Lepší fota budou až bude komplet
Ležérn
Sisel s pavouke
Barva Zippů na světle krásně ladí s nápisy na rámu
Pro Ciorana ;-
Krásně jednoduchý a lehký představe
Ještě jedn z boku
Tak se to blíží do finále. Sedlovka je pochopitelně jen dočasné řešení :-)
(vloženo 14.2.20)
Ale jo, „Suzi“ bude asi taková parádnice do detailů, ale jinak pěkný, dlouhý jak dva tejdny před výplatou, minimálně na mě, ale to bude asi účel a snad i vyzkoušeno.
Omotávka měla být dočasná ale způsob instalace je už můj typický. Pár jsem jich už namotal, ale většinou sobě hnusně :-)
Doufám, že je dočasné řešení i ta omotávka vypadající, jakoby ji motal nějaký brigádník v dekatlonu… :-).
16.2.20 15:37
DaD: Jo, ale to resi jen brzdovou packu. Ja nejak extra male ruce nemam.
Spartacus: Viz foto. na prvni fotce, jak to drzim ja. Na druhe, jak to vyrobce zamyslel a pri jakem drzeni by asi nevadila bambule (ale nevlezou se mi pod paku prsty) a na treti fotce jak to drzis ty a tak se mi tam taky idealne nevejde malicek a divne mi to krivi ruku.
A pak jsou ještě páky pro malé ruce. Dělá se to u řad 105 a Ultegra. U Dury jsem to nezjišťoval.
15.2.20 18:34
Spartacus: Hele, me nejde az tolik o estetiku, ale paky jsou pro me jak sedlo, kdyz se me to blbe drzi, tak to pak stoji zahovno. Ono taky zalezi jak ty paky drzis.
mechanicka 105 7000 je uplne super paka ergonomicky pro me. Jeste kapanek lepsi nez 6800, co pouzivam ted.
785 jsou masivni ve spodnic asti, plus mistama az moc hranate. R7020 jsou lepsi ve spodni casti, ale zase ta bambule je hrozna a nedrzi se mi to pak dobre za vrsky. chapu ze pro lidi, co maji paky vytocene nahoru a drzi to cele za tu cast pred brzodovou pakou je to ok. ja jsem zvykly mit dva prsty pod pakou a dva pres paku.
Proste nechapu, proc bych mel davat prachy za upgrade na neco, co bude v pro me dulezite veci, jako je ergonomie hrosi, nez to co mam ted.
Spartacus: díky
p@X: ano přijde tam klasická Čína bez loga. Stejný typ, který mám prakticky na všech kolech.
15.2.20 10:41
15.2.20 10:38
15.2.20 10:35
15.2.20 09:31
@nooski: Aha, netusil jsem, ze je to rocnik 2019. Koukal jsem ted na web a tam uz tento ram neni. Myslel jsem, ze uz loni ho nahradili tou novou silenosti. Tento ram je ± stejny uz roky. Klasicky tvar, lanka venkem. Proto jsem napsal starsi model. Skoda, ze uz to nedelaji. Kotoucova verze se mne libila.
Nádhera, ta Campa je dokonalá a jako celek super. Sedlovka je předpokládám provokace :-)
Moc pěkný kolečko. Poslední hezkej rám, co tahle firma vyrobila. Shodou okolností stavím teď něco podobnýho. Tak to sem pak taky hodím. Kotouče jsou věčný téma a marketing nakonec všechny donutí. Za pár let se to zase bude vracet, aby bylo co prodávat.Navíc to současný evo je fakt hnus fialovej. Ať dobře slouží.
To jsou Speedplay tak hrozne na udrzbu? Ja mam Looky a po Speedplay jsme uz dostkrat pokukoval. Jako stred pouzivam ROTOR UBB4630 a jsem s tim spokojen.
Pro mě jsou velkou změnou pedály. Po 7 letech se vracím od Speedplay k Shimanu (součást toho maximálně zjednodušit údržbu a žití s kolem). Ze stejného důvodu tady budu testovat šroubovací pressfit střed. Lisovaná ložiska jsem likvidoval co 1000 Km :-( Taky tu poprvé budu vozit 25mm pláště – opět kvůli pohodlí.
Geometrie EVA 3 jsou ve velikosti 54 skoro Synapse… Nejelo se mi na něm dobře.
nooski: Nj, sem si rikal, ze je to nake zdrcle a ona je to 52 :)
Tak ono vyjma sedlovky a predstavce se da rict ze sou to takove spotrebaky vsechno .)
Rozhodne lepsi, nez stavet komplet nove. Hlavne EVO3 ma ve velikosti 54 a mensi tu geo trochu zmrsenou :( Polozena hlava a velky offset funguje na caadxu, ale na ty silnici mi prijde, ze zatizit pak predni kolo dostatecne je trochu probem. V 56 a vic uz to ma geo klasickou.
deekay: představec 100 mm vs 110 mm, protože tohle je 52 a je o něco kratší. Jinak jsem měnil sedlovku, pedály, kazetu, střed, představec, omotávku, upínáky, pláště, expandér a víčko hlaváče (a spotřebák pochopitelně). Pořád je to méně, než kdybych šel do kotoučové 3. generace, tam bych měnil skoro všechno.
