Váženo bez duší.
Tohle se Spešlu povedlo. Není to vyloženě pro pecivály a pokud má člověk trochu potrénováno, tak je to asi naprosto ideální e-bike.
https://www.specialized.com/…bon/p/154891?…
Cena není nijak lidová, ale to je u této značky, tak už nějak zvykem.
(vloženo 9.2.20)
Co je na tom povedenyho? Je k tomu snad i vozik, aby se duchodcum jezdilo lip do samosky?
s 34 a tlumicem bez expanzky to neni uplne kolo do bikeparku (pokud se nebavime o flowtrailech)…
Baterku a motor vyndáš a můžeš švihat za své.
Proboha – proč bys to dělal?
Pedro404: Fazua je hodně povedený pohon a myslím, že zanedlouho bude hodně velký hráč i na poli e-biků. Na e-silničkách to válcuje nekompromisně. Mě osobně se Fazua hodně líbí. Baterku a motor vyndáš a můžeš švihat za své. Tady to jaksi nejde. Tedy jde, vyndáš motor, pak baterii a dáš motor zpět:( Fazua, je za mě, momentálně TOP systém na přípomoc jak na bikách tak na silnicích.
Marek.Kv Mám rád v přírodě klídek. Více lidí méně klidu. Zatím mi stačí vyhledávat kopce bez hospod na vrcholu. Potkávám tam normální lidi. Nezapmeň že jsi na BF, tzv. šlapky by měly být v přesile :-)
ceo: Tak vona se Lapierru povedla o dvěstě klacků nižší cena:) Když bys porovnal váhu srovnatelně drahejch modelů LP a Spec, tak to podle mě vyjde velice podobně.
Tento přístup se mi líbí. První jsem ho ale viděl u Lapierre. Cca. před 2 měsíci. https://www.bikeandride.cz/…ro-trpelive/ Těm se ale nepovedla tak nízká váha.
9.2.20 17:25
Může to mít třeba 15kg a baterku schovanou v sedlovce, pořád to nebude kolo. E bajky dostávají sráče kam nepatří. Berte to s nadsázkou. Vím že jsou i slušní E-bikeři, ale je jich jak šafránu.
34 Rhythm, NX Eagle, Guide R za skoro 200k :-D
Dobre vam tak … nechces slapat tak zaplat tlustochu.
Tohle mi dava smysl… Dopomoc tak akorat, aby clovek porad musel makat, ale zaroven dost lehky, aby s tim byla sranda z kopce a rovinky slo jezdit za svy.
Pedro404: Přesně, do kopce ti i Nino kouká na záda a dolu kopcom ty dvě kila fakt nepoznáš. Pro mě perfektní koncept…
@kesu: Tohle je konečně koncipováno jako kolo s dopomocí, ne jako motorka. Je to lehké, z kopce to bude velice podobné normálnímu Stumpovi, výkon na přípomoc do kopce po obvyklých stoupacích cestách dostatečný, skutečný dojezd je zatim otázkou, ale i na tu základní baterku by to na kombinaci Eco a Sport mohlo průměrnou trail/enduro vyjížďku okolo 500–1500m stoupání pokrýt, s tou externí baterkou v pohodě.
Kdo chce motorku, může sáhnout po klasickym Levu, který se stále vyrábí a je i levnější. Za mě hodně povedené, cena velká ale je to zatim asi jediný ve svý kategorii, takže můžou.
Specialized, co dodat?
Ta hmotnost je docela slušná, když s evezme v potaz, že X0 AXS sada by to poslala o půl kila dolů. Něco na řízení a kolech a mělo by to být pod 17 i s pedálama. Já jsem s Levem aktuálně kolem 20,5. Otázkou je, jestli úspora cca 3,5 kg stojí za podstatný snížení výkonu a hlavně kapacity baterie.