Taková domácí stavba na pomezí podzimu a zimy. Co k tomu dodat......jezdí se krásně, komponenty některé co dům dal/nové – nestavěl jsem na váhu, převody v Polabí stačí, surovost rámu se mi moc líbí, je pohodlný…pláště možná trochu antigravel ale takové jsem chtěl a nelituji jsou lehké jedou a tlumí na výbornou…mokro a bláto nevyhledávám, takže je to OK, bonusem za jízdy je líbivý zvuk při odlétávajících kamíncích do ocelového rámu z trubek Reynolds..... :-)
(vloženo 12.2.20)
Značka | Author |
Model | Ronin SL |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 50 |
Hmotnost | 11 |
Rám | triple butted chromoly REYNOLDS |
Vidlice | AUTHOR karbonové nohy duralový sloupek 1.5" tapered |
Tlumič | pláště, rám, sedlovka, sedlo, zadek |
Hlavové složení | PRESTINE Integrated 1.5" tapered |
Kliky | Shinano GRX 175/ 11s/40z |
Středové složení | Shimano BB-RS 500 |
Přesmykač | není přítomen |
Měnič | Shimano SORA 9s |
Řazení | Shimano SORA |
Převodník | 40z |
Kazeta | Shimano CS-HG400 - 9 11-36 |
Řetěz | Shimano HG 53 |
Brzda přední | Shimano BR-RS305 hmotnost 170g Sram Centerline160 |
Brzda zadní | Shimano BR-RS305 hmotnost 170g Sram Centerline 160 |
Brzdové páky | Shimano SORA |
Ráfek přední | XC 0.8 Disc, 622x21 |
Ráfek zadní | XC 0.8 Disc, 622x21 |
Dráty | černé... |
Pedály | Shimano PD - M520 |
Řídítka | Ritchey Comp EVO MAX 460 hmotnost: 292 g |
Představec | Specialized 60 |
Sedlovka | Sedlovka 27,2/400 mm Al, Spec SPC-255 černá |
Sedlo | Specialized Henge Sport |
Pláště | Hutchinson Overide 700x38C Kevlar |
Ale jo, pěkný, na Polabí jistě nepřekvapí převody, zato šíře a vzorek pneu jo, ledažeby pán rád blátíčko..
Lišku bystroušku beru jako součást ocelového rámu.....a pokud by to byla nějaká hrůza, dáme nějaký nový zajímavý lak. V chladnějším období se jdu raději projet na Treku Roscoe do přilehlého lesíku a víc se tak prohřeju… :-) Najíždění km v zimě mě moc nebaví.....nejsem moc milovník zimy.....ale každému vyhovuje něco jiného a každému se líbí něco jiného…a děkujme tomu, že je v dnešní době tak široká nabídka napříč kategoriemi, barvami, materiály atd… :-) Jinak díky za všechny komentáře.........
14.2.20 16:00
Sora má slabou pružinku. Stačí to trošku pustit hrbolatým terénem a řetěz zuřivě mlátí a za chvíli je dole. Zajímavé je, že už začíná na zadních patkách řádit liška Bystrouška, to není dobré znamení. Na zimáka zjevně nevhodný stroj ;-).
Pecka za 5*, vypadá fakt pěkně.
Na představování byl vidět i ronin s vysokými carbon ráfky a 622–28 pneu. Taky pěkný kousek.
Boobek: U klasickeho ronina by se to snad takto dalo rict, ale ten SL delaji tak dva roky ne?
Jo, tak ona i ta přední vidlice je jiná a celkově, jsem myslel, že to je nějaký návrh třeba.Bůh ví
Je tam víc záludností, levá páka nemá řazení, ale nějakou záhadou tam je přesmyk, zadní třmen levituje ve vzduchu…
Pěkný jako svině:-D
12.2.20 23:31
Tak, je to jedno z kol (ne jediné, samozřejmě), která pomohla na našem trhu dostat gravel mezi lidi. Nebyl první, ale rozhodně včas, když s ním přišli, tak ještě poměrně dost výrobců gravel nemělo nebo se od silnice lišil míň, než je aktuální. Tenhle trend stihli slušně na začátku, přidali super design a zajímavej materiál. A mohli z toho podle mě vytěžit víc, no.
Kolo se mi líbí, Ronin je pěkný a průkopnický kolo, škoda, že okolo něj nedokázali udělat efektivnější marketing.
Co mě ale strašně pobavilo, jsou chlazený desky na těch brzdách :D
12.2.20 17:22
p@X jen ho vyslov a nebuď labuť:-)
Marcelson co řetěz? Nepadá s tou Sorou? Zkoušel jsem jet s vypnutou brzdou u Grx a spadl na kazetě z nejmenšího pastorku.Jinak ani náhodou
12.2.20 16:42
Pěkná stavba… takovej ideální parťák na cesty všeho druhu nejen do práce ;-)
Ronin vypadá vždy hezky, ale ten cihlový je přece jen ještě hezčí ;-)
Pravá patka s hazkou je rezavá, nebo je to něco pod lakem, případně jen hra světel ?