčně v pohodě
U 9×3 jsem zůstal na doporučení mého servismana. Po diskusi musím přiznat, že pro laika kombinace 2×10 nebo 3×10 zase až takový přínos není, aby to původní 3×9 vyhodil a koupil nové.CID je lehký a funguje výborně, navíc se k rámu moc hodí :-).
Červené dráty jsou DT Swiss Comp v této barvě orig. dodávané, Rám jsem nevážil. Kolo jsem viděl na Author Šela cup ale s XT nebo XTR, líbil se mi a tak jsem jej zakoupil a nechal poskládat. Gear Pro XCR není okoukané a přitom lehké a kvalitní.
V asi zamýšlený barevný kombinaci do kokpitu jedině Elixiry CR, kdyžuž, dělaj se i v bílej ;-)
Rock Shox CID a 9-rychlostny presmykac? tak to uz ano:))
povedeny, skoda hmotnosti sedla, ty cerveny draty sou polepy? jak drzi?
22.1.11 21:32