Velikost | 54 |
Hmotnost | 7,7 |
Rám | Specialized Tarmac SL2 |
Vidlice | Specialized |
Tlumič | vložka v gatích |
Hlavové složení | cane creek |
Kliky | FSA gossamer |
Středové složení | dura-ace |
Přesmykač | Apex |
Měnič | Apex |
Řazení | Apex |
Převodník | 53/39 |
Kazeta | 11/26 sram 1070 |
Řetěz | sram |
Náboj přední | DT Swiss 240 |
Náboj zadní | DT Swiss 240 |
Brzda přední | tektro |
Brzda zadní | tektro |
Brzdové páky | Apex |
Ráfek přední | Zipp 404 |
Ráfek zadní | Zipp 808 |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Kéo carbon-titan |
Řídítka | VO2 |
Představec | Specialized |
Sedlovka | Specialized |
Sedlo | Specialized Romin 143 |
Pláště | Tufo Elite pulse |
Na sade sejde naprosto minimalne, pro vykon jsou dulezity jen dobry kliky a retez, dobry vyplety udelaj MNOHEM vic – pro zavody chytre postaveny kolo, max vykon, prijatelny naklady na opravu kdyz lehne
3.4.11 16:43
2.4.11 19:52
2.4.11 19:51
Miko: Apex na jízdních vlastnostech nijak neubírá, ale Zippy na jízdních vlastnostech sakra přidávaj. A zvolí-li někdo lepš sadu na úkor kol, tak neví co činí:-)
jj skoda toho apexu, ale urcite je to skvele fungujici rada a celek je spica
31.3.11 16:15
pecka
chci taky :)
Ty Zipp kola bych rad zkusil :o) Ale sam mam 38mm karbony a kdyz silne fouka, tak to citim a tyhle plachty to musi byt dost brutal nekdy. Bral bych 303.
Jak ty vysoké ráfky nemám rád, tak tady sedí parádně, ale tu sadu v porovníní se zbytkem odsputit nelze, takže jen…
nějak se mi to nelíbí, ale ty ZIPPy jsou boží a celkově to kolo posunuli po vzhledové stránce o dost dál :-)