u skály pod Buchlovem
pozměněný kokpit
X T R
upínák KCNC s Ti oskou,třmen brzdy R1,kotouč Ashima
(vloženo 30.6.11)
Velikost | M-17,5 |
Hmotnost | 9040 g |
Rám | karbon monocoque |
Vidlice | Niner Vanna White |
Tlumič | - |
Hlavové složení | Cane Creek |
Kliky | XTR (175 mm) |
Středové složení | Aerozine (keramická ložiska) |
Přesmykač | Sram X-9 |
Měnič | Shimano XTR Shadow (GS) |
Řazení | Shimano XTR |
Převodník | XTR:44-32-24z |
Kazeta | XTR 11-32 |
Řetěz | SH HG-93 |
Náboj přední | American classic |
Náboj zadní | American classic |
Brzda přední | Formula R1; 160mm kotouč Ashima(85g) |
Brzda zadní | Formula R1; 160mm kotouč Ashima |
Brzdové páky | Formula R1 |
Ráfek přední | American Classic Alphatype 2009 |
Ráfek zadní | American Classic Alphatype 2009 |
Dráty | DT černé kalené, 32 ks |
Pedály | Look Quartz Red |
Řídítka | Bontrager RL Big Sweep, 620mm |
Představec | Ritchey WCS Classic 4-axis; 100 mm |
Sedlovka | Rotor SP1 (27.2 mm, zkrácena na 32 cm) |
Sedlo | Selle Italia SLR Fibra Carbon, 135 g |
Pláště | Continental Race King 2,0 kevlar, přední Speed King 2,2 |
Příjemná změna v záplavě sramů a také musím pochválit váhu, ta je opravdu pěkná.
Konečně už nepřeskakuje řetěz při řazení dolů vždy o 2 polohy – jak tomu bylo s X.0 – když je potřeba přeřadit pouze o jednu. XTR řazení je dokonalejší než X.0..a taky stojí méně :-)
„Osobne povazuji 8 za maximum a kazde nove kolo hned predelavam z 9 na 8 speed,staci i sedmikolo.“ a tady vidím 9 :)
To zavazi je tam docasne!Ted tam nemam ty rude pedaly,jsou tam 540ky-kvuli zimnim tretram s kufry Shimano:-)
Trochu jako když pejsek s kočkou pekli dort… Ale komponenty parádní, ve výsledku musí být tenhle mutant asi dost rychlej :)
29 moc nemusím ale věřím že to bude funkční
Je to super kolo ale já osobně bych si tam dal jiný gripy ale každýmu se líbí něco jinýho.
Čekal jsem kdy se pochlubíš :-), celé kolo a hlavně váha je super, palec nahoru.
Jo, a místo slaboučkých upínáků KCNC s teňoučkou osou, které jsou na 29-tku skutečně strašně měkké bych dal třeba Hope.
Kurec ty popisy :) ještě že je tam máš, jinak bychom vůbec nevěděli na co koukáme :) jinak mě se to líbí …
Skvělé. Ale desítka vzadu s 36 zuby by pro běžného jezdce nebyla k zahození. Přehazku nechat, k tomu řazení XTR Dyna Sys, kazetu 11–36 a řetěz C10 a budeš si chrochtat ;-)
Kecy jsou predelane-no,bratr se snazil:-)O „vyhody“ G2 prijdu prave rad,jezdil jsem G1 i G2,G2 mi nesedla-az moc zive,hrave toceni,takova geo pro zacatecnika.Ta "splacanina"vznikla z dilu,kterym verim a povazuji za nejlepsi,nevim,co je divneho??
Máš chybu v popisu – R1 už nejsou nejlehčí seriově vyráběnbé brzdy. (Magura MT8) Jinak vidle fajn, ale přicházíš o výhody G2, takže nevim, nevim…
nelibi se me to :-( mas to tak nejak divne splacane. sice super dily, ale celek zatim jen
Duon: já myslím, že roud myslel kecy majitele :D Jinak bajk fakt super!
:)))naskôr som si to nevšimol, ale súhlasím s roudom, ako keby tu boli všetko ľudia čo včera prvý krát videli bicykel :)), ináč bike farebný cirkus, takže nič podla mojej chuti ale konštrukčne pekný
25.2.11 06:33
Ty komunistické pedály…furt je tam má. Kolo pocitově jak papír,vypadá parádně(až na pedály :D:D).A pozaluju,uz si stezoval ze mel dat vetsi kazetu :D:D
Černý pedály, černý gripy. Jinak je to sice cirkus, ale líbí se mi.
hadam ze mas rad USA, mas to spickovy a ty R1 chvalim extra – taky vozim