EVO2
EVO2
EVO2
EVO2
EVO3
No, co bych k tomu napsal…vybíral jsem nové kolo na traily a příležitostně do BP. V podstatě u všech původních favoritů jako třeba jeffsy jsem narazil na problém moderních geometrií s krátkou ST, což se neslučuje s mýma 95 cm nohama. Pak jsem si náhodou vyzkoušel toto kolo a jeho projev včetně systému „snižování zdvihu“ a úpravu geo jednou páčkou mi docela uhranul tak, že jsem kolu odpustil nějaké pihy na kráse a pořídil ho.
EVO2: Jak už to tak bývá, nevydržel jsem nešáhnout do osazení a tak se drobátko tunilo (něco bylo vynucené, například když jsem si autem přejel přední kolo :-)). Až doslouží teleskop tak ho ještě vyměním za něco delšího a jinak jsem spokojen. Twinlock jsem nechal pouze na zadní stavbu. Fotky jsem chtěl nafotit lepší, ale jak se znám, tak se nedonutím to umýt až bude pěkné světlo, tak na to kašlu :-)
EVO3: Naskytla se možnost AXS sady včetně teleskopu tak jsem moc dlouho neváhal. Tak jak jsem byl z chodu mechanické sady xo1 naprosto unešený, ta z AXS trochu rozpaky. Stále to nechodí tak jak bych si představoval. Abych vyloučil neumyté ruce, tak jsem zkusil dva známé mechaniky a taky nepochodili. Nakonec nejvíc pomohlo větší zkrácení řetězu něž je v návodu sram, ale stále to není 100%. Ergonomii standardní i revidované verze řadící páčky musel vymýšlet naprostý idiot – toto je imho fatalní fail. Teleskop je boží, jen nechápu proč ještě není 200 mm verze, když standardní reverb už je. Po dvou letech odmítání jsem nasadil pepiho nudli na zadní kolo a jako jo, byl to rozhodně dobrej nápad! Na zadku dojíždím pláště z předního kola, takže zrovna teď DHF…hmotnost je s aktuálním osazením.
S kolem celkově spokojenost. Twinlock super. Po prvotním povolení snad všech čepů na kole během jízdy jsem vše natřel locktitem a od té doby klid. Standardně velmi rychle vyrobená malá vůle v originál bushingu tlumiče, stejně jako časté pazvuky z těchto míst trochu sráží jinak dobrý dojem z kola. Na karbonová kola se za 3 roky nesáhlo ani pod mýma 105 kilama.
Po 3 letech se posouvám o dům dál :-)
(vloženo 29.2.20)
Značka | Scott |
Model | Genius 930 |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 13,92 |
Rám | Scott genius 930 carbon 150 mm |
Vidlice | Fox factory 36 grip2 170 mm |
Tlumič | Fox nude T evol |
Hlavové složení | Syncros |
Kliky | Sram XO1 eagle 175 mm |
Středové složení | Sram PF DUB |
Měnič | Sram XO1 eagle axs |
Řazení | Sram XO1 eagle axs |
Převodník | Sram XO1 eagle 32 |
Kazeta | Sram XO1 eagle 10-52 |
Řetěz | Sram XO1 eagle |
Náboj přední | DT350 15x110 SP 28 |
Náboj zadní | DT350 12x148 SP 28 XD |
Brzda přední | Shimano XT 4p, hope saw 203 |
Brzda zadní | Shimano XT 4p, hope saw 183 |
Brzdové páky | Shimano XT |
Ráfek přední | Nextie premium 29XM35 28 |
Ráfek zadní | Nextie premium 29XM35 28 |
Dráty | Sapim leader |
Pedály | Shimano xtr |
Řídítka | Race face sixc 35/820 |
Představec | Race face turbine 35/50 |
Sedlovka | Sram reverb axs 170 |
Sedlo | Specialized romin EVO 155 Ti |
Pláště | Maxxis DHF 2,5 WT 3c EXO+, Maxxis DHF 2,5 WT 3c EXO + pepiho nuudle |
Vili: Dík, já to nemám na takovéhle použití (saalbach), myslím, že mi vydrží. Nezkoušel si na tom pluska? Já je tam pro zajímavost asi na chvíli dám.
Mne se to libi. I ty brzdy. Kdyz jsou funkcni, proc menit? Ja sam ted z nouze nahodil elixiry 3 a kupodivu jim nemam co vytknout, tak tam mozna zustanou …
1.3.20 16:32
mirorek2: souhlas, s banjem by tam nemusel být ten škaredý oblouk hadice, jinak jim nemám co vytknout
Elwing: ty originál syncrosy jsou lehké, takže váhově si moc nepomůžeš (ty kartóny mají 1775 g), nicméně po prvním dnu v saalbachu (kde mně na Xline kupodivu i wtb KOM i23 vydržely bez větších problémů) jsem napočítal na čtyřech místech poměrně značný zářez na patkách zadního ráfku a to tam byl ten 2,6 rekon a nízký tlaky fakt nejezdím. Načež sem si zacouval autem přes přední kolo a na nextie objevil ve výprodeji tyto ráfky za půlku, takže volba byla jasná :-)
pegas: ten dlouhej bowden je od teleskopu a když ho zkrátím, tak budu dost bojovat s instalací teleskopu ;-)
all: ten bowden pod středem je fakt nějak moc, asi se mi to posunulo v rámu – napravím
brzdy jsou úplně v poho, vadí mi jen absence banja, u některých rámů tím pádem špatné vedení hadice
mpIII: jasně, myslela jsem spíš váhově, ty syncros se mi zdají docela lehké.
1.3.20 09:44
Hezký, taky jsem v září pořídila 930, ledacos vytunila, i když jsem se na to spíš chtěla vykašlat :-) myslíš, že ty karbony jsou přínos? Přemýšlela sem nad tím, ale váhově bych si zas tolik nepomohla, tak zatím nechávám původní záplety.
Ses si vedom toho, ze na tom kole byla puvodne komplet NX sada? Ty brzdy funguji k nerozeznani od tech co zminujes (narozdil od NX) a ze maji nevhodny nazev me fakt nechava zcela v pohode :-)
Zee/Saint … nejde o to ze by nefungovali ale o to ze ke kolu teto cenovky daji nejlevnejsi 4pist co Shimano dela
To by me zajimalo co ti na nich vadi a ktery brzdy by tam podle tebe mely byt. Mam 105 kg a naprosto mi vyhovuji.
koukam na fotku c.2 a ten kus bowdenu pod stredem jak tam visi, to bych se trochu bal aby to nechytlo treba o ostrej sutr nebo nejaky klacek, to by pak nemuselo byt hezky… :-)
za plnejch 5 hvězd…máš to vymazlený..a zkrať bowden od snižování zdvihu:-)
29.2.20 21:26
theedge: jj, vozím. Ten posed + hodně dlouhé prsty dělají svoje. Byl sem u Keliho z dolekopu na nějakým „školení“ a ten nás donutil dát páky skoro vodorovně (což se mi tedy od začátku zdála jako blbost :-)). Zkusil jsem to tak vozit asi dvě vyjížďky a absolutně se to nedalo. Postupně jsem to skláněl, dokud mi to nepřestalo být nepříjemné a skončil takhle :-)
Moc hezký. Za plnej.
29.2.20 19:09
totalni raketa !