orm: tohle je model 2019, starším bych ho moc nenazýval :-) Vzhledem k průměrnému stáří mého vozového parku je to novorozenec. No a předchozí EVO možná povstane z popela, ale v poněkud ekonomické výbavě jako dvojka. Uvidíme :-)
Marusak: Tak on nooski jen menil ram jako nahradu za praskly :) Plus sedlovku pac novy ma 25.4 misto 27.2 a predstavec, protoze nevim proc :D
Marušák: to je jednoduché, naposled jsem si celé nové kolo koupil v roce 2014. Od té doby včetně tohodle jsou to přestavby s využitím dílů, které již mám. Komplet nové čistokrevné silniční kolo plánuju tak za 4 – 5 let. Když se zadaří, tak letos snad bude nový gravel, kde již pochopitelně kotouče mít chci. Taková 2. generace podstatně pěknějšího SystemSixe s 3. generací eTapu by nemusela být marná, ale to je věštění s křištálové koule :-)
Kolo moc pekne, mam rad tyhle starsi klasicke cannondale ramy, ale to oranzove melo vetsi koule :-).
14.2.20 21:31
Marusak: Galuskovy rafek je diky absenci patek pevnejsi a lepe odvad brzdne teplo, navic galuska je uzavrena a tlak vzduchu v pneumatice nepusobi ve smeru rozevreni patek. To vsechno znamena vetsi nachylnost na poskozeni prehratim u carbon rafku pro normalni plaste, nez pro galusky. Nadruhou stranu u silnicncih kol vyrobci doted bojuji taky s prehrivanim kotoucovek atd.
Ja nemam nic proti konci rafkovek, mam jen problem s diletantstvim designeru, konstrukteru, vyrobcu…
Nejsem hater kotoucovek jako nekteri ortodoxni silnicari, ostatne mam je na CX. proto taky dokazu porovnat vyhody a nevyhody obojiho.
14.2.20 21:15
Nooski: Přesně stejně jsem co se týče kotoučů přemýšlela já když jsem kupovala Scotta Adicta.
Marušák: Já měl na výběr a vybral jsem si dvojkové EVO, protože se mi líbí a lépe se mi na něm jezdí. Na novince jsem jezdil a rozhodl jsem se podle mých preferencí správně. Kotoučovky jsem neřešil, ale je mi jasné, že příští nové kolo už na kotoučích bude, do té doby mají výrobci spoustu času vyřešit pazvuky, škrtání, špatnou ergonomii atd. ;-)
Marusak: Rada s kotoucema sice hezka, ma to ale svoje ale… jako vsechno. Zaprve, nebojuju s ucinnosti brzd, je dostatecna i na karbon rafcicih. Problem je v tom, ze na carbon kolech neverim plastovym rafkum pro rafkove brzdy, proto vozim galusky. Bohuzel do galusek uz se nejspis moc vyvoje nestrka a vsechno zajimavejsi je a bude ted v plastovych verzich.
Kdybych chtel kotouce, mam vicemene jen dve moznosti. Ultegra nebo Dura Di2. Vsechny ostatni hydraulicke paky od vsech vyrobcu jsou neuveritelne hovadske s pro me prisernou ergononmii a omezuji me hodne v moznostech uchopu. A Di2 zase uplne nechci, radsi mam mechaniku :) Ne vse je zlato, co se trpyti.
14.2.20 20:25
Jsem se schvalne kvuli Tobe sel podivat na sveho SS jak mam bowden u zadni brzdy ja :D mam to dost podobne. Po dalsi vymene lanka se na to budu muset vic soustredit :)
deekay: korálky by pomohly ale já je nemám rád, přinášejí spoustu dalších problémů. Problematická je i partie vstupu zadní brzdy do rámu. Vstup je vpravo, takže to chce trochu improvizace. No oproti klasickému vedení mě ta zadní brzda potrápila hodně.
No budu muset prubnout origo špalky Zipp. Tyhle swissstopy furt nic moc. Zadní bovden není prdel, protože vychází přímo a záleží na skoro desetině mm. Byl zkrácen akorát na 4. pokus, pak utáhnul brzdu a hle. Mrkni na fotky eva profiku, mam to ještě moc hezky. :-)
Sedlovka je sice hnusná ale zato má skoro 400 g :-) A jo, jako šichťák to je fajn. :-) představec se mi líbí moc a ve 110 mm má s Ti šrouby krásných 111 g. Extralite je hezčí ale taky podstatně za jiné peníze a nevím, jestli by přežil.
14.2.20 19:08
cioran: Nj jenze extralite nestoji 22 eur :) A ma na muj vkus prilis titerne sroubky, to mi nejak nejde po vousy :) Ale designove krasnej a –12 stupnu je ideal k supersixu.
Hodne v topu. Ten bowden k zadni brzde by nesel o kousek zkratit aby tam byl peknej plynulej obloucek? ;-)
Safra, docela zavidim :)
Jinak koukam nejspis Cannondale prebrandoval Kalloy Uno Six predstavec. Kvalitni, levny, lehky kousek.
Jsem zvedav jak pak porovnas se starym ramem co se tyka vlastnosti.
A tkay by me zajimalo, jak jsi spokojen s tema Zippama? Uz jsi nasel spalky, co s tim funguji? Ja pouzivam cervene campy na cinske rafky a brzdi to luxusne. Tys tusim psal, ze se zippama moc nefunguji.
14.2.20 19:03
Na detailu páky ti nelícuje guma, no děs…
Ne, je to pecka a ta Campa je fakt pěkná.