Kolo je posteveno na popojizdky do prace a po meste , z dilu co sklep dal.
(vloženo 2.2.20)
Značka | Favorit |
Modelový rok | 1989 |
Velikost | 58 |
Rám | Favorit,kovane patky |
Vidlice | Favorit, kovane patky |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Favorit |
Středové složení | Favorit |
Přesmykač | Exage 300 |
Měnič | Exage 300 |
Řazení | Exage 300 |
Převodník | Favorit |
Kazeta | Velamos |
Řetěz | Velamos |
Náboj přední | Exage |
Náboj zadní | Exage |
Brzda přední | Centic |
Brzda zadní | Centric |
Brzdové páky | Shimano 600 |
Ráfek přední | Weinmann |
Ráfek zadní | Weinmann |
Dráty | Nerez |
Pedály | Shimano 550 |
Představec | Rino |
Sedlovka | Favorit Special |
Pláště | Ritchey speed max |
vpa: klobouk dolů, blbost to rozhodně není, takovýhle „blbosti“ kolikrát udělaj z „převlečenýho HT s 1×X i možná jezditelnou "jakosilničku“ (řekl zastydlej sliničář co se k tomu vrátil až na stará kolena, hlína CX jedinej kompromis), a Amíky jako Ritchieho taky „blamuju“, tam jsem si poprvé ze stýpka a ze zastavárny byl schopen dovolit 3×9 Deore HT, 96! … mě ho pak ukradli skoro doma i se zámkem a tím jsem definitivně přešel zpět na silnic, tu už nikdo nechtěl, a více méně mi to vydrželo dodnes, červená čepice za to, i když nositel a spol rozhodně ne ne ne…, to mě naučili mimo jné, i když jsem jim jinak nějak nepřišel na kloub, ale „tam“ byli stejně ti nejlepší ze všech (NW)…
Hele stavba/recyklace super… ale ty (ne)otočený fotky, to je peklo, bolí mě z toho krk :D.
Jinak taková blbost, ale toho předního Speedmaxe bych dal opačně… kdysi, když to ještě býval pár Alfa/Omega, tak Alfa měla ty zoubky právě opačně, aby se zakusovala na bržnění a odvalovala „po směru růstu srsti“… zůstala jen Omega a ta má šipku jasnou pro zadní gumu… ale je to blbost, uznávám ;-)
Taky jsem zrecykloval svý fáčko, mladej má z něj kolo do města. Třikrát mělo defekt, 2× patka vzadu a jednou se vysunovala roura z mufny :D
Zaskar: naprosto v poho, dojížďáka mám sice s nějakým Columbus rámem původně, ale asi tak stejný věk, ten se nekroutí, ale váží ještě víc, tohle aspoň může někde zůstat podf zámkem chvíli, dneska evidentně tyhle obyč staré věci absolutně netáhnou, měl jsem trochu strach, že se to změní po posledním naleštění, ale evidentně takovéhle retro absolutně netáhne muselo by to být MTB, pokud možno elektro, aby měli čórkaři zájem. I tak jej vždycky zamykám přední kolo + rám + sloup/hromosvod atd, pokud to jde… tohle bude i na jizdu OK, koplá vidlice OK, přímější jsou dneska „in“, i když po střetu se zaparkovanou škodivkou na tom favále stačilo dát krk vidly do svěráku a pověsit-tahat-tlačit za nohy a celkem se srovnala, minimálně šlo srovnat kolo a zatáčet :)
kolo jsem nestavel na krasu ale na to aby fungovalo , bylo jednoduche, a slo videt :)
Vidlice je podle me trochu kopla ale vzhledem k ucelum kterym ma byt uzivane , to vubec neresim
Oranžovou mám rád, ale to je tak jediný, co se mi na tom líbí, sorry. Není ta vidle nabořená?
Slo by to , ale bud to bych musel zpilovat navarky , nebo pouzit podlozky a jine srouby.
Zatim jsem to jen tak nahazel az bude vic casu tak to jeste doladim . Myslim ze zaklad je snad dobry ? A oranzovou jsem zvolil proto aby kolo bylo i videt :)
Centric, 600… hmmm. Nesly by ty packy namontovat na navarky? Vypadalo by to lepe.
Jo dekuju, myslim ze na to popojizdeni je to akorat . Taky pekne, dobre barvy :